Mies kieltää laivareissun

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oon shokissa miten niin moni luulee että on OK olla alistuva miehelleen ja lähtemättä juhlimaan vaan koska puolisolla tulee paha mieli?? Näillä kommenteilla annatte ap:n ymmärtää että kaikki juhliminen on kielletty koska on äiti ja kihlattu luuletteko että miehenne kestäisi teiltä sen että rajoitatte heidän menojaan koska vaan ootte mustasukkaisia?
Yhteistyöstä tässä puhutaan, eikä alistumisesta. Suhde on kahden kauppa.
Jos joku luulee, et juhliminen kielletty, on aika paavo. Sama, ko jotku hokee, et naisille ei enää uskalla puhua. Itseaiheutettu ja enemmän vaihtoehtoja mulle!
 
vierailija
Ap täällä
Risteily olis jo lauantaina, yritin saada miestä mukaan meidän lapsen kanssa mutta ei suostu, ei edes halua pistää lasta hoitoonkaa ja tulla ilman lasta munkaa... en kehtaa perua matkaakaa....
 
vierailija
Jospa teillä on erilaiset arvot, erilainen arvomaailma. Mies ajattelee, että kun nainen on äiti, ei voi lähteä laivalle (laivoilla on huono maine ). Sinä ajattelet että äitiys ja pieni lapsi eivät saa olla esteenä huvittelu matkoille.
Käykö mies omien kavereittensa kanssa laivaristeilyllä?
 
vierailija
Sanoi eroavansa minusta jos lähden, olen tän suhteen aikana ennen päässyt nyt en koska pelkää kiimaisia miehiä mun ympärillä... mitä tekisitte tässä tilanteessa? Onko kihlaus ja yhteinen lapsi saanut miehestäni mustasukkaisen ja kontrolloivan? Ennen kihlausta ja lasta sain vielä mennä laivalle yms pippaloihin
En lähtisi. Laittaisin parisuhteen ja perheen sekä lapsen etusijalle.
 
vierailija
Onhan tuo kumppanilta aivan järjetön vaatimus ja törkeää vallankäyttöä. Tässä topicissa ilmeisesti aika moni on tullut provoilemaan, koska pelkää, että oma vallankäyttö parisuhteessa osoittautuu henkiseksi väkivallaksi eikä "normaaliksi parisuhteen dynamiikaksi". En sano, että parisuhde tämän takia kannattaisi päättää, mutta ei alistuminenkaan parisuhdetta pelasta.
 
vierailija
Onhan tuo kumppanilta aivan järjetön vaatimus ja törkeää vallankäyttöä. Tässä topicissa ilmeisesti aika moni on tullut provoilemaan, koska pelkää, että oma vallankäyttö parisuhteessa osoittautuu henkiseksi väkivallaksi eikä "normaaliksi parisuhteen dynamiikaksi". En sano, että parisuhde tämän takia kannattaisi päättää, mutta ei alistuminenkaan parisuhdetta pelasta.
Muutama vuosikymmen tuo oli aivan normaalia, avioliitossa oleva perheenäiti ei enää käynyt "rimpsalla" yksin kuten vapaana elävät neitokaiset. Vaimon rooli oli olla kotona lasten ja puolison kanssa. Näin ne on perhearvot menettäneet merkityksensä, avioeroja tulee entistä enemmän. Moraalia ei Suomen tunne enää ollenkaan. Lapset ovat entistä juurettomampia.
 

Yhteistyössä