Mies kolmantena pyöränä - kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ollaan pitkään yhdessä ollut pariskunta, ja joskus rakastellessamme kerromme toisillemme fantasioita jne. Yksi suosikeista on kolmas pyörä juttu, toinen mies minun lisäkseni. Vaimoni kiihottuu tästä kovasti ja vaikka hän kieltää tiedän että hän haluaisi kokea tämän. Itseänikin tämä kiihottaa kyllä vaikka jonkun verran myös askarruttaa.

Onko kokemuksia, etenkinkin naisilta, miten tämä toimii? Oliko mies tuttu vai tuntematon? Miten vaikutti suhteeseen jatkossa? Mikä kokemuksessa oli parasta? Kokeilitteko tuplaa ja miltä se tuntui? Jäikö kokeilu yhteen kertaan vai onko se toistettu? Suositteletteko?
 
3.pyörä
Minä olen ollut useasti kolmantena pyöränä (tai yhtenä osapuolena) m+m+n kimppakivassa. Meidän kimppa toimii erinomaisesti (ja on toiminut pitkään) sen takia, että me miehet olemme aika bi-henkisiä. Eli kimpassamme kaikilla kolmella on kaksi partneria eikä vain naisella.

Olen tuntenut molemmat muut osapuolet jo kauan ja vaikka heillä oli seksisuhde jo ennenkuin minä tulin leikkeihin mukaan, niin kyseessä ei ole varsinainen pariskunta.

Ei kai kolmen kimppa välttämättä vaadi miesten välisiä leikkejä, mutta ei se minusta homokammoisillekaan sovi. Miksei muutenkin ottaisi tällaisesta kuviosta kaikkea iloa irti, jos sellaiseen kerran ryhtyy?
 
Nainen +2M
Yksi suosikeista on kolmas pyörä juttu, toinen mies minun lisäkseni. Vaimoni kiihottuu tästä kovasti ja vaikka hän kieltää tiedän että hän haluaisi kokea tämän. Itseänikin tämä kiihottaa kyllä vaikka jonkun verran myös askarruttaa.

Onko kokemuksia, etenkinkin naisilta, miten tämä toimii? Oliko mies tuttu vai tuntematon? Miten vaikutti suhteeseen jatkossa? Mikä kokemuksessa oli parasta? Kokeilitteko tuplaa ja miltä se tuntui? Jäikö kokeilu yhteen kertaan vai onko se toistettu? Suositteletteko?
Kysy suoraan naiseltasi. Naiselle asian tunnustaminen voi olla "häpeällistä", mutta jos molemmat sitä haluavat niin suosittelen kokeilemaan! Ainakaan ei tule kokeiltua toista miestä/naista suhteen ulkopuolla! Kun olette kokeillut, tiedätte onko se teidän juttu vai ei. Kokemuksesta tiedän, että fantasia kiihottaa, mutta itse tilanne on jännittävä. Usein kimppaseksin jälkeen olemme jättäneet kimppakokemukset hetkeksi, koska odotukset ovat olleet suuremmat kuin itse akti.

Jos päätätte kokeilla... Valitkaa mies huolellisesti, varmistakaa puhlimessa että hän on asiallinen ja luotettava. Sopikaa pelisäännöistä: saako harrastaa yhdyntää, kumin käyttö, saako suudella yms. Puhukaa paljon keskenänne - tärkeintä on, että olette asioista yhtä mieltä ja luotatte toisiinne.

Meillä ainakin oma seksi on edelleen se paras juttu! Pieni piristys vieraan miehen tai naisen kanssa yhteisenä kokemuksena tuo lisävirikkeitä fantasiointiin!
 
Viimeksi muokattu:
Onhan siitä kokemuksia
Ollaan pitkään yhdessä ollut pariskunta, ja joskus rakastellessamme kerromme toisillemme fantasioita jne. Yksi suosikeista on kolmas pyörä juttu, toinen mies minun lisäkseni. Vaimoni kiihottuu tästä kovasti ja vaikka hän kieltää tiedän että hän haluaisi kokea tämän. Itseänikin tämä kiihottaa kyllä vaikka jonkun verran myös askarruttaa.

