Eiko sulla ole omaa tahtoa asian suhteen. Oikeesti, en voi sinua arvostella enka tuomita mutta itse en voisi elaa noin. Mielestani se olisi liikaa ripustautumista muiden tahtoon ja ilmeisesti haluat myos etta kumppanisi ottaa villeimmatkin vaatimuksesi huomioon. Olen itsekin aika omistushaluinen ollut, varsinkin nuorempana. Nyt nelikymppisena alan tajuta miten tarkeaa on se etta elaa toisen rinnalla omaa elamaansa, ei toisen toiveiden mukaista elamaa. Se on vaikea laji, mutta sita varten pitaisi yrittaa tehda sita rakkaalleen helpompaa, ei suinkaan normaalia vaikeampaa. Mita miehesi sanoikaan kun kerroit etta sinua on loukattu kun tontilla on tapahtunut mita nyt on tapahtunut ...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos mieheni olisi halunnut sitä, niin olisin tuhonnut.Alkuperäinen kirjoittaja siis :tuhositko kaikki omat vaatteesi, kirjeesi, valokuvasi kun menitte yhteen?
Ei vaan joka kerta pannessanne miettii tämä exän tavaraa ja tapoja sängyssä.Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:Ukkos runkkailee joka kesä siellä mökin pihalla ja miettii ekaa kertaansa. JSSAP!!!
:/
Jos mä en olisi kelvannut miehelleni menneisyydelläni ja vanhoine tavaroillani, niin olisi kyllä mies mennyt vaihtoon. Omaisuuteni olen tienannut itse tekemällä töitä ja niistä en todellakaan olisi luopunut ilmaiseksi yhdenkään miehen takia.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos mieheni olisi halunnut sitä, niin olisin tuhonnut.Alkuperäinen kirjoittaja siis :tuhositko kaikki omat vaatteesi, kirjeesi, valokuvasi kun menitte yhteen?
Se on ollut vain kertapano ja tosi epäonnistunut sellainen, ei muista edes nimeä.Alkuperäinen kirjoittaja :Ei vaan joka kerta pannessanne miettii tämä exän tavaraa ja tapoja sängyssä.Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:Ukkos runkkailee joka kesä siellä mökin pihalla ja miettii ekaa kertaansa. JSSAP!!!
Auto on vaihdettu jo moneen kertaan, mitä sitä polttamaan.Alkuperäinen kirjoittaja jestas sentään:Jos mä en olisi kelvannut miehelleni menneisyydelläni ja vanhoine tavaroillani, niin olisi kyllä mies mennyt vaihtoon. Omaisuuteni olen tienannut itse tekemällä töitä ja niistä en todellakaan olisi luopunut ilmaiseksi yhdenkään miehen takia.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos mieheni olisi halunnut sitä, niin olisin tuhonnut.Alkuperäinen kirjoittaja siis :tuhositko kaikki omat vaatteesi, kirjeesi, valokuvasi kun menitte yhteen?
Ja siinä tapauksessa olisi tuo autokin pitänyt polttaa, kun on tullut exää siellä jyystettyä.
Niin, tämähän on _sinulle_ kerrottu versio... Tuskin muuten mökkiään olisi halunnut samalle tontille. Rakkaat muistot joka viikonloppu mielessä, kun istuu laiturinnokassa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Se on ollut vain kertapano ja tosi epäonnistunut sellainen, ei muista edes nimeä.Alkuperäinen kirjoittaja :Ei vaan joka kerta pannessanne miettii tämä exän tavaraa ja tapoja sängyssä.Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:Ukkos runkkailee joka kesä siellä mökin pihalla ja miettii ekaa kertaansa. JSSAP!!!
