Mies katselee aina ihan erinäköisiä naisia, kuin minä. Mua on alkanut loukkaamaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
varmaan kaikki miehet vilkuilevat naisia ja siinä nyt mitään pahaa ole. Mun mielestä fiksu mies osaa tehdä se niin, että oma nainen ei huomaa.
Mulla on ihan hyvä itseluottamus kyllä ja en kovin herkästi ota pulttia.

Mä oon itse hoikka, siro, pienirintainen ja tummatukkainen. Mä oon meidän koko seurustelun ajan (3v) huomannut, että mies on jotenkin kiinnostunut isorintaisista blondeista, joilla on paksut hiukset ja yleensä hyvin naisellinen tyyli. Yleensä ovat mua vähän pyöreämpiä.

Mä nykyään tiedän jota etukäteen, että "tuota naista mun mies pian tuijottaa", jos siis ollaan esim. kaupassa. Ne on aina nuo samantyyliset naiset. Facebookissakin on joskus katsellut vieraiden naisten profiileja ja ulkonäkö osuu kyllä aina just tuohon samaan.

Ei mies mun kanssa olisi varmaan, jos olisin hänestä ruma. En kuitenkaan enää usko enää että olisin kovin kauniskaan hänelle.. Ja kyllä, mä haluan olla oman mieheni silmissä häikäisevä.

No se nyt on ihan luonnollista katsoa eri ihmisiä, oli ne naisia tai miehiä. Itse ainakin jos näen kauniin naisen niin sanon itse miehelleni "kato miten nätti toi nainen on" :) ja vaikkei isorintaisista tykkäisi niin kyllä ne ohikulkevan isot rinnat hyppää väkisinkin ihmisen silmiin, ja niitä katsotaan :)

Meillä vähän sama juttu: Kun tavattiin olin mustahiuksen ("gootti") ja älyttömän laiha (alle 45kg).

Nyt kun olen jättänyt goottiuden taakseni, olen muuttunut blondiksi joka sopii paremmin minulle. Ja neljä lasta kun olen synnyttänyt niin vähän on painoa tullut, tissit kasvaneet ja lantio leventynyt... Bmi edelleen alle 17, mutta muotoja tullut.

Mies taisi vaan tykätä enemmän poikamaisesta varrestani ja tummista hiuksistani, kun sellaisia naisia katselee liikenteessä. :( Ollaan puhuttu asiasta monesti, mutta sanoo tykkäävänsä ulkomuodostani kovasti.

"Mulla on ihan hyvä itseluottamus kyllä ja en kovin herkästi ota pulttia."
Hmm.
Minkä ikänen olet, entä tämä "mies", 20-25vee?
Ehkä olet vielä liian nuori suhteeseen, jokuhan tuossa nyt mättää. Ei tuollaseen ajatteluun kannata aikaa tuhlata, miehet on enemmän ja vähemmän pillun perään, toisista sitä ei huomaa, toiset taas ylikorostavat himojaan ihan ärsytysmielessäkin.
Parasta miehissä on jos niistä saa hyvän ystävän, suhteella tai ilman, tuo niitten valuvika on sillon sivuseikka. :).

"Mulla on ihan hyvä itseluottamus kyllä ja en kovin herkästi ota pulttia."
Hmm.
Minkä ikänen olet, entä tämä "mies", 20-25vee?
Ehkä olet vielä liian nuori suhteeseen, jokuhan tuossa nyt mättää. Ei tuollaseen ajatteluun kannata aikaa tuhlata, miehet on enemmän ja vähemmän pillun perään, toisista sitä ei huomaa, toiset taas ylikorostavat himojaan ihan ärsytysmielessäkin.
Parasta miehissä on jos niistä saa hyvän ystävän, suhteella tai ilman, tuo niitten valuvika on sillon sivuseikka. :).

Mies on 42v ja minä 28v.

