Mies kehu entistä panoaan parhaimpana mitä ikinä ollut..

Auts :o Vaikka miehesi ajattelisi noin niin MIKSI SE PITI SANOA ÄÄNEEN |O Muistathan kuitenkin että pano on ihan eriasia kuin oma puoliso jonka kanssa rakastella.. Pano on minun näkemykseni mukaan fyysinen suoritus ja sitä seurannut mielihyvä, -sinä olet paljon enemmän. Veikkaan että miehesi tajuaa minkä sammakon on päästänyt suustaan ja ymmärtää nyt pitää suunsa kiinni ja miettiä mitä tuli tehtyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja unea:
:hug:
Miten miehet aina välillä onnistuukin täysin unohtamaan
käyttää sitä ajatuselintään.. :(

Niimpä
:/

Kaksi aivosolua törmäsi toisiinsa miehen päässä.
Toinen sanoi: "Hei, mennään tonne alas, siellä ne kaikki muutkin on!"

Alkuperäinen kirjoittaja mokoma:
Auts :o Vaikka miehesi ajattelisi noin niin MIKSI SE PITI SANOA ÄÄNEEN |O Muistathan kuitenkin että pano on ihan eriasia kuin oma puoliso jonka kanssa rakastella.. Pano on minun näkemykseni mukaan fyysinen suoritus ja sitä seurannut mielihyvä, -sinä olet paljon enemmän. Veikkaan että miehesi tajuaa minkä sammakon on päästänyt suustaan ja ymmärtää nyt pitää suunsa kiinni ja miettiä mitä tuli tehtyä.

Sitä mietin mäki,että miks tommosta pitää ääneen sanoa :( Eipä tuo oo tänään mitään puhunut, toivottavasti miettii miten mua loukkas!

Alkuperäinen kirjoittaja kilowattituntimittari:
Auts :o Vaikka miehesi ajattelisi noin niin MIKSI SE PITI SANOA ÄÄNEEN |O .

Enkä edes usko että olis tarkoittanut, suuttuneena vaan sivalsi.

Korostan lauseesta VAIKKA AJATTELISI eli en siis meinaa että mies todella ajattelee näin vaan vaikka asia olisi niin että hän ajattelisi.. ööh.. ei kuulosta sen selkeemmältä näinkään.. toivottavasti ap kuitenkin ymmärsi mitä meinasin..? :ashamed:

Auts :o Vaikka miehesi ajattelisi noin niin MIKSI SE PITI SANOA ÄÄNEEN |O .

Enkä edes usko että olis tarkoittanut, suuttuneena vaan sivalsi.

Korostan lauseesta VAIKKA AJATTELISI eli en siis meinaa että mies todella ajattelee näin vaan vaikka asia olisi niin että hän ajattelisi.. ööh.. ei kuulosta sen selkeemmältä näinkään.. toivottavasti ap kuitenkin ymmärsi mitä meinasin..? :ashamed:

Juu ymmärsin

:)

Eilen kännissä mulle. On kyllä aika paskat fiilikset :'( Ei oo tainnu kukaan vielä nuin pahasti mua loukata, en tiedä miten tästä eteenpäin, mutta sänkyyn en sen kans pysty/enkä halua mennä enään ikinä |O |O |O

No mun mieheni suhteemme alussa hekumoi useinkin sillä ihanalla seksillä, mitä sillä oli ollut 17v tytön kanssa jonka kanssa "seurusteli" ennen mua...siitä on jo vuosia,siis tapahtuneesta ja siitä kun hän niistä kertoili,mutta kummasti se vaan kaihertaa vieläkin... :(

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Eilen kännissä mulle. On kyllä aika paskat fiilikset :'( Ei oo tainnu kukaan vielä nuin pahasti mua loukata, en tiedä miten tästä eteenpäin, mutta sänkyyn en sen kans pysty/enkä halua mennä enään ikinä |O |O |O

No mun mieheni suhteemme alussa hekumoi useinkin sillä ihanalla seksillä, mitä sillä oli ollut 17v tytön kanssa jonka kanssa "seurusteli" ennen mua...siitä on jo vuosia,siis tapahtuneesta ja siitä kun hän niistä kertoili,mutta kummasti se vaan kaihertaa vieläkin... :(

Varmasti kaihertaa
:hug: Pitäs hiukan ajatella mitä suustansa päästää :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
:hug: Olipas törkeesti sanottu. En yhtään ihmettele jos ei sänkypuuhat huvita :/ Oliko teillä riitaa vai missä yhteydessä tuon sano? Humalassa tulee kyllä joskus sanottua sellaista mitä ei edes välttämättä tarkoita :hug:

Hiukan oli sanaharkkaa..siinä sitten sano nuin.
Varmaan vaan halusi sitten loukata sua, tarkoittamatta sitä mitä sanoi. Oikein kun on suuttunut niin tulee sanottua sellaista mitä ei pitäis... Tosin kaikille pitäis olla selvää, että exää ei kehuta paremmaks sängyssä kuin nyxää, sehän on kirjoittamaton sääntö! |O

Jospa parin viikon selibaatti sais miehenkin tajuamaan milloin ja miten suutaan aukoo ;)

:hug: Olipas törkeesti sanottu. En yhtään ihmettele jos ei sänkypuuhat huvita :/ Oliko teillä riitaa vai missä yhteydessä tuon sano? Humalassa tulee kyllä joskus sanottua sellaista mitä ei edes välttämättä tarkoita :hug:

Hiukan oli sanaharkkaa..siinä sitten sano nuin.
Varmaan vaan halusi sitten loukata sua, tarkoittamatta sitä mitä sanoi. Oikein kun on suuttunut niin tulee sanottua sellaista mitä ei pitäis... Tosin kaikille pitäis olla selvää, että exää ei kehuta paremmaks sängyssä kuin nyxää, sehän on kirjoittamaton sääntö! |O

Jospa parin viikon selibaatti sais miehenkin tajuamaan milloin ja miten suutaan aukoo ;)

Tais tulla ikuinen selibaatti, ei kyllä kiinnosta seksi millin vertaa ton jälkeen

:x

Alkuperäinen kirjoittaja Seireeni:
Mä oon vieläkin niin VIHANEN. |O Mun mielestä nuo sänkyhommat on semmost aluetta, et niillä ei kehuskella eikä yritetä loukata toista vaik kuinka haluis "iskee vyön alle". :(
Samaa mieltä! |O Se on sellainen homma mikä jätetään riitojen ulkopuolelle, vaikka ois mikä tilanne... varsinkin jos haluaa suhteen jatkuvan tai edes kaverina pysyä!

Anteeksi, mulla on tää kyselyikä, ja pohdin tätäkin tilannetta :ashamed: Oliko teillä jotain puhetta tai koskiko se sanaharkka exää/exiä vai ihanko se ukko yhtäkkiä kaivoi sen exän ja tuon tyhmän tokaisun siihen?

Anteeksi, mulla on tää kyselyikä, ja pohdin tätäkin tilannetta :ashamed: Oliko teillä jotain puhetta tai koskiko se sanaharkka exää/exiä vai ihanko se ukko yhtäkkiä kaivoi sen exän ja tuon tyhmän tokaisun siihen?

No tavallaan se riita alko miehen mustasukkasuudesta, siinä sitte tokas nuin..kun syytti mua pettämisestä yms.. mitä en varmana oo tehny
:/ Enkä oo mitään aihetta antanu! (on tosi mustasukkanen mun ex:stä , meillä yhteinen lapsi) Ja mä oon vaan onnellien että pääsin siitä ex:stä eroon, en tiedä miks tuo mies kokeen sen niin suurena uhkana, vaikka oon sanonu että takas en enän sitä ottas tai mitää muutakaan lapesn takia ollaan väleissä.

SIKA MIEHEKSI!!!!!!!!!!!!! kehuppa sää aamulla kun se krapuloissa että miten hyvä sun ex oli sekstaileen ja kato ilmeitä,ehkä se helpottaa tän hetkistä oloa!!!! mullakin oli aikoinaan poikakaveri joka päästeli sammakoita suustaan ja sattumoisin oli moisiosta,hauska juttu eikö vaan :)

just. jos tämä miehesi on mustasukkaista laatua, niin se on valitettavasti yksi pahimmista asioista mitä suhteessa voi olla. mustasukkainen on aina varma, että puoliso on kokoajan vieraissa (vainoharhainen) ja saattaa pettää itsekin 'kostakseen'. mustasukkainen ei ole ihan terve

Alkuperäinen kirjoittaja mamimami:
SIKA MIEHEKSI!!!!!!!!!!!!! kehuppa sää aamulla kun se krapuloissa että miten hyvä sun ex oli sekstaileen ja kato ilmeitä,ehkä se helpottaa tän hetkistä oloa!!!! mullakin oli aikoinaan poikakaveri joka päästeli sammakoita suustaan ja sattumoisin oli moisiosta,hauska juttu eikö vaan :)

Mä en oo moisiosta
:D Kävi kyllä mielessä,mutta emmä viitti niin sanoo :/

Alkuperäinen kirjoittaja mamimami:

Mä en oo moisiosta
:D Kävi kyllä mielessä,mutta emmä viitti niin sanoo :/
Ei kannata tosiaan alentua siihen, että kuittaa miehelle samalla mitalla takaisin, saa vaan pahemman sodan aikaseks ja näin ollen itellekkin vieläkin pahemman mielen kuin se jo nyt on :hug:

Yhteistyössä