Onko kokemuksia, etenkinkin naisilta, miten tämä toimii? Oliko mies tuttu vai tuntematon? Miten vaikutti suhteeseen jatkossa? Mikä kokemuksessa oli parasta? Kokeilitteko tuplaa ja miltä se tuntui? Jäikö kokeilu yhteen kertaan vai onko se toistettu? Suositteletteko?

kyllä on kokemuksia
 
Viimeksi muokattu:
vierailija123
mutta sopiiko tuollainen oikein herkille ihmisille... vaikka fantasiat olisi kivoja, toteutus ei aina toimi. ainakaan jos tilanne ja ihmiskontaktit ei ole sopivia...

tuomitsemaan en rupea, vaan toivon mahdollisimman vähän haavoja jokaiselle.
 
uutta odotellessa
Suhteen pitää olla kaikin osin kunnossa, muuten iskee mustasukkaisuus ja epävarmuus. Meillä ollut apupyörä muutaman kerran ja jossain vaiheessa taas uusiksi.

Mieheni katsoo ja osallistuu varsinkin kun vieras on saanut osansa, ei halua esitellä itseään toiselle miehelle. Ajatus kiihottaa kumpaakin ja varsinkin se toteutus.

Kaksi miestä on helppo hoidella, kunhan muistaa myös oman miehen läsnäolon. Kolmas pyörä on kuin elävä dildo, ei tunteilua.
 
  • Tykkää
Reactions: Marko30
Eräs mies
Miehenä,heterohenkisenä kiinnostais olla kolmantena jollekin kivalle siistille urheilijaparille..Onko bi-henkisyydestä kokemuksia?et onko pari esim.yhdessä ottanut mieheltä suihin ja toisinpäin naisen kans yhdessä mieheltä? Itselle sopisi et molemmat saa koskea..Haluaisiko pari et mies olisi jotenki erilainen urheilullinen?Posliini?
 
se kolmas
Olin kahden vanhemman lespon kanssa. Olivat mustiksia toisilleen ja molemmaat tykkääs minusta, halusivat samaan aikaan. SIINÄ kyytiä riitti nuorelle kollille, sain joka paikkaan ja dildoja enemmän kun halusin. Siinä ei ujosteltu naidessa mutta on kivaa vieläkin. Vau!
 
Onhan se totta
Tottahan se on että ihmiset sekstailee kolmisin, nelisin ja vaikka kuinka. Niistä vaan ei kirjoitella näillä palstoilla, ollaan mieluummin hiljalleen.
Varsinkin keski-ikäiset osaavat jo nauttia toisistaan ilman sen kummoisempia mustasukkaisuudraamoja. Nautitaan seksistä ja sillä siisti. Ei siihen tunteilua sen enempää tarvita.
Pari kertaa olen ollut kolmantena ja kaikki on mennyt ihan hyvin.
 
ei ongelmatonta
Uskon, että AP:n mainitsema fantasia on yleinen, mutta käytännössä toteutettuna ei välttämättä niin kauhean yleinen.

Tässä omia näkemyksiani kokemuksesta:
- toimii fantasiatasolla, ei välttämättä tosielämässä
- taudit, jos kondomia käyttää yksikään, niin voi haitata hankalempia asentoja
- nainen luulee, että kaksi miestä tarkoittaa 100 % enemmän nautintoa, mutta ei ole todellakaan niin. Jotta nainen nauttii, niin KUMMANKIN miehen pitää keskittyä siihen, että nainen on pääosassa. On siis ihan eri asia, onko nainen vain tyhjennysreikä, jota pumpataan vai todellakin sellainen, jonka vartaloa kiihotetaan parhaan taitonsa mukaan koko ajan naisen reaktioita kuunnellen.
- mustasukkaisuus saattaa yllättää. Nainen saattaa olla mustasukkainen siitä, että omasta miehestä saattaa löytyä bi-henkeä ja mies saattaa kokea alemmuudentunnetta, jos toinen onkin paremminvarusteltu ja nainen on aivan täysillä hommassa mukana
- onko mies niin luotettava, että häneltä ei saa tautia, ei tarvitse pelätä millään tasolla, että hän satuttaa naista, ryöstää lompakon tms.

Minun kohdallani tuo toimii paremmin fantasiana. On yllättävää, että miten oma tuttu mies saattaa olla niin kiihottunut, että naisen kiihottaminen unohtuu siinä, kun kumpikin vain keskittyy omaan in-out juttuunsa. Threesome pitäisi tapahtua naisen ehdoilla, ei miesten ehdoilla. Jos se tapahtuu miesten ehdoilla, saatat naisena satuttaa itsesi pahasti fyysisesti ja henkisesti. En usko, että enää koskaan kokeilen sitä. Haluan kunnon esileikkiä, jossa MINÄ olen pääosassa eikä niin, että heti työnnetään melaa suuhun ja toista peppuun.
 
vierailija
Ollaan pitkään yhdessä ollut pariskunta, ja joskus rakastellessamme kerromme toisillemme fantasioita jne. Yksi suosikeista on kolmas pyörä juttu, toinen mies minun lisäkseni. Vaimoni kiihottuu tästä kovasti ja vaikka hän kieltää tiedän että hän haluaisi kokea tämän. Itseänikin tämä kiihottaa kyllä vaikka jonkun verran myös askarruttaa.

