Mies kunnioittaa minua niin paljon ettei halua seksiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jos sinulla on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jos sinulla on

Vieras
Olen tapaillut erästä miestä jonkin aikaa. Meillä on ihan hauskaa, kun olemme yhdessä. Suutelemme, käsipeliä on, mies ottaa itse yhteyttä.

Seksi kuitenkin aina menee puihin. Miehen perustelu on se, että hän kunnioittaa minua niin paljon, ettei voi harrastaa kanssani seksiä, ennen kuin "X" (=mitä milloinkin).

Mä en ymmärrä, että miksi ei voi suoraan sanoa, että ei yksinkertaisesti halua seksiä minun kanssani :( Jokaisella kerralla päätän, että tämä jää nyt tähän, olkoon. Mies kuitenkin itse haluaa tavata, ja aina minä suostun. Minä oikeasti haluaisin :/

Potkikaa mua nyt perseelle, ja sanokaa että pistän itse tän pelleilyn poikki. Käy tosi pahasti itsetunnon päällekin jo, kun tuntuu etten ole yhtään haluttava. Ei tällä ole mitään tekemistä kunnioituksen kanssa :(

Sillä on joku trauma seksiin liittyen. Potenssiongelmia, liian pieni tjsp. Toi kunnioitusjuttu on kyllä ihan keksitty... Mutta koita nyt saada se mies avautumaan ja kertomaan mistä oikeasti on kyse. Jos teillä muuten menee hyvin, niin kannattaa ainakin yrittää.

• Tykkää
Reactions: lissukka.
Siis menee puihin = ei seiso ?? Vai miten menee puihin?

Mies ottaa etäisyyttä, kun alkaa vaatteet vähentyä. Joskus on päästy lähes yhdyntään asti, joskus mies vaan alkaa himmailla ja lopettaa. Pari kertaa lauennut ennen yhdyntää, mutta ei ole halunnut jatkaa sen jälkeen.

Kyllä sillä seisoo :/ Kai se on vaan sitä, että panettaa, mutta mä en vaan ole sitten ihan niin haluttava että vois naidakin.

[QUOTE="alma";26184094]Sillä on joku trauma seksiin liittyen. Potenssiongelmia, liian pieni tjsp. Toi kunnioitusjuttu on kyllä ihan keksitty... Mutta koita nyt saada se mies avautumaan ja kertomaan mistä oikeasti on kyse. Jos teillä muuten menee hyvin, niin kannattaa ainakin yrittää.[/QUOTE]

Ei ole pieni, olen kyllä nähnyt seisokin.. sanoisin, että keskivertoa isompi.

Vittu että onkin kynnysmatto olo. Taas tuli joku hempeilyviesti, ei tee mieli vastata.

[QUOTE="vieras";26184149]siis oletteko kuitenkin alasti vierekkäin, suutelette ja hiplaatte? tuohan on jo kidutusta!![/QUOTE]

Kyllä.

Arvaa kuinka paska fiilis siitä jää itselle, kun olen todellakin siinä alasti ja selvästi kiihottuneena, ja toinen antaa rukkaset :(

minusta hänellä on kypsä suhtautuminen seksiin. Luin juuri hesarista vähän aikaa sitten siitä miten miehillä ei ole sananvaltaa aborttiin. Miksi hypätä sänkyyn jokaisessa orastavassa suhteessa. Seksissä on erilainen ulottuvuus, kun se on yksityistä ja luottamuksellisen suhteen hedelmiä. Sen ei tarvitsekaan olekaan sellaista, että kokeillaan tätä jokaisen kanssa, heti suhteen alussa. Minusta se on juuri kunnioitusta, että haluaa tietää että rakastaa toista pitkäaikaisesti, ennen kuin haluaa seksiä. Hyvä, pidä se mies! :-)

Ehkä sillä on vaan jotain traumoja seksin suhteen. Kun antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa, ja selittää jotain diipadaapaa kunnioituksesta (jos kunnioittaisi, niin tuskin päästäisi asioita edes siihen pisteeseen asti, että räpeltää toista alastomana ja laukeaa reisille).

Aika kinkkinen tilanne sinänsä, kun ei toista oikein painostaakaan saisi.

Arvaa kuinka paska fiilis siitä jää itselle, kun olen todellakin siinä alasti ja selvästi kiihottuneena, ja toinen antaa rukkaset :(

Tuon tunteen tunnistaa kyllä takulla joka ikinen miespuolinen eläjä... :laugh:

Mutta vakavammin, jotain mentaalipuolen ongelmaahan sillä kaverilla selkeästi on tuohon seksiin liittyen. Jos ei halua/pysty sun kanssasi puhumaan (vaikka parempi tietty olisi), niin ehkä sitten jonkun ammattilaisen kanssa?

tai sitten tulee mieleen, että onko hänellä vielä kuinka avoin pelikenttä naisrintamalla? Mutta älä missään nimessä tyrkytä itseäsi! Tai, olisiko jotain paineita, jos on oikein rakastunut sinuun?

Sillä on jotain ongelmia. Ehkä sen liian aikaisen siemensyöksyn tai muun kanssa... Tekosyy tuo on kun kuitenkin hiplailee ja innostuu asiasta mutta sitten lopettaa kesken.

Koita saada avautumaan, ennen sitä ei oikein ole muuta tehtävissä. :kieh: Älä nyt jätä ennen kuin olet sanonut että olisit valmis auttamaan ongelman kanssa. Jos senkään jälkeen ei suostu niin sitten ei kyllä ole enää mitään tehtävissä.

• Tykkää
Reactions: lissukka.
Toissa kerralla multa pääsi itku :ashamed: Oli vaan yksinkertaisesti niin nolo ja ruma olo. Voitte arvata, että seuraava kerta olikin sitten entistä hankalampi :( :/

Yhteistyössä