Mies kehu entistä panoaan parhaimpana mitä ikinä ollut..

Kyllä toi tosi vahvasti nyt vaikutti siltä, että mies ihan vaan mustasukkasuuden puuskassaan päätti loukata sua tarkoituksellisesti. En usko, että hän tarkoitti ollenkaan sitä, mitä sanoi.

Paskamaisesti sanottu ja taatusti olisin myös loukkantunut...:(

Mutta kokeilepa pistää mies sanattomaksi niin, että istut hänen eteensä, katsot vakavana suoraan silmiin ja kysyt, että mitä sinun sitten pitäisi tehdä ollaksesi parempi kuin se pano... Joko mies paikkaa sanojaan fiksusti tai sitten ei. Ja jos lausahdus oli totta, niin siitähän on voi lähteä keskustelemaan...

Ymmärrän täysin et ei petihommat kiinnosta...siinähän ois jo suorituspaineita ja miettis sitä sen hoitoa vaan et mitä kummaa se on tehny....Mut muista et toi on mennyttä ja tulevaisuus on sun kanssa(ehkä jos vielä haluat ;) heh !sut se on kuitenkin valinnu =)
Ajattelematonta kuitenkin mitä sanoi,sitä ei sun tarvia heti painaa villasella.meillä taas suhteen alkuaikana löysin kaikenlaista nykyiseni ja hänen exänsä sänkyelämään liittyvää....repi sydäntä vaikka tiesin että jätti exänsä minun takia... Se lamaannutti minun seksielämän hänen kanssaan ja huomasin usein olevani "lahna" mitä en muitten miesten kanssa ole ollut vaan aika vauhdikaskin niissä hommissa ja tehnyt itse paljon alotteita.Vasta n vuoden yhteiselon jälkeen aloin löytämään sitä rohkeutta mitä minussa oli aikaisemminkin ollut sänkyhommissa.Kaiken kaikkiaan olen tajunnut että hänellä ei ole ollut valittamista.Se seksi ei merkkaa kaikkea jos minunkin ukkoni exä oli hyvä sängyssä niin kuitenkinpa hän exänsä minuun vaihtoi ja hyvin pyyhkii.

Alkuperäinen kirjoittaja maanvaiva:
toisaalta
... en kyllä haluaisi olla se "hyvä pano".
-Päivää Hyvä pano, mitäs teille kuuluu?
-Mikäs teidän nimenne on? Hyvä Pano. ... ahaa, minä olen Sanna.

:D Mut kai huono pano ois vielä pahempi.. "olen huono pano. päivää!"

Kuulosti kylä ihan vaan riidan haastolta!

Ja sit jos multa joku kysyis että kuka on ollu mun paras PANO, niin mäkin kelaisin just vaan jotain PANOJA, mutta HYVÄ SEKSIELÄMÄ on taas ihan eri kysymys kuin hyvä pano!

Todella ikävästi sanottu! :hug: Mä en oikein osaa nyt asettua sun asemaas..Meillä kun mun mies on aina kehunut mua parhaimmaksi panokseen mitä hänellä ikinä on ollut... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Todella ikävästi sanottu! :hug: Mä en oikein osaa nyt asettua sun asemaas..Meillä kun mun mies on aina kehunut mua parhaimmaksi panokseen mitä hänellä ikinä on ollut... :snotty:

Siis ei nyt ihan näillä sanoilla, mutta kuulemma kaikkein parhaimmalta tuntuu rakastelu mun kanssani... :whistle:

Mies pyysi anteeks ja sano ettei ikinä enään loukkaa mua noin. Ei oikeen muistanu sanomisiaan ku aika tuitereis oli. Kysyin kyllä että mikä täs ex:s oli niin paljon parempaa niin sano että halus mua loukata(missä onnistu enempi ku hyvin) ja ettei asias perää oo. No kuiteski sovittiin , ja asia hiukka jäi kaivertaan,mutta eipä nuita sanomisia takasi saa :whistle:

En ole lukenut koko juttua,mutta oiskohan toi nyt niin...Nämä on just niitä asioita joita sanotaan kun halutaan näpäyttää toista jostain syystä tai sit me eukkoväki oikein ite halutaan udella entisistä heiloista ja miehet laukasee jotain semmoista millä saa jutun loppumaan.Ei ne yleensä tykkää oma-alöitteisesti kertoa mistään ex.hempukoista.Ei ainakaan mun tuntemani miekkoset.

Yhteistyössä