Mies kunnioittaa minua niin paljon ettei halua seksiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jos sinulla on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle tulee tuosta kunnioitus-puheesta mieleen tietty naistyyppi.

Se, joka ei omien sanojensa mukaan ole todellakaan helppo. Ehei. Jonka tapoihin ei ollenkaan kuulu päästää miestä pöksyihin samantien. Ei, ei ja ei. Ja joka silti sitten päästää miehen pöksyihinsä, ja hokee että "tää ei kyllä ole ollenkaan mun tapaista, mä en yleensä ollenkaan toimi näin...".

Eli esittää siveää, vaikka todellisuudessa on ihan yhtä horo kuin kuka tahansa muukin.

Ja jolla selkeästi on jotain traumoja seksin suhteen. Muuten menisi vaan fiiliksen mukaan, sen enempää selittelemättä mistään periaatteistaan ja kunnioituksesta.

Jos olisin sinä, ap, niin nostaisin kissan pöydälle. Kysyisin ihan suoraan, että miksi et suostu harrastamaan kanssani seksiä. Ja jos vastaus on joku kunnioitus-selitys taas, niin toteaisin kunnioittavani itse itseäni sen verran paljon, että tämä pelleily loppuu tähän. Ei se niin voi mennä, että vedetään kerta toisensa jälkeen jarrut pohjaan viime hetkellä. Aikuisia ihmisiä kuitenkin, ja suhdettakin jo jokunen kuukausi takana.

Itse en vielä heittäis kirvestä kaivoon, mikäli oikeasti tykkäät hänestä. Itsellä oli vähän vastaava tilanne eli tapailtiin monta kuukautta ennen kuin mies alkoi rentoutua sen verran, että seksi onnistui. Välillä menee edelleen puihin, mutta nykyään jo harvemmin ja seksin määrä on lisääntynyt koko ajan. Luulenpa, että kyse on lähinnä suorituspaineista ja ujoudesta. Olen kyllä onnellinen, etten menettänyt kärsivällisyyttäni, koska nyt olen todella rakastunut ja hän on kaikin puolin hyvä mies.

Omalla kohdalla tilanne parani siis ihan vaan kärsivällisyydellä, ei mies asiasta halunnut puhua. Luulen, että ujous vähenee ajan mittaan edelleen. Itse kyllä avauduin omista tuntemuksistani ja se ehkä kai miehen hereille, että seksittömyydelle pitää tehdä jotakin.

• Tykkää
Reactions: lissukka.
Seksi kuitenkin aina menee puihin. Miehen perustelu on se, että hän kunnioittaa minua niin paljon, ettei voi harrastaa kanssani seksiä, ennen kuin "X" (=mitä milloinkin).
Kerro jotain esimerkkejä näistä. Ettei vaan herralla jotenkin viiraa, ettet sitten joskus löydä itseäsi jostakin "superkunnioittavasta" parisuhteesta (nyrkin ja hellan tai koraanin välistä).

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26184182:
Tuon tunteen tunnistaa kyllä takulla joka ikinen miespuolinen eläjä... :laugh:

Niinpä. Ap saa maistaa sitä samaa lääkettä mitä on lukemattomat kerrat syöttänyt miehille. Samat sanat palstan muillekin naikkosille.

Kuulostaa todella tutulta juuri tuo kunnioituslätinä. Aivan samaa rakkaan ystäväni miesystävä hänelle selitti pitkään ja siis heilläkin kuulemma oli tuollaista hyväilyä, mutta mies ei ikinä yhdyntään asti suostunut. Yhdessä he olivat lähes vuoden ennenkuin mies tunnusti olevansa kaappihomo. Tilanteessa, jossa ei uskalla olla miestenkään kanssa, muttei pysty olemaan naistenkaan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26184309:
Kerro jotain esimerkkejä näistä. Ettei vaan herralla jotenkin viiraa, ettet sitten joskus löydä itseäsi jostakin "superkunnioittavasta" parisuhteesta (nyrkin ja hellan tai koraanin välistä).

No siis esim että ei voi harrastaa seksiä kanssani, ennen kuin on ihan varma että haluaa vakiintua, tai että ennen kuin on varma että olemme rakastuneita, tai että ennen kuin on varma että ollaan molemmat vakavissaan tms.

Ja tiedän, että ei todellakaan ole edellisissä suhteissa miettinyt tuollaisia. Mua vituttaa se, että minä en ole miehen mielestä niin haluttava että haluaisi harrastaa seksiä, ilman että voi analyyttisesti kelata jotain tekosyitä.

Ja mä en ole puhunut siitä, että kuinka vakavissaan tässä tapaillaan tai että ollaanko tässä nyt rakastuneita vai ei. Eli en ole vaatinut mitään sellaista. Se, että se on jotain toista voinut naida tuosta vaan, mutta mua ei, tuntuu musta kyllä siltä että kyse on vain siitä että mä en ole riittävän haluttava, mutta se toinen on ollut.

