mies juo taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja orpana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

orpana

Vieras
Mies juo taas kuudetta päivää putkeen. Niin minäkin.
Meillä on lapsia. Tosin ovat nyt onneksi poissa. En jaksaisi nyt kakaroitani.
Ovat talvilomalla mummolassa.
Nyt viina virtaa ja remmi heiluu. Olen lyönyt miestäni tänään juoppo paska kun. Niin olen minäkin. Mies on myös minua hakannut. Ei ikänä lasten nähden. Joskus menee vähän liian överiksillllllllllllllllll

Kuinkas muilla, kun olette kahdestaa.......

Alkuperäinen kirjoittaja orpana :
Nyt viina virtaa ja remmi heiluu. Olen lyönyt miestäni tänään juoppo paska kun. Niin olen minäkin. Mies on myös minua hakannut. Ei ikänä lasten nähden. Joskus menee vähän liian överiksillllllllllllllllll

Molemmathan te juotte! No tuollaiiset hippaset päättyvät lopulta onnettomasti. Oisko A-klinikka teille hyvä ratkaisu?

Me yleensä lämmitellään saunaa ja katsellaan leffaa ja nautitaan hyvästä ruuasta ja juomasta kun ollaan kahdestaan... keskustellaan henkeviä ja parannetaan maailmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja orpana :

Se kenellä on OIKEASTI tuollainen tilanne, ei täällä siitä kirjoita (eikä mistään muustakaan) Eikä kysele muiden vapaa-ajan vietto tapoja ( ei sitä kiinnosta.)
Terveisiä Porvooseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Me yleensä lämmitellään saunaa ja katsellaan leffaa ja nautitaan hyvästä ruuasta ja juomasta kun ollaan kahdestaan... keskustellaan henkeviä ja parannetaan maailmaa.

näin mekin.. vaikka tosin saunaa ei ole mitä lämmittäs :xmas:

Mä en vois enää elää ilman saunaa. :saint:

Viikon päästä me mennään kuuntelemaan bluesia ja syömään hyvin, ollaan yö hotellissa.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:

näin mekin.. vaikka tosin saunaa ei ole mitä lämmittäs :xmas:

Mä en vois enää elää ilman saunaa. :saint:

Viikon päästä me mennään kuuntelemaan bluesia ja syömään hyvin, ollaan yö hotellissa.

:D

mun on ollu pakko opetella :) kerta viikossa pääsee täälä omalla kämpällä saunaan. sitte taas ku ollaan porukoilla niin joka päivä pääsee. ah :xmas:

Yhteistyössä