Ja mistäs sen tiedät, kun et ole ollut mukana? Aina voi sanoa mitä vain.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Se on ollut vain kertapano ja tosi epäonnistunut sellainen, ei muista edes nimeä.Alkuperäinen kirjoittaja :Ei vaan joka kerta pannessanne miettii tämä exän tavaraa ja tapoja sängyssä.Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:Ukkos runkkailee joka kesä siellä mökin pihalla ja miettii ekaa kertaansa. JSSAP!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Auto on vaihdettu jo moneen kertaan, mitä sitä polttamaan.Alkuperäinen kirjoittaja jestas sentään:Jos mä en olisi kelvannut miehelleni menneisyydelläni ja vanhoine tavaroillani, niin olisi kyllä mies mennyt vaihtoon. Omaisuuteni olen tienannut itse tekemällä töitä ja niistä en todellakaan olisi luopunut ilmaiseksi yhdenkään miehen takia.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos mieheni olisi halunnut sitä, niin olisin tuhonnut.Alkuperäinen kirjoittaja siis :tuhositko kaikki omat vaatteesi, kirjeesi, valokuvasi kun menitte yhteen?
Ja siinä tapauksessa olisi tuo autokin pitänyt polttaa, kun on tullut exää siellä jyystettyä.
En minä kerralla kaikkea polttanut, mutta systemaattisesti pikkuhiljaa hävitin kaiken ja pikkuhiljaa hommailtiin tilalle vaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Onko käyny mielessä ettei ole ihan normaalia ja jokapäiväistä pyytää uutta kumppania tuhoamaan koko omaisuuttaan???? Minusta tuo kuullostaa todella oudolta. Ne vaatteet on kaiketi pesty, ei niistä voi edes halutessaan haistella exien hajuja tms. Ostitko omilla varoillas miehelles uuden vaatetuksen?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos mieheni olisi halunnut sitä, niin olisin tuhonnut.Alkuperäinen kirjoittaja siis :tuhositko kaikki omat vaatteesi, kirjeesi, valokuvasi kun menitte yhteen?
Mieheni ei ole oikein valehtelijatyyppiä, joten uskon mitä sanotaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja mistäs sen tiedät, kun et ole ollut mukana? Aina voi sanoa mitä vain.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Se on ollut vain kertapano ja tosi epäonnistunut sellainen, ei muista edes nimeä.Alkuperäinen kirjoittaja :Ei vaan joka kerta pannessanne miettii tämä exän tavaraa ja tapoja sängyssä.Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:Ukkos runkkailee joka kesä siellä mökin pihalla ja miettii ekaa kertaansa. JSSAP!!!
Näin se asia taitaa olla.Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Auto on vaihdettu jo moneen kertaan, mitä sitä polttamaan.Alkuperäinen kirjoittaja jestas sentään:Jos mä en olisi kelvannut miehelleni menneisyydelläni ja vanhoine tavaroillani, niin olisi kyllä mies mennyt vaihtoon. Omaisuuteni olen tienannut itse tekemällä töitä ja niistä en todellakaan olisi luopunut ilmaiseksi yhdenkään miehen takia.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos mieheni olisi halunnut sitä, niin olisin tuhonnut.Alkuperäinen kirjoittaja siis :tuhositko kaikki omat vaatteesi, kirjeesi, valokuvasi kun menitte yhteen?
Ap , et taida olla uusperhetyyppia. Ajattelin vaan etta jos miehella olisi lapsia ed. suhteesta niin tuskin olisivat teille tervetulleita.
Ja tääkö oli miehes mielestä ihan ok :O :O ??? Anteeksi vaan mun kuullostaa tallukkaalta mieheksi. Ja sä olisit sanonu heipat jos ei olis mies suostunut tuohon? Aina vaan kuullostaa oudommalta, sekä sä, että miehes. En moista tossukkaa edes taitais huolia...Alkuperäinen kirjoittaja ap:En minä kerralla kaikkea polttanut, mutta systemaattisesti pikkuhiljaa hävitin kaiken ja pikkuhiljaa hommailtiin tilalle vaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Onko käyny mielessä ettei ole ihan normaalia ja jokapäiväistä pyytää uutta kumppania tuhoamaan koko omaisuuttaan???? Minusta tuo kuullostaa todella oudolta. Ne vaatteet on kaiketi pesty, ei niistä voi edes halutessaan haistella exien hajuja tms. Ostitko omilla varoillas miehelles uuden vaatetuksen?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos mieheni olisi halunnut sitä, niin olisin tuhonnut.Alkuperäinen kirjoittaja siis :tuhositko kaikki omat vaatteesi, kirjeesi, valokuvasi kun menitte yhteen?
