Taas näitä perjantai-illan ongelmia; Miehen ryyppäämisestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Ukko";23540521]Meillä vaimo ryyppää joka perjantai kotona vaan ei mene baariin. Otan itse vain kaljan tai pari mutta vaimo huolestuttaa. onko huoleen aihetta? Hän hoitaa kyllä kodin, asiat ym.[/QUOTE]

Lopeta niuhotus ja anna vaimon rentoutua

Keskustelette kunnolla aiheesta ja yrität selvittää miksi hänen pitää niin usein dokata. Jos miehelläsi on oikeasti vain tylsää, niin kyllähän te varmasti pystytte keksimään viikonlopuille muutakin tekemistä.
Kauhean loukkaavaahan tuo on. Jos meillä mies sanoisi että joka viikonloppu kotona on tylsää niin saisi kyllä jäädä baarireissulleen :D

mun mies oli vahtimassa lapsia kotona kun olin itse leffassa ja palasin vasta yöllä. palatessani tiskipöydällä oli tyhjä vinkkupullo, 3 tyhjää siideritölkkiä ja konjakkilasi. hoidin lasten yöheräilyt kun mies ei itkuihin reagoinut. ja oli siis MUN vapaailta. hmph sanon ma.

kyllä aika ahkeraan maistuu ap:n miehelle. itse olen sitä mieltä, että lapsi perheellisille ei alkoholi joka kuukausi kuulu, saati joka vkl. itse käyn 2 kertaa vuodessa viihteellä, ja se ihan hyvin riittää.

Yhteistyössä