Mies kyselee mun ekasta sextailusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Leena"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Leena"

Vieras
Mikä mun mieheen on mennyt kun se kyselee koko ajan mun "ekasta kerrasta" se haluu tietää siitä suunnilleen kaiken, oon kertonu jotain ja se on tosi mustasukkainen :-( , sillä ei oo ollu ketään ennen mua ,siitäköhän kenkä puristaa, mitä mä oikeen teen?

Ootteko siis nykyisen miehen kanssa jo olleet silleen vai onko vielä edessä? Siitähän se puristaa et haluu tietää olevansa parempi. HElpommalla pääset kun vähättelet aikaisemmat miehet ihan pohjamutiin.

[QUOTE="Leena";23397336]Mikä mun mieheen on mennyt kun se kyselee koko ajan mun "ekasta kerrasta" se haluu tietää siitä suunnilleen kaiken, oon kertonu jotain ja se on tosi mustasukkainen :-( , sillä ei oo ollu ketään ennen mua ,siitäköhän kenkä puristaa, mitä mä oikeen teen?[/QUOTE]

Me ollaan oltu yhdeesä yli 10 vuotta, naimisissa ja lapsikin on. Mikä sitä vaivaa?

[QUOTE="Leena";23397624]Me ollaan oltu yhdeesä yli 10 vuotta, naimisissa ja lapsikin on. Mikä sitä vaivaa?[/QUOTE]

Luulisin, että mies on epävarma tunteistasi häntä kohtaan ja siitä, riittääkö hän sinulle sängyssä.

Sano sille, että seksi on kahden ihmisen välinen asia ja sinulla ei ole oikeutta kertoa sen toisen yksityisasioista. Turha muutenkaan kertoa mitään. Se ei mustasukkaisuutta poista.

[QUOTE="jes";23397383]KERRO KAIKKI!eli kuvaile kaikki ekasi vehkeen koosta siihen mitä asentoja käytitte![/QUOTE]

En varmana kerro!, sitäpaitsi en oikeestaan edes muista minkä kokoinen sillä oli :-)

No, miestä harmittaa, kun sinulla on muita kokemuksia ja hänellä ei.

Me olemme mieheni kanssa olleet vain toistemme kanssa. Noin puolitoista vuotta sitten (kun olimme olleet 13 vuotta yhdessä) meillä oli paljonkin puhetta mieheni kanssa tästä asiasta. Ja kyllä se mun miestä jollain tavalla "harmitti", ettei ollut muita ollut kuin minä. Ei meidän seksielämässä kai mitään vikaa sinänsä ollut, mutta olihan se kuitenkin jo moneen kertaan koettu... Kai se oli sitten sitä omien valintojen pohtimista, tuliko tehtyä oikeita päätöksiä vai olisiko pitänyt tehdä toisin. Itse ratkaisin asian omalta osaltani niin, että sanoin miehelle, että on hyvä ja lähtee testaamaan toisia naisia, jos kokee asian niin tärkeäksi. Mutta että sen jälkeen ei tarvi sitten enää kuvitella, että on vaimo odottamassa. Kai se vain piti tehdä miehelle selväksi, että jos haluaa meidän liittoa jatkaa, niin siihen ei muut naiset mahdu. Mutta että minä en seiso hänen onnensa edessä, vaan saa lähteä jos kokee uudet seksikokemukset niin tärkeiksi. Mies jäi. Lopulta tyytyväisenä. Tehtiin tuon episodin jälkeen/aikana erityisesti työtä meidän suhteen eteen ja itse ainakin koen, että nyt tuon jälkeen meillä menee aina vain paremmin.

Sun tilanteessasi kertoisin miehelle ihan oikeasti kaiken. Tuskin se eka kerta oli erityisen mahtava... Eli totuus lienee miehelle lopulta mieluinen, eli että sähläystä oli, ei kovin hääviä. Miehen pitää saada tietää, että hän on parempi rakastaja kuin tuo eka kokemuksesi. Koska miehelläsi ei ole ollut muita kuin sinä, niin hänen itsetuntoaan ei hivele, jos se ainoa nainen kokee jonkun muun paremmaksi... Ja jos tuo eka kertasi jostain kumman syystä oli ihan taivaallinen ja oma miehesi ihan hillittömän huono rakastaja, niin taitaa tuon ekan kokemuksen haamu kummitella teidän suhteessanne jollain tapaa.

Minun kokemukseni mukaan existä puhuminen ei vaan kannata. Parhaassakin tapauksessa siitä ei ole mitään iloa tai hyötyä kellekään, huonoimmassa tapauksessa tulee jotain kiukuttelua ja mustasukkaisuuspuuskia.

[QUOTE="Leena";23397624]Me ollaan oltu yhdeesä yli 10 vuotta, naimisissa ja lapsikin on. Mikä sitä vaivaa?[/QUOTE]

...ja palstan pitäisi tuntea tai tietää miehesi paremmin kuin sinun yli 10 vuoden kokemuksella :) Eikö ole viisainta kysyä mieheltä mikä häntä vaivaa, miksi haluaa tietää tai kysyä "eikö asiasta ole jo puhuttu tarpeeksi".

[QUOTE="Leena";23472737]Miten hyvin palstalaiset muistatte ekan kerran? Muistatteko kaikki yksityiskohdat, "sen" koon ja miltä tuntui eka työntö sisään?[/QUOTE]

Muistan oikein hyvin.

[QUOTE="vieras";23472751]Miten musta tuntuu, että Leena on Lasse, joka haluaa naisten kertovan seksijuttujaan? Etenkin tuo 18.50 kirjoitettu viesti on outo.[/QUOTE]

Naapurin Lasse 16v. :) Kertokaa nyt mammat sille kaikki yksityiskohdat. :D

[QUOTE="Leena";23472737]Miten hyvin palstalaiset muistatte ekan kerran? Muistatteko kaikki yksityiskohdat, "sen" koon ja miltä tuntui eka työntö sisään?[/QUOTE]

Olen kyllä edelleen Leena , en Lasse 16v, nuo kysymykset on vaan niitä juttuja mitä mun mies haluaa tietää...

Mä en kyllä muista ekasta kerrastani muuta kuin sen että ei se mitään erikoista ollut. Just sellasta kun olin kuvitellutkin. En mä siitä ainakaan mitään erityisiä kiksejä saanut. Muuta en muista vaikka siitäkin on aikaa vain joku 7-8 vuotta(?).

Nyt en enää tiedä mitä teen, mies ei enää puhu mulle muuta kun pakollisista arkisista asioista, seksiäkään se ei oo halunnu muutamaan viikkoon, jos sille jotain puhuu saa vastauksesksi vain kiukuttelua. Olen ihan hajalla, mitä mä oikein teen että saan sen leppymään?

Et sinä sitä kyllä ole suututtanutkaan. Oma korvien väli sillä oireilee. Mulla samanlainen ukko (eli mulla useampi seksipartneri kun hällä). Jos ei suoraan kysymykseen "MIKÄ sua vaivaa" vastaa niin minkäs teet. Voithan pommittaa sitä suorilla kysymyksillä jos se lopulta sit avautus vastaamaan. Tuskin lähtee parisuhdeterapiaan.

Yhteistyössä