Mies käski kysyä täältä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alumiinikuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Alumiinikuu

Aktiivinen jäsen
01.10.2006
1 084
0
36
Kun tuossa eilen aamulla taas selitin untani miehelle ja sanoin, että taustalla soi Känkkä-Ränkkä, niin mies käski kysyä täältä, että onko yleistäkin, että unissa on taustamusiikit? Itselläni on nimittäin joka ikisessä unessa musiikki, mikä sopii unen tilanteisiin, eikä mies ole kuullut koskaan keneltäkään muulta vastaavaa. Itse taas luulin aina, ennen kuin tuli aikoinaan puheeksi, että kaikilla pauhaa musiikit taustalla :D

Hmm... Olen siis outo =) Itse asiassa päivisinkin on kyllä jukeboksi ihan koko ajan päällä, mutta se nyt ei ole kai niin erikoista. Vaan onpahan minulla laulujen sanoja hallussa niiiiiiin paljon, että ihmettelevät :D

Eikö sua ihmetytä enemmän se, että mies käski sun kysyä sitä juuri nimenomaa täältä?

Mutta joo, ei oo mulla taustamusiikkia unissani. Olisikin jotain kivaa musiikkia :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tänään ilkeä:
Eikö sua ihmetytä enemmän se, että mies käski sun kysyä sitä juuri nimenomaa täältä?

Mutta joo, ei oo mulla taustamusiikkia unissani. Olisikin jotain kivaa musiikkia :)

Öööö, ei ihmetytä :D Täältähän saa isomman otannan kuitenkin kuin tuttaville soitellessa =)

En edes tajua, mistä ne aivot kaivaa aina sen tilanteeseen sopivan biisin. Huvittavaa aamulla huomata, että menossa on joku "vieläkö on villihevosia" tai "myrskyn jälkeen on puotasää", mitä ei ole kuullut vuosikausiin. Ja sittenhän nää "helmet" jää soimaan päähän loppupäiväksi :kieh:
Joko lähti? Sori...

Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:
En edes tajua, mistä ne aivot kaivaa aina sen tilanteeseen sopivan biisin. Huvittavaa aamulla huomata, että menossa on joku "vieläkö on villihevosia" tai "myrskyn jälkeen on puotasää", mitä ei ole kuullut vuosikausiin. Ja sittenhän nää "helmet" jää soimaan päähän loppupäiväksi :kieh:
Joko lähti? Sori...

Mullakin soi JUST noi saakelin samat laulut, joita vielä INHOON!! voi siis soida heti aamulla kun silmät avaan... Mut en muista et ois unissa soinu.

Yhteistyössä