No siis esim että ei voi harrastaa seksiä kanssani, ennen kuin on ihan varma että haluaa vakiintua, tai että ennen kuin on varma että olemme rakastuneita, tai että ennen kuin on varma että ollaan molemmat vakavissaan tms.

Ja tiedän, että ei todellakaan ole edellisissä suhteissa miettinyt tuollaisia. Mua vituttaa se, että minä en ole miehen mielestä niin haluttava että haluaisi harrastaa seksiä, ilman että voi analyyttisesti kelata jotain tekosyitä.

Ja mä en ole puhunut siitä, että kuinka vakavissaan tässä tapaillaan tai että ollaanko tässä nyt rakastuneita vai ei. Eli en ole vaatinut mitään sellaista. Se, että se on jotain toista voinut naida tuosta vaan, mutta mua ei, tuntuu musta kyllä siltä että kyse on vain siitä että mä en ole riittävän haluttava, mutta se toinen on ollut.

Onko hän tullut uskoon? Tai millainen suhde uskontoon hänellä on.
Hän siis haluaa vakiintua ja rakastua, vakavissaan jne? Haluatko sinä hänen kanssaan tuota kaikkea?

Tuskin kyse on siitä miten haluttava sinä olet. Kyse on siitä, että hänellä on jokin naksahtanut pässä sitten edellisen suhteensa (jos kerran ennen on ollut eri tyyppinen henkilö).

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26184409:
Hän siis haluaa vakiintua ja rakastua, vakavissaan jne? Haluatko sinä hänen kanssaan tuota kaikkea?

Tuskin kyse on siitä miten haluttava sinä olet. Kyse on siitä, että hänellä on jokin naksahtanut pässä sitten edellisen suhteensa (jos kerran ennen on ollut eri tyyppinen henkilö).

Ei ole uskossa, on itse asiassa ateisti. Perheensä on kyllä uskovainen, mutta mies ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26184409:

Ai mies on naksahtanut jos ei halua heti panna?

Kysy. Kysy suoraan, kysy kirjeellä, kysy tekstiviestillä kunhan kysyt!! Nyt oikeesti mietit mikä sussa vikana ja itket olen ruma yms. päätä hajottavaa. Luulen että tota menoa jos ja kun yhdyntään asti pääsette niin se onkin pettymys se suoritus teille molemmille. Tuntuu paineet täällä asti.

No ei voi olla kyse siitä ettet ole tarpeeksi haluttava, koska kuitenkin laukeaa kanssasi jo ilman yhdyntää.
Sano miehelle, että olet tulkinnut asian niin ettet ole tarpeeksi haluttava, ja jos näin on niin suhde pitää lopettaa. Eiköhän siitä tokene ja kerro todellisen syyn tuohon asiaan. Tuskin se mikään sadisti on, joka huvikseen sua kiusaa yhteydenotoilla vaikka ei välitä. Sillä on selkeesti joku seksiin liittyvä ongelma.

• Tykkää
Reactions: lissukka.
Ai mies on naksahtanut jos ei halua heti panna?

No "heti" on sinulle ilmeisen venyvä käsite.
Ja pohdin asiaa suhteessa miehen aiempaan käytökseen.

Ap voisi vielä kertoa, millaisena näkee tulevaisuuden miehen kanssa. Jos vakavia aikeita, niin kannattaa yrittää ja panostaa. Jos haluat vaan seurustella ja pitää kivaa hetken, niin jätä jo.

No sillä on joku tauti. Kyse kuitenkin vaan muutamasta kuukaudesta, odottelee ilmeisesti et kuuri tehoaa eikä enää voi sua tartuttaa mut ei kehtaa sitä sanoa. Tai sitten se pelkää et huijaat ittes raskaaksi. Syitähän voi olla vaikka kuinka paljon eikä niillä välttämättä ole mitään tekemistä sun haluttavuuden tai trauman kanssa.

Johtusko siitä, että on uskovaisesta perheestä... tai sitten ajattelee, että ei halua pilata teidän juttua liian aikaisin sekstailemalla, mutta silloin ei tietty pitäis antaa tilanteen kehitttyä nuin pitkälle.
Jos on lapsena kuullut paljon seksin säästämisestä avioliittoon niin voihan sekin vaikuttaa.
Kannattaa kysyä suoraan. Se ei nyt tajua mitä sulle aiheuttaa.
Mulle kävi joku aika sitten, että kun erään tuttavan kanssa alettiin mennä intiimiin tunnelmaan, niin se hyppäs yhtäkkiä pois ja alko pukee vaatteita päälle. Ja kun kysyin, että mikä tuli niin se vastas ettei haluu tehdä syntiä.

