Mies joka paneskelee muita naisia sillä välin kun tyttöystävä on raskaana kotona - mielipiteitänne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi mies on baarissa viikonloput ja panee muita naisia jos sua rakastaa??? ei se hei rakasta!!!! jos rakastais ajattelis sun parasta ja olisi sun kanssa VIIKONLOPUTKIN. Älä usko sen rakkauden tunnustuksia. Viä sua 6-0....

Täytyy kyllä sanoa, että mieluummin mä tollaisen ukon ottaisin, kun yhden niistä USEISTA, jotka tekee samaa asuen muijansa kanssa saman katon alla ja kertomatta sitä muijalle... Että hyvänä puolena voidaan kuitenkin ottaa rehellisyys...

Ei hyvää päivää! Siis onko sinusta ihan ok, että miehesi paneskelee muita viikonloppuisin kun sinulta ei seksiä juuri nyt saa? Ja kertoo siitä avoimesti! Jos haluat tuollaisen avoimen suhteen miehesi kanssa niin mikäs siinä sitten. Pelkäänpä, ettei miehesi todellakaan lopeta vieraissa käyntiä vaikka olisi miten ihana perhe kotona. Vaikka rakastaisit miten paljon, se ei valitettavasti riitä.

Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
Voi sinua :( Tiedän sen tunteen, kun enemmän kuin mitään muuta odottaa toisen muuttuvan :( Mut etkö sä voi erota ja odottaa vasta sitten sitä muutosta? Eipä ole sitten sinulta pois, jos ei muutukkaan... Voihan se muuttua, mutta harvemmin ne muuttuu... Ja itse en kyllä todellakaan antaisi. Kortsukaan kun ei kaikilta taudeilta suojaa ja loppuraskaudesta joku herpes esim olisi todella vaarallinen vauvalle!

Niinpä... Eräs miehen kanssa seksiä harrastanut kaverini avautuikin tästä minulle. Sanoi että halusi minun tietävän, koska hänellä (tällä kaverillani) on herpes ja olivat miehen kanssa harrastaneet suuseksiä ilman kortsua. Mies oli ollut sitä mieltä ettei taudit suuseksissä tartu. Kävin sitten herpes-testeissä ja tulos oli negatiivinen, onneksi.

Tiedän miltä tämä kuulostaa, mutta rakastan miestä aivan silmittömästi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Harrastamme seksiä kyllä, mutta nyt emme kun olen niin viimeisilläni. Siksi olen tavallaan suonutkin miehelle ne muut naiset... pelkkää seksiähän se on. Mies sanoo käyttävänsä kondomia.

huaah, jos kerran olet sen hyväksynyt niin miksi sitten suret täällä ja vertaistukea haet? Tämä palsta ja mielipiteet eivät sinua taida auttaa. Mies ei muutu, hyväksy asia tai tee selväksi (naisellisesti!!) että jos se sinulle sopi silloin raskausajan lopulla että vieraista sai seksiä hakea, niin nyt sitten ei enää käy.

Jokainen tilaisuuteen tarttunut mies ymmärtää kantasi TÄYDELLISESTI ja on lopun elämänsä sinulle uskollinen, paitsi tietysti silloin kun olet uudelleen raskaana viimeisimmilläsi tai sinulla on kuukautiset tai kun sinä et ole paikalla kun tekee mieli tai kun hän on otollisessa paikassa ja on helposti tarjolla....

Hyväksy miehesi toimet ja ole hiljaa tai muuta tilannetta itsesi kannalta

Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
Voi sinua :( Tiedän sen tunteen, kun enemmän kuin mitään muuta odottaa toisen muuttuvan :( Mut etkö sä voi erota ja odottaa vasta sitten sitä muutosta? Eipä ole sitten sinulta pois, jos ei muutukkaan... Voihan se muuttua, mutta harvemmin ne muuttuu... Ja itse en kyllä todellakaan antaisi. Kortsukaan kun ei kaikilta taudeilta suojaa ja loppuraskaudesta joku herpes esim olisi todella vaarallinen vauvalle!

Niinpä... Eräs miehen kanssa seksiä harrastanut kaverini avautuikin tästä minulle. Sanoi että halusi minun tietävän, koska hänellä (tällä kaverillani) on herpes ja olivat miehen kanssa harrastaneet suuseksiä ilman kortsua. Mies oli ollut sitä mieltä ettei taudit suuseksissä tartu. Kävin sitten herpes-testeissä ja tulos oli negatiivinen, onneksi.

Onnee sulle, tunne on selvästi yksipuolinen. Sä et oo sille "miehelles" ovimattoa parempi.

Joo, provolta kuulostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Kaveri panee kaikkea mikä liikkuu, ja asuu kyllä muijansa kanssa ja kolmas lapsikin syntyi. Muijaa pidetään noin yleisesti kylän tyhmimpänä, koska äijä on varmasti pannu sen kaveritki läpi jo. Mutta minkäs teet, jos haluu olla toisen kanssa ni sit haluu. Ei voi minkää jos tuntuu et ansaitsee sellasen paskan...
Ja tääkin osaa esittää mukavaa ja ihanaa ja kyllä sitäkin ne skidit vähän kiinnostaa. Ja painaahan se sitä omaakin muijaa, vaikka samana päivänä kun uittaa vehettään