Onko kokemuksia, etenkinkin naisilta, miten tämä toimii? Oliko mies tuttu vai tuntematon? Miten vaikutti suhteeseen jatkossa? Mikä kokemuksessa oli parasta? Kokeilitteko tuplaa ja miltä se tuntui? Jäikö kokeilu yhteen kertaan vai onko se toistettu? Suositteletteko?
 
vierailija
Minulla miestä kiihoittaa kun olen toisen miehen kanssa seksipuuhissa.
Mikä siinä kiihoittaa kun toinen mies panee omaa vaimoa?
Yhden kerran kokemuksesta voin yrittää kertoa. Iltapäivällä vaimo kysyi kutsuuko hän "sen miehen" illalla kun ollaan kahden kotona. Oltiin sovittu kolmen kimpasta ja vaimo oli luvannut hankkii partnerin. Alkoi tuntua että mitä on tullut sovittua ja tunteet menivät aluksi laidasta laitaan, sitten tasaantui. Ennen miehen tuloa halattiin, kysyimme toisiltamme onko ok ja ovikello soi. Otettiin skumpat ja pienet suolaiset toisilla spumpilla. Mies oli oikein mukava ja he tunsivat jostain toisensa, joten jutusteltiin jonkin aikaa, olin melkoisen jännittynyt ja vaimo ei niinkään. Sitten vaimo nousi ja meni miehen viereen suuteli häntä, siinä vaiheessa adrenaliini iski ekan kerran, olin kuin pilvessä. Siirryttiin yläkertaan pyysin heidän riisuvan toisensa, jäin sivuun ja olin täpinöissään myös vaimon posket punoittivat. Miehen hyväilessään vaimon rintoja koin adrenaliiniryöpyn. Tämän jälkeen alkoi jännitys laueta, alkoivat asiat taapahtumaan ja menin mukaan. Miehen alkaessa naimaan vaimoa alkoi rinnassa tuntua ja vaimon orgasmin lähestyttyä alkoi adrenaliini vaikuttamaan.
Meillä meni näin, vaimo sai kahdelta mieheltä ja minä voimakkaan kokemuksen. Ensi kerralla, jos tulee, ehkä tunteet ei ole niin voimakkaita.
 
Kysy suoraan naiseltasi. Naiselle asian tunnustaminen voi olla "häpeällistä", mutta jos molemmat sitä haluavat niin suosittelen kokeilemaan! Ainakaan ei tule kokeiltua toista miestä/naista suhteen ulkopuolla! Kun olette kokeillut, tiedätte onko se teidän juttu vai ei. Kokemuksesta tiedän, että fantasia kiihottaa, mutta itse tilanne on jännittävä. Usein kimppaseksin jälkeen olemme jättäneet kimppakokemukset hetkeksi, koska odotukset ovat olleet suuremmat kuin itse akti.

Jos päätätte kokeilla... Valitkaa mies huolellisesti, varmistakaa puhlimessa että hän on asiallinen ja luotettava. Sopikaa pelisäännöistä: saako harrastaa yhdyntää, kumin käyttö, saako suudella yms. Puhukaa paljon keskenänne - tärkeintä on, että olette asioista yhtä mieltä ja luotatte toisiinne.

Meillä ainakin oma seksi on edelleen se paras juttu! Pieni piristys vieraan miehen tai naisen kanssa yhteisenä kokemuksena tuo lisävirikkeitä fantasiointiin!
Meillä on vakimies 3-6 vrk kuukaudessa eli perjantai ilta- maanantai aamu 1-2 viikonloppua.
Vieras mies on todella ahkera kanssani ja oma mies erittäin mielissään kun minua nai toinen mies.
 
vierailija
Meillä on vakimies 3-6 vrk kuukaudessa eli perjantai ilta- maanantai aamu 1-2 viikonloppua.
Vieras mies on todella ahkera kanssani ja oma mies erittäin mielissään kun minua nai toinen mies.
Löysittekö toisen miehen samalta paikkakunnalta vai pitääkö hänen matkustaa luoksenne? Joitain sopivia oltais mekin löydetty, mutta yleensä se on kaatunut pitkiin välimatkoihin.
 

Yhteistyössä