mies juonut nyt kesälomallaan 3 iltana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukkuinen kääpä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiukkuinen kääpä

Vieras
kaljaa ja tänään soitti kyliltä että sopiiko jos juo vielä tänään kun katsoo jalkapalloa.naurettavaa minusta tässä oli se että sanoi olevansa sitten raittiina pitkään ja hoitavan lapsia sekä kotia.myös minua.aivan niin ku ei muuten tarvitsisi hoitaa..... :/
oltiin mökkeilemässä niin iltaisin otti.meni sellainen salkullinen ja sikspäkki.ei juo päivällä eikä kaameessa humalassa ollut.lapsia hoiti ja muutoinkin ok oli.tuo juominen vaan kyrpii pahasti!!eli joi maanantai,tiista,keskiviikko ja sit tänään.eikö se ole aika juoppo?
itse sanoi,että kaikki ne juo kesälomalla ja mitä se haittaa kun illalla vasta lasten mentyä nukkumaan juo.eikä käy baarissa eikä myös ole kaatokännissä.

Meidän perheessä tuota iltatissuttelua on loman aikana lähes päivittäin,mutta niin että me molemmat otetaan pari olutta/siideriä,ei kännejä vedetä tietenkään.

No kuule, jos nyt vielä tän illan kestäisit. Kisat nimittäin loppuu tänään ja sitten ei ainakaan ne enää kelpaa syyksi. :) Liian tiukkaa linjaa en suosittele, loman alku on sellanen vaihe ja EM-loppuottelu saattaa kaivata vähän keppanaa varsinkin jos kannattaa sakuja .... Huomenna sitten vaan reilusti korkki kiinni kuten puhe oli ja tarpeeksi muuta ohjelmaa.

Kyllä se ihan normaalia on,ennen en olis voinut kuvitellakaan ottavani siiderin harva se ilta,mutta moraali on löystynyt...

Mutta ei ole tietysti kiva,jos sinua haittaa miehen juominen ja sun loma menee pilalle sen takia. Juttelehan miehes kanssa,eiköhän se ymmärrä sun kantasi asiaan ja vähentää juomistaan.

kyllä se tuo meidänkin isäntä siittä kaljasta tykkää.. ei tuo kunnon kännejä juo oikeastaan koskaan, mutta sellasta tissuttelua varsinkin näin kesä aikaan..mitäpä se mua haittais, kun ei ole pahapäinen, eikä muutenkaan sen "kummallisempi" kuin vesi selvänäkään.. se on (myös mulle, tosin ei nyt kun olen raskaana ) sellasta hermolääkettä! :D

On se ainakin aika tavallista. Mun mies saattais rentoutumismielessä kiskaista vapaailtana esim. 4-5 olutta, eikä ole mitenkään humaltunut eikä aamulla krapulainen. Siis useampana iltana peräkkäin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On se ainakin aika tavallista. Mun mies saattais rentoutumismielessä kiskaista vapaailtana esim. 4-5 olutta, eikä ole mitenkään humaltunut eikä aamulla krapulainen. Siis useampana iltana peräkkäin.

meidän isäntä jos arkena ottaa, niin sillä on kolme, sellanen itse asettamansa raja :D

Yhteistyössä