Mies ei ole tosissaan kanssasi, vaan etsii parempaa tyttökaveria. Tai ainakaan ei ole varma että haluaa sinut tyttökaveriksesi. Hän ajattelee ettei halua olla "sika" ja panna sinua ilman suhdelupausta, joten hän "pitää itsensä kunniallisena" kun ei pane sinua. Kyse ei siis ole sinun kunnioittamisestasi, vaan siitä että kun hän joku päivä vetäisee esiin "jos oltaisiin vain kavereita" tai "löysin elämäni naisen" -kortin, hän voi puolustautua (mielestään) sanomalla ettei edes harrastanut kanssasi seksiä, joten hän ei ole tehnyt mitään väärin. Sinua hän treffailee seuran vuoksi, tai pitää varalla jos parempaa ei löydykään. Suosittelen lemppaamaan äijän, koska hän tekee sen itse kuitenkin jossain vaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja samaa lääkettä;26184347:
Niinpä. Ap saa maistaa sitä samaa lääkettä mitä on lukemattomat kerrat syöttänyt miehille. Samat sanat palstan muillekin naikkosille.
Kaikki naiset ei harrasta tuollaista.

Minä en ainakaan oo koskaan jaksanut leikkiä ylisiveää, tai tehnyt niin että annan ymmärtää mutten ymmärräkään antaa. Sellainen on kertakaikkisen typerää teeskentelyä. Ja ei, se ei tarkoita sitä että olisin samantien antanut jokaiselle - muttei sitäkään, että kiskotaan vaatteet pois, aletaan hiplaamaan, tehdään suunnilleen kaikkea muuta paitsi itse yhdyntää, ja sitten selitetään jotain periaatteista ja kunnioituksesta. Pah!

• Tykkää
Reactions: pia
Älä nyt ihmeessä luule, että vika on sinussa. Ei se sua haluais nähdä tai lähettäis hempeilyviestejä jos ei pitäis haluttavana. Kuulostaa siltä, että kundi on todella kokematon, ehkä jopa neitsyt. Itsekin olin ja olen edelleen todella ujo enkä myöntänyt olevani neitsyt kun sänkyyn menin ekan kerran. Noh, en päässyt edes sisälle asti ku laukesin pelkästä kosketuksesta vähän intiimimmälle alueelle. Vieläkin minulla on hirveitä suorituspaineita jos sattumalta pääsen sänkypuuhiin. Mielummin vaan pussailisin ja halisin. Kai nää paineet helpottais jos joku nainen kestäis mua vähän pidempään

Tai voihan olla että mies katsoo oletko tosissasi hänen kanssaan ennenkuin hyppää petiin.
Minä kun aloin mieheni kanssa seurustelemaan niin hommailtiin aina kaikkea mutta kieltäytyi seksistä (tosin viikkoja ei voi puhua kuukausista) Myöhemmin sanoi ettei ollut varma olenko tosissani hänen kanssaan vai vaan seksin mielessä. Ilmeisesti hänen kohdallaan on ollut naisia jotka vaan halunneet panna ja siinä se.

Oikeastaan tässä kulminoituu naisten kaksinaamaisuus. Naisten annetaan ymmärtää olevan jotenkin romanttisia ja hellyyttä kaipaavia, mutta sitten kun mies haluaa kokea esim. syvempää yhteyttä annen kuin tunkee sukupuolielimensä toisen sisään niin on vinkahtanut kaappihomo. Naiselle se on niin yksinkertaista, kunhan levittää jalat ja kohottaa itsetuntoaan kun mies panee munaa pilloon ilman tunteita. Huom. himon tunne ei ole mikään syvä henkinen tunne.
Kaikki eivät saa nussimisesta mitään nautintoa tai orgasmia ilman sitä "yhteyttä", vähän sama kuin toiseen ihmiseen runkkaisi.

[QUOTE="Vieras";26184606]Oikeastaan tässä kulminoituu naisten kaksinaamaisuus. Naisten annetaan ymmärtää olevan jotenkin romanttisia ja hellyyttä kaipaavia, mutta sitten kun mies haluaa kokea esim. syvempää yhteyttä annen kuin tunkee sukupuolielimensä toisen sisään niin on vinkahtanut kaappihomo. Naiselle se on niin yksinkertaista, kunhan levittää jalat ja kohottaa itsetuntoaan kun mies panee munaa pilloon ilman tunteita. Huom. himon tunne ei ole mikään syvä henkinen tunne.
Kaikki eivät saa nussimisesta mitään nautintoa tai orgasmia ilman sitä "yhteyttä", vähän sama kuin toiseen ihmiseen runkkaisi.[/QUOTE]

Jos mies on ennenkin harrastanut seksiä ilman sen kummempia syvällisten yhteyksien pohtimisia, niin miksi juuri minun kohdallani se on niin iso kynnyskysymys? Minusta siihen on vain yksi vastaus.

Mä laittaisin viestin, kysyisin että enkö ole niin haluttava että minun kanssa voisi harrastaa seksiä, ja että en hukkaa enää yhtään aikaani tähän "suhteeseen". Voisin vielä laittaa "meillä harrastetaan seksiä illalla klo.21, olit paikalla tai et ;)"

Yhteistyössä