Mies kertoi eka kerrastaan. Minua v¤#ttaa, kun se on tapahtunut sillä tontilla

  • Viestiketjun aloittaja saatanan tollo
  • Ensimmäinen viesti
Taija
Alkuperäinen kirjoittaja kamoon:
Hah. Me ostettiin mieheni kotitalo ja asutaan siis siinä vakituisesti. Mieheni ex-tyttöystävät ovat nukkuneet ja varmasti paljon muutakin nykyisessä tyttäreni huoneessa (joka on siis mieheni entinen huone). Eipä ole koskaan tullut ajateltua, että pitäisi polttaa talo. Ja yök, anoppi ja appiukko ovat siis köyrineet meidän makkarissa... ;-)
Talo tuleen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taija:
Alkuperäinen kirjoittaja kamoon:
Hah. Me ostettiin mieheni kotitalo ja asutaan siis siinä vakituisesti. Mieheni ex-tyttöystävät ovat nukkuneet ja varmasti paljon muutakin nykyisessä tyttäreni huoneessa (joka on siis mieheni entinen huone). Eipä ole koskaan tullut ajateltua, että pitäisi polttaa talo. Ja yök, anoppi ja appiukko ovat siis köyrineet meidän makkarissa... ;-)
Talo tuleen!
:LOL:
 
lussu
No, mun miehellä on aiemmin ollut tästä krs-talosta, missä nyt asutaan, yksiö, ja siellä se on pökkinyt minun edeltäjiäni... Sama rappu kyseessä vielä....:( poltanko/räjäytänkö koko kiinteistön, ap?
 
harmauduin
Mun olis varmaan pitänyt viime talvena tehdä tän ketjun perusteella jotain ihan käsittämätöntä kun mun miesystävän ex oli samalla kurssilla ku mä olin??? Ap vois keroo mitä olis tehnyt vastaavassa tilanteessa?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira harmaana:
Siis kannattaako noita edellisiä juttujaan käydä ihan noin perusteellisesti läpi..??! ; )
Vahingossa ajautui puheet, kun olimme vähän viihteellä ja kysyin huvikseni miehen ekasta kerrasta.

Sanoi, että muistaa (vuonna-83 oletan) naisen olleen vaalea, ja olivat olleet tuossa rotiskossa, joka oli samalla tontilla kuin meidän kesämökki on nyt. Oli ravintolasta bongannut ja kertoi ekan kerran olleen aika nolo, kun oli ollut aika lyhytkestoinen, siis oli tullut heti.

Ei taida kannattaa, mutta vastasi kun kysyin ja ehkä helpommin vastasi, kun olimme vähän humalassa.

Mies ei varmasti pidä minua mustasukkaisena, mutta pitää nyt keksiä hyvä ns. oikea syy jolla tuon mökin saa myytyä ilman, että mies tajuaa miksi se oikeasti myydään.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja lussu:
No, mun miehellä on aiemmin ollut tästä krs-talosta, missä nyt asutaan, yksiö, ja siellä se on pökkinyt minun edeltäjiäni... Sama rappu kyseessä vielä....:( poltanko/räjäytänkö koko kiinteistön, ap?
Muuttaminen lienee helpompaa ja vähän laillisempaakin??
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja harmauduin:
Mun olis varmaan pitänyt viime talvena tehdä tän ketjun perusteella jotain ihan käsittämätöntä kun mun miesystävän ex oli samalla kurssilla ku mä olin??? Ap vois keroo mitä olis tehnyt vastaavassa tilanteessa?
Minusta ei olisi olemaan samalla kurssilla jonkun miehen exän kanssa, lopettaisin kurssin. Mielikuvitukseni laukkaisi :(
 
Pah.
Mun ukko käyttää exänsä kutomia villapaitoja. Minäkin olen käyttänyt niitä. Meillä on katossa sen exän ostamia lamppuja (sillä oli ihan hyvä maku). Pitkään käytettiin sitä pyykkikonetta, millä sen exäkin oli pessyt pyykkiä. Ja istuttiin sohvalla, mikä oli ollut jo exän aikaan.
 
vieras
Siis kyllähän teidän kaikkien tiukkapipojen pitää ainakin polttaa kaikki kiinteistöt, joissa miehenne on pannut ikinä ketään ennen töitä, palkkamurhauttaa miestenne exät koska he ovat teille hirvittävä uhka ja tuhoavat vielä suhteenne, ja varmuuden vuoksi pakottaa miehenne kirjoittamaan kaikkien teitä edeltäneiden vuosien ajalta päiväntarkka selostus siitä, mitä on tullut tehtyä ja kenen kanssa, jotta voitte ryhtyä jatkotoimenpiteisiin.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja harmauduin:
Mun olis varmaan pitänyt viime talvena tehdä tän ketjun perusteella jotain ihan käsittämätöntä kun mun miesystävän ex oli samalla kurssilla ku mä olin??? Ap vois keroo mitä olis tehnyt vastaavassa tilanteessa?
Minusta ei olisi olemaan samalla kurssilla jonkun miehen exän kanssa, lopettaisin kurssin. Mielikuvitukseni laukkaisi :(
Siis kerro nyt pelkäätkö sä jotain? Koetko exät uhkana? Arvaan jo että vastaus on ei, mut miten sä sitte selität ton? Minusta tosi outoa alkaa kuvitella satunnaista exää ekaksi touhuamaan miehen kanssa. Ja joka tapauksessa exätkin on ihan tavallisia naisia joilla (luultavasti) omat perheet ja kuviot, sun miehes ei (todennaköisesti) ole kiinnostanu niitä enää vuosiin. Miksi moinen kauna, hankaloittaa elämää kummasti tollanen. Puhuisit ammattiauttajalle patoutumistasi, ihan ystävällisenä vihjeenä.
 
outoa
Luulin tätä provoksi mutta ei sitten olekaan, huh huh!

