mies kehotti menemään töihin opiskelujeni ohessa vaikka itse on työtön

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gjn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gjn

Vieras
Ukko tokas tossa että eiköhä sun olis hyvä vaikka mennä ilta ja vk.loppu töihin. Itse työtön, makaa kotona koko päivän ja piti silti laittaa lapsi hoitoon kun ei jaksa katsoa perään! Itsellä sillä ei ole aikomustakaan edes hakea töitä kun on ollut 2 vuotta "yrittäjä", sellainen vaan kyllä kellä ei ole töitä. Itse valmistun lähihoitajaksi, mikä on ukon mielestä kuulemma aika huono palkkanen duuni. Nyt kyllä vituttaa tää tämän päivänen keskustelu! Vissiin oon aika huono ihminen kun en halua mennä töihin vielä,koska koulun jälkeen olisi mukava olla lapsenkin kanssa. Aaarg

Todella vastuuton, välinpitämätön ja ajattelematon mies, minä jättäisin moisen. Eri juttu tietenkin, jos miehellä on esim. masennusta, mutta mikäli tuo on hänen normaaliasenteensa, niin ei se siitä sitten parane. Käsittämätöntä, että kehtaa edes ehdottaa tuollaista hankkimatta ensin itse töitä.

:D :D Voi hyvänen aika, ootko tosissasi?? Tosi epäkypsiä ja vastuuttomia molemmat.. Varsinkin miehesi, oma laps eikä viitsi viettää aikaa hänen kanssaa, sysää vastuun muille.. Ja työasiassa yrittää luistaa ja sysätä vastuun sinulle.. Mikä paskaläjä.. En katselis päivääkään tommosta lahnaa..

Yhteistyössä