Meillä vähän sama juttu: Kun tavattiin olin mustahiuksen ("gootti") ja älyttömän laiha (alle 45kg).
Nyt kun olen jättänyt goottiuden taakseni, olen muuttunut blondiksi joka sopii paremmin minulle. Ja neljä lasta kun olen synnyttänyt niin vähän on painoa tullut, tissit kasvaneet ja lantio leventynyt... Bmi edelleen alle 17, mutta muotoja tullut.
Mies taisi vaan tykätä enemmän poikamaisesta varrestani ja tummista hiuksistani, kun sellaisia naisia katselee liikenteessä. :( Ollaan puhuttu asiasta monesti, mutta sanoo tykkäävänsä ulkomuodostani kovasti.

Eihän sinulla sitten ole mitään mietittävää itsestäsi tai siitä mitä miehesi ajattelee sinusta :)

Kai sitä nyt katsella voi millaisia vaan.

Ehkä sun pitäisi sanoa tuo ääneen sille miehellesi niin voisitte jutella ja sulle tulis varmasti parempi mieli?

Olen jutellut. Mies ei ole mikään "sanaseppo" joten keskustelua aroista asioista harvemmin syntyy. Tuohon katseluun on vaan vastannu "en mielestäni katsele". No, kukapa nyt edes myönteisi :) mua ei oma-aloitteisesti kehu kauniiksi koskaan, vaikka tietää että pitäisin siitä. Mä kyllä kehun miestäni usein.

Olen jutellut. Mies ei ole mikään "sanaseppo" joten keskustelua aroista asioista harvemmin syntyy. Tuohon katseluun on vaan vastannu "en mielestäni katsele". No, kukapa nyt edes myönteisi :) mua ei oma-aloitteisesti kehu kauniiksi koskaan, vaikka tietää että pitäisin siitä. Mä kyllä kehun miestäni usein.
Sitten ehkä kuvittelet, eikä se katso?

Jos haluat jotain parisuhteessa, vaikka jotain kehuja, niin sun pitää selkeästi tehdä se tiettäväksi että se on sinulle yksi parisuhteen osa.

Se on muuten totta että kun vanhenee, ei osaa pitää jotain katsomista niin erikoisena asiana. En osaa sanoa, mistä johtuu. Ja katsoa voi monesta eri syystä. Kivampi tietysti jos niistä vähän puhutaan niin ei tarttis arvailla. Katsominen ei aina läheskään ole edes mitään positiivista.

Sitten ehkä kuvittelet, eikä se katso?

Jos haluat jotain parisuhteessa, vaikka jotain kehuja, niin sun pitää selkeästi tehdä se tiettäväksi että se on sinulle yksi parisuhteen osa.

Olen sanonut muutaman kerran. Mä olen tehnyt selväksi, että mulle rakkautta pitää osoittaa myös verbaalisesti. Eikä mitään tapahdu. Yritän sulattaa asiaa, että "mies vaan ei ole sellainen", mutta sitten aina totean, että mä vaan haluan joskus kuulla että mua rakastetaan ja olen kaunis. Muulloinkin kuin silloin, ku asiasta puhutaan.

Nuori ihminen kun vielä olet, niin kannattaa varmaan miettiä, haluatko antaa sen vanhemman ihmisen muovata sinua vai haluatko parisuhteen missä molemmat muovautuu toisilleen sopiviksi... Ellei teillä siis ole lapsia tullut hankittua. Jos joku asia on sulle tärkeä, se on sulle tärkeä.

En ymmärrä sun ukkoas? Jokainen saa olla sellainen kun on, mutta mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että parisuhteessa pitää sopeutua ja joskus sitä toista vaan pitää miellyttää. Mullekin kehuminen on aika vaikiaa ollu aina. Nykyinen vaimo kuitenkin teki selväksi, että haluaa kuulla niitä kehuja. Eikä siinä mu auttanut ku opetella. Mun kuuluu teherä niin. Aluksi oli vaikiaa, mutta nyt oon oppinut.

Pitää parisuhteen eteen nähdä vaivaa.

Kauniiden asioiden katselu on ihan luonnollista. Olet outo, jos loukkaannut siitä, että miehesi katse viipyy muissa, ja miehesi on outo, jos sanoo, ettei muka katsele, tai sitten hänellä on jotain henkilökohtaisia ongelmia asiasta, tai hän on mahdollisesti ehkä jo tajunnut omituisen mustasukkaisuusongelmasi.

Yhteistyössä