Mun exän nykyinen vaimo otti just vastottain yhteyttä ja pyysi apua tuunatakseen sohvaa, jonka minä olen joskus aikoineen exän kanssa yhdessä ollessani verhoillut, tulee illalla kylään että jutellaan asiasta. Pitääkin kertoa sille tästä ketjusta että senhän ois pitänyt polttaa toi sohva :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja harmauduin:
Mun olis varmaan pitänyt viime talvena tehdä tän ketjun perusteella jotain ihan käsittämätöntä kun mun miesystävän ex oli samalla kurssilla ku mä olin??? Ap vois keroo mitä olis tehnyt vastaavassa tilanteessa?
Minusta ei olisi olemaan samalla kurssilla jonkun miehen exän kanssa, lopettaisin kurssin. Mielikuvitukseni laukkaisi :(
Siis kerro nyt pelkäätkö sä jotain? Koetko exät uhkana? Arvaan jo että vastaus on ei, mut miten sä sitte selität ton? Minusta tosi outoa alkaa kuvitella satunnaista exää ekaksi touhuamaan miehen kanssa. Ja joka tapauksessa exätkin on ihan tavallisia naisia joilla (luultavasti) omat perheet ja kuviot, sun miehes ei (todennaköisesti) ole kiinnostanu niitä enää vuosiin. Miksi moinen kauna, hankaloittaa elämää kummasti tollanen. Puhuisit ammattiauttajalle patoutumistasi, ihan ystävällisenä vihjeenä.
En koe uhkana ja en oikeasti ole mustasukkainen jokapäiväisessä elämässä, mutta minua inhottaa ajatus siitä, että mies on ollut jonkun muun kanssa "sillai" tekemisissä. Ja vielä tässä tapausessa meidän kesämökkitontilla, joka tietysti silloin oli vain miehen, mutta silti.

Never, ever me ei tulla olemaan sillä kesämökillä paitsi ehkä siivotaksemme sen myyntikuntoon.

 
bdt
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vain :):
Hyvät rouvat, te joita ei yhtään haittaa se että miehellännen on ollut ennen teitä joku muu nainen.. Ostatteko käytettyjä seksileluja? Meinaan vaan että eihän se oo sen "vakavampaa" ostaa käytetty dildo ku sekstailla miehen kans jolla on jo ennen sua ollu joku muu :D Samalla tavalla ne on vehkeet sitte ollu jonku toisen naisen sisällä sitte ennen sinua :) No joo, meni vähän aiheen vierestä mutta tuli vaan mieleen :)
Jee, taa oli hyva. Miehelle voi sanoa jssn sopivassa tilanteessa OLET MINULLE VAIN KAYTETTY DILDO.
Aika rankkaa tekstia....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja harmauduin:
Mun olis varmaan pitänyt viime talvena tehdä tän ketjun perusteella jotain ihan käsittämätöntä kun mun miesystävän ex oli samalla kurssilla ku mä olin??? Ap vois keroo mitä olis tehnyt vastaavassa tilanteessa?
Minusta ei olisi olemaan samalla kurssilla jonkun miehen exän kanssa, lopettaisin kurssin. Mielikuvitukseni laukkaisi :(
Siis kerro nyt pelkäätkö sä jotain? Koetko exät uhkana? Arvaan jo että vastaus on ei, mut miten sä sitte selität ton? Minusta tosi outoa alkaa kuvitella satunnaista exää ekaksi touhuamaan miehen kanssa. Ja joka tapauksessa exätkin on ihan tavallisia naisia joilla (luultavasti) omat perheet ja kuviot, sun miehes ei (todennaköisesti) ole kiinnostanu niitä enää vuosiin. Miksi moinen kauna, hankaloittaa elämää kummasti tollanen. Puhuisit ammattiauttajalle patoutumistasi, ihan ystävällisenä vihjeenä.
En koe uhkana ja en oikeasti ole mustasukkainen jokapäiväisessä elämässä, mutta minua inhottaa ajatus siitä, että mies on ollut jonkun muun kanssa "sillai" tekemisissä. Ja vielä tässä tapausessa meidän kesämökkitontilla, joka tietysti silloin oli vain miehen, mutta silti.

Never, ever me ei tulla olemaan sillä kesämökillä paitsi ehkä siivotaksemme sen myyntikuntoon.
Vaikutat aika naiivilta kun noin ajattelet, sori vaan.
 

Yhteistyössä