Astiat sun muut laitettiin osa jonnekin kierrätykseen ja suuren osan laitoin ihan roskiin.
Sen takia, että mahdollisesti joku entinen pano on syönyt niistä, pessyt niitä jne.Alkuperäinen kirjoittaja aivan pihalla:Mä en ymmärrä. MIksi astiatkin piti vaihtaa tai yleensä yhtään mitään vaihtaa? Senkö takia, jos ne oli yhdessä hankittu exän kanssa? En mä ainakaan ruokapöydässä aattele mitään, kun syön miehen omistamista astioista; no kenties ruokaa tule aateltua.
Itseasiassa näistä ei puhuttu, tein vain asiat tuohon malliin pikkuhiljaa.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ja tääkö oli miehes mielestä ihan ok :O :O ??? Anteeksi vaan mun kuullostaa tallukkaalta mieheksi. Ja sä olisit sanonu heipat jos ei olis mies suostunut tuohon? Aina vaan kuullostaa oudommalta, sekä sä, että miehes. En moista tossukkaa edes taitais huolia...Alkuperäinen kirjoittaja ap:En minä kerralla kaikkea polttanut, mutta systemaattisesti pikkuhiljaa hävitin kaiken ja pikkuhiljaa hommailtiin tilalle vaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Onko käyny mielessä ettei ole ihan normaalia ja jokapäiväistä pyytää uutta kumppania tuhoamaan koko omaisuuttaan???? Minusta tuo kuullostaa todella oudolta. Ne vaatteet on kaiketi pesty, ei niistä voi edes halutessaan haistella exien hajuja tms. Ostitko omilla varoillas miehelles uuden vaatetuksen?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos mieheni olisi halunnut sitä, niin olisin tuhonnut.Alkuperäinen kirjoittaja siis :tuhositko kaikki omat vaatteesi, kirjeesi, valokuvasi kun menitte yhteen?
Astiat sun muut laitettiin osa jonnekin kierrätykseen ja suuren osan laitoin ihan roskiin.
Miksi ihmeessä? Pään sisällä oleviin muistoihin et kuitenkaan pääse käsiksi. Onneksi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Itseasiassa näistä ei puhuttu, tein vain asiat tuohon malliin pikkuhiljaa.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ja tääkö oli miehes mielestä ihan ok :O :O ??? Anteeksi vaan mun kuullostaa tallukkaalta mieheksi. Ja sä olisit sanonu heipat jos ei olis mies suostunut tuohon? Aina vaan kuullostaa oudommalta, sekä sä, että miehes. En moista tossukkaa edes taitais huolia...Alkuperäinen kirjoittaja ap:En minä kerralla kaikkea polttanut, mutta systemaattisesti pikkuhiljaa hävitin kaiken ja pikkuhiljaa hommailtiin tilalle vaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Onko käyny mielessä ettei ole ihan normaalia ja jokapäiväistä pyytää uutta kumppania tuhoamaan koko omaisuuttaan???? Minusta tuo kuullostaa todella oudolta. Ne vaatteet on kaiketi pesty, ei niistä voi edes halutessaan haistella exien hajuja tms. Ostitko omilla varoillas miehelles uuden vaatetuksen?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos mieheni olisi halunnut sitä, niin olisin tuhonnut.Alkuperäinen kirjoittaja siis :tuhositko kaikki omat vaatteesi, kirjeesi, valokuvasi kun menitte yhteen?
Kyllä minä mietin, toisinaan. Rakastan miestäni, haluan viettää loppuelämäni hänen kanssaan, mutta joillekin asioille en voi mitään ja yksi on tämä menneisyyden hyväksyminen.Alkuperäinen kirjoittaja siis:Tämä on uskomattomin ketju aikoihin. Mä olin aluksi varma, että tämä on provo ja nyt olen jotenkin surullinen, kun tuntuu, että onkin ehkä totta. Uskomatonta, että tuommoisia ihmisiä oikeesti on ja joku voi oikeesti elää noin. En ole kertaakaan miettinyt mieheni kanssa sängyssä tuommoisia ap:n mainitsemia asioita (onko jonkun muunkin naisen jalat olleet tässä kohdassa mieheni vartaloa) ja jos oikeesti mietit noin niin se on musta tosi säälittävää.
Alkuperäinen kirjoittaja siis:Tämä on uskomattomin ketju aikoihin. Mä olin aluksi varma, että tämä on provo ja nyt olen jotenkin surullinen, kun tuntuu, että onkin ehkä totta. Uskomatonta, että tuommoisia ihmisiä oikeesti on ja joku voi oikeesti elää noin. En ole kertaakaan miettinyt mieheni kanssa sängyssä tuommoisia ap:n mainitsemia asioita (onko jonkun muunkin naisen jalat olleet tässä kohdassa mieheni vartaloa) ja jos oikeesti mietit noin niin se on musta tosi säälittävää.
Ja kun mies kyseli entisen lempparikotirönttäpaitansa perään, vastasit, että...? Minusta todella julmaa, kylmää ja säälittävää touhua, ihan oikeastiAlkuperäinen kirjoittaja ap:Itseasiassa näistä ei puhuttu, tein vain asiat tuohon malliin pikkuhiljaa.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ja tääkö oli miehes mielestä ihan ok :O :O ??? Anteeksi vaan mun kuullostaa tallukkaalta mieheksi. Ja sä olisit sanonu heipat jos ei olis mies suostunut tuohon? Aina vaan kuullostaa oudommalta, sekä sä, että miehes. En moista tossukkaa edes taitais huolia...Alkuperäinen kirjoittaja ap:En minä kerralla kaikkea polttanut, mutta systemaattisesti pikkuhiljaa hävitin kaiken ja pikkuhiljaa hommailtiin tilalle vaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Onko käyny mielessä ettei ole ihan normaalia ja jokapäiväistä pyytää uutta kumppania tuhoamaan koko omaisuuttaan???? Minusta tuo kuullostaa todella oudolta. Ne vaatteet on kaiketi pesty, ei niistä voi edes halutessaan haistella exien hajuja tms. Ostitko omilla varoillas miehelles uuden vaatetuksen?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos mieheni olisi halunnut sitä, niin olisin tuhonnut.Alkuperäinen kirjoittaja siis :tuhositko kaikki omat vaatteesi, kirjeesi, valokuvasi kun menitte yhteen?
Ei miestä kiinnostanut tai vaivannut vähääkään tuo vaatteiden vaihtuminen. Sai vaan paremmat tilalle.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ja kun mies kyseli entisen lempparikotirönttäpaitansa perään, vastasit, että...? Minusta todella julmaa, kylmää ja säälittävää touhua, ihan oikeastiAlkuperäinen kirjoittaja ap:Itseasiassa näistä ei puhuttu, tein vain asiat tuohon malliin pikkuhiljaa.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ja tääkö oli miehes mielestä ihan ok :O :O ??? Anteeksi vaan mun kuullostaa tallukkaalta mieheksi. Ja sä olisit sanonu heipat jos ei olis mies suostunut tuohon? Aina vaan kuullostaa oudommalta, sekä sä, että miehes. En moista tossukkaa edes taitais huolia...Alkuperäinen kirjoittaja ap:En minä kerralla kaikkea polttanut, mutta systemaattisesti pikkuhiljaa hävitin kaiken ja pikkuhiljaa hommailtiin tilalle vaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Onko käyny mielessä ettei ole ihan normaalia ja jokapäiväistä pyytää uutta kumppania tuhoamaan koko omaisuuttaan???? Minusta tuo kuullostaa todella oudolta. Ne vaatteet on kaiketi pesty, ei niistä voi edes halutessaan haistella exien hajuja tms. Ostitko omilla varoillas miehelles uuden vaatetuksen?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos mieheni olisi halunnut sitä, niin olisin tuhonnut.Alkuperäinen kirjoittaja siis :tuhositko kaikki omat vaatteesi, kirjeesi, valokuvasi kun menitte yhteen?