Mies katselee kaverini todella suuria rintoja !

  • Viestiketjun aloittaja kokoajan
  • Ensimmäinen viesti
"outsa"
Ei hyvää päivää... Itketään kun miehet tuijottaa, itketään kun miehet EI tuijota. Aivan todistetusti naiset saavat jo kohdussa sen vaikeapää-geenin.
Näinpä, ja miehet saa sen "tuijottelu"-geenin! Antaa ukon tuijottaa, noloa se on tietty vierestä katsoa, mutta minkäs teet? Niinhän pienet lapsetkin tekee, että tuijottaa, kun näkee jotain omiin silmiin erikoista, ja kavatustapoihin taas olisi suotavaa kuulua sellainen pikku juttu, ettei tuijottaminen ole kohteliasta.. Jos on jäänyt kasvatus puolitiehen, niin so what? Jatka siitä, mihin miehesi vanhemmat on jääneet..
 
LaMamanMorbid
Osta sille miehelles isompia paitoja jos tiukkuus häiritsee. Ja jos ne tisut on tosiaan kokoa J niin eihän siitä ystävästä paljon muuta näy...pakko tuijottaa siis.
 
on taas näitä
meillä niin, että minä vinkkaan miehelle, jos jossain hyvännäköinen, seksikäs nainen. Mies kun kulkee tossunkärkiään tuijotellen, niin menisi moni seksikäs typy ohi ihastelun...
Kesällä varsinkin usein vinkkaan, kun joku muodokas nainen esittelee avujaan. =D
 
a-kuppi
Mulla on pienenpienet tisut, ja mieheni tykkää niistä, mutta tykkää isommistakin. Minäkin saatan jäädä tuijottamaan isoja tisuja, jos ovat "esillä" tietoisesti tai tiedostamatta. Kai kauneutta saa katsoa, tuijottaminen on epäkohteliasta, vaikka itsekin siihen joskus sorrun.. :)
 
Heh!
Yritä ymmärtää miestäsi. Se on mies. Ne katsoo tissejä. Eri asia jos kieli ulkona kuolaa silmät kiiluen, se on epäkohteliasta. Minä olen niin huonotapainen, että saatan tuijottaa vahingossa vaikka nainen olenkin. En saa mitään seksuaalisia kiksejä tisseistä, mutta jos ne on esillä kuin tarjottimella tai ovat muuten jotenkin niin silmiinpistävät.... isot, niin saattaahan tuota vahingossa tuijotella.
Sama vika! Häiritsee itseänikin, kun yhdellä tutulla on tosi isot rinnat ja niitä tulee vahingossa katsottua vähän väliä. Tasan siitä syystä, että jotenkin sitä vaan ihmettelee, että "miten nuo voi ollakin noin isot!" :D
 
"minttu"
En mä menisi ystävälleni mitään asiasta huomauttelemaan, sehän olisi loukkaavaa ja moukkamaista. Eihän se hänen syynsä olisi, jos mieheni kyttäisi hänen rintojaan. Miehelleni voisin ehkä kahden kesken sanoa, että "älä nyt niin silmiinpistävästi niitä tissejä kyttäile" tms. :D Itseäni ei sinällään haittaa, vaikka mies isoja tissejä katseleekin - onhan hän mies. Ja kun kotona ei isoja näe, niin katselkoon muualla, kunhan ei ala hipelöidä ;)
 
"minttu"
[QUOTE="vieras";29116984]Samaa mieltä, A-kuppiset ne siellä rutisee!:LOL:
Naisella pitää olla rinnat, miten te laudat kestätte itseänne, hommatkaa nyt edes silarit?[/QUOTE]

En ole ihan lauta, mutta suht pienitissinen kyllä. Olen ylpeä pienistä tisukoistani! Ja kyllä mieskin niistä tykkää, kun mahtuvat mukavasti kämmenen sisään ;) Tällä rasvaprosentilla ja treenatulla kropalla ei isoja luomurintoja voisikaan olla, enkä todellakaan menisi pilaamaan elimistöäni joissakin silikonihirvityksillä. Antaa kaikkien tissien "kukkia", niin pienien kuin isojen! :)
 
Läskiä ja rintarauhasta se vaan on. Miehet on miehiä. Jos se sun ukkosi nyt haluaisi kaverisi, niin todennäköisesti niin kävisi. Eli? Oletko kateellinen niistä tisseistä? Siitäkö tämä nyt on kiinni?

On ihan naurettavaa neuvoa, että "tee miehellesi selväksi, että katsoa saa, ei koskea". Lapsille sanotaan noin, parisuhteessa elävälle puolisolle ei tarvitse (ainakaan meillä) alkaa erikseen neuvomaan, saako vieraita rintoja puristella vai ei. Jos mies ei itse tajua paikkaansa, anna sen häipyä. Häipyy se jokatapauksessa jossakin vaiheessa, jos alat sen katseen kohdistamista kontrolloimaan ja ohjeistamaan. Relaa, oikeasti.

Itsekin huomaan joskus katsovani pidempään kuin olisi sopivaa järkyttävän isoja rintoja. Syy siihen ei kuitenkaan ole ihailu, vaan useimmiten tulee ajatus "ei vittu ole todellista, laita nyt jotakin päälles ihminen! Ei tuollaisia hinkkejä voi kenelläkään oikeasti olla!"
 
Viimeksi muokattu:
"femin"
Jos on oikeasti noin isot rinnat, niin hankalahan niitä on piilottaa, mutta kyllä voi silti soveliaasti pukeutua. Tissivakoja ei kuulu esitellä, vaan kaula-aukon tulee olla jokaisella sellainen, ettei näy liikaa.

Itse ainakin katson vähän kieroon niitä tyrkkyjä, jotka tissejään esittelevät koko kansalle. (Imettäessä tietty ihan eri asia.)
 

Yhteistyössä