Mies kutsuttiin juhliin, mutta minua ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Minulla on surullinen mieli. Tulin juuri töistä ja mies lähetti minulle viestin, että on baarissa ja tulee kun tulee.

Vasta menin facebookkiin ja sattumalta nenäni eteen osui sellainen bilejutska. Miehen kaveri siis pitää kotibileet jonne oli kutsuttu vaikka kuinka paljon väkeä (ei pelkkiä miehiä vaan naisia myös). "Osallistuu" -jutussa oli vaikka kuinka paljon miesystävän ystäväpariskuntia.

Mies oli ilmoittanut osallistuvansa moisiin kekkereihin torstaina. Mies ei minulle ole puhunut näistä kotibileistä ja jatkoista mitään. Minua ei oltu edes kututtu =(

Tuli todella TODELLA surullinen mieli.

Tiedätkö, ettei sua ole kutsuttu alkujaankaan, vai onkohan kutsu esitetty miehellesi ja hän ei sitten tajunnut, että se koskee sinuakin? Tai jostain syystä olisi päättänyt itse, ettei kerro sinulle kutsun koskeneen molempia?

Vielä yksi mahdollisuus on, että sinne on kutsuttu vain miehiä, mutta muijat ovat tupanneet mukaan ja ilmoittaneet, että kiitos, tuleMME mielellämme..? Meilläpäin on muutamia pariskuntia, että vaikka miten väännät rautalankaa, että on tulossa ns. poikien ilta, niin akat ovat aina mukana. Noloa.

Ei olisi miehen kuulunut mennä jos ei sinua ole kutsuttu. Minkä ikäinen mies kyseessä? Aika outoa käytöstä mieheltäsi kun ilmoittautuu, mutta ei kerro sulle.

Miehen ystävä, siis tämä joka pitää ne kotibileet ei ole kaverini facebookissa. Tämä ystävä kuitenkin tietää olemassaolostani.

Itse en tiedä oliko kutsu pelkästään miehelleni vai meille molemmille, koska mieheni ei ole sanallakaan mitään minulle sanonut.

Vielä yksi mahdollisuus on, että sinne on kutsuttu vain miehiä, mutta muijat ovat tupanneet mukaan ja ilmoittaneet, että kiitos, tuleMME mielellämme..? Meilläpäin on muutamia pariskuntia, että vaikka miten väännät rautalankaa, että on tulossa ns. poikien ilta, niin akat ovat aina mukana. Noloa.

Hyvä arvaus, mutta pieleen meni. Nämä miehen kavereiden naiset oli kaikki erikseen kutsuttu

Ymmärrän että pahoitit mielesi, olisin varmaan minäkin niin tehnyt tilanteessasi.

Mutta jos ihan nätisti kyselet mieheltä kun baarista kotiutuu?
Todennäköisesti joku looginen syy, tai mies jo etukäteen ilmoittanut että oot töissä tjtn.
Tai vaikka syynä olisikin ettei susta syystä tai toisesta tykätä, niin saat ainakin tietää sen ja jatkossa varautua.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26937291:
Miehen ystävä, siis tämä joka pitää ne kotibileet ei ole kaverini facebookissa. Tämä ystävä kuitenkin tietää olemassaolostani.

Itse en tiedä oliko kutsu pelkästään miehelleni vai meille molemmille, koska mieheni ei ole sanallakaan mitään minulle sanonut.

Mä en ainakaan saanut lähetettyä kutsua niille ketkä eivät olleet ystäviäni feissarissa. Ehkä et saanut sen takia kutsua itse.

Ite ajattelen että jos mieheni kutsutaan johonkin, niin kutsu on tarkoitettu myös minulle jos siis muitakin naisia on kutsuttu. Mutta onpa outoa ettei miehesi maininnut bileistä, jos ajattelit ettet kuitenkaan pääse (oot töissä), niin ei sen väliä. Miehet kun on vähän sellasia..

Mieheni on kohta 28-vuotias. Sanonko miehelleni, että minua harmittaa se, ettei minua olla kutsuttu? Vaikka eihän se hänen vikansa ole, mutta kun hän ei minulle edes ilmoittanut mistään että olisi edes itse minnekään lähdössä. Tänäänkin kun lähdin töihin ja kyselin että mitä mies meinaa tehdä niin vastaus oli "en mitään ihmeitä. miksi niin utelet?"

[QUOTE="vieras";26937272]Ei olisi miehen kuulunut mennä jos ei sinua ole kutsuttu. Minkä ikäinen mies kyseessä? Aika outoa käytöstä mieheltäsi kun ilmoittautuu, mutta ei kerro sulle.[/QUOTE]

No joo, tietysti on korrektia kertoa puolisolle, jos on tulossa iltamenoja. Mutta noin muuten... hei, jotkut KOTIBILEET?! Ei kai kaikki pariskunnat mene kaikkiin kavereiden illan istujaisiin ja kotibileisiin yhdessä? Itse en edes odottaisi kutsua, jos bileet järkkäisi joku miehen kaveri, jota en tunne - tosin toki näihin usein voi ottaa puolison mukaan, mutta itse en välttämättä olisi edes kiinnostunut, tai en ehtisi, voisi olla omiakin suunnitelmia... Ja varsinkin kaikki kaveripiirin illanvietot ovat minusta sellaisia, että puolisot ovat niissä lähinnä vähän ulkopuolisia ja ylimääräisiä. Ja tosiaan, on ihan normaalia, että puolisot käyvät joskus itsekseenkin jossain.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;26937309:
No joo, tietysti on korrektia kertoa puolisolle, jos on tulossa iltamenoja. Mutta noin muuten... hei, jotkut KOTIBILEET?! Ei kai kaikki pariskunnat mene kaikkiin kavereiden illan istujaisiin ja kotibileisiin yhdessä? Itse en edes odottaisi kutsua, jos bileet järkkäisi joku miehen kaveri, jota en tunne - tosin toki näihin usein voi ottaa puolison mukaan, mutta itse en välttämättä olisi edes kiinnostunut, tai en ehtisi, voisi olla omiakin suunnitelmia... Ja varsinkin kaikki kaveripiirin illanvietot ovat minusta sellaisia, että puolisot ovat niissä lähinnä vähän ulkopuolisia ja ylimääräisiä. Ja tosiaan, on ihan normaalia, että puolisot käyvät joskus itsekseenkin jossain.

Muttakun nimenomaan tänne oli kutsuttu sekä naisia että miehiä siis pariskuntina

Mieheni on kyllä ollut viime kuukaudet melko etäinen minulle. Hellyydenosoituksia ei ole tullut häneltä oma-alotteisesti yhtään. Minutkin hän aina torjuu kun yritän suukkoa metsästää. Seksiä meillä ei myöskään ole ollut.

Pahoitat varmaan ihan turhaan mielesi tuosta kutsumattomuudesta. Mä oon kutsunut joihinkin bileisiin vain sen osapuolen, jonka kanssa olen feissarissa kaveri. Kyllä mä oletan että se osaa puolisolleen kertoa kutsusta..

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Ei mua se harmittaisi, ettei mua ole kutsuttu. Miten ihmeessä olisikaan, jos en ole ko. ihmisen naamakirjakaveri, ja kutsuminen tapahtui luomalla tapahtumakutsu FB:ssä?

Mutta se, miksi mies ei ole maininnut mitään asiasta, ihmetyttäisi ja voisi jopa hiukan vituttaa. SE on mun mielestä tässä tarinassa The Asia, johon kannattaa takertua. Että miksi mies niin toimii.

• Tykkää
Reactions: idunnor ja Millenia
Miten alottaisin kertomaan miehelleni tuon, että miksi hän ei ole kertonut minulle nuista illanistujaisista, vaikka on tiennyt meneväsnä sinne? Miehenihän ei nyt siis edes tiedä, että minä tiedän illanistujaisista jotain

Soita sille miehellesi ja kerro että oot tulossa nyt, taksi on jo tilattu. :)
Kotibileet loppuu teidän ikäisillä vasta 04 noin, muutama terävä ääntä kohti ja biileet biilleet.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26937376:
Miten alottaisin kertomaan miehelleni tuon, että miksi hän ei ole kertonut minulle nuista illanistujaisista, vaikka on tiennyt meneväsnä sinne? Miehenihän ei nyt siis edes tiedä, että minä tiedän illanistujaisista jotain
Kysy oliko kiva ilta. Missä olit. Jne. Silleen viattomasti.

Jos hän ei kerro kotibileistä mitään, niin saattaisin todeta että "ai jaa, etkö sä mennytkään sinne Ernestin pippaloihin joita naamakirjassakin mainostettiin?".

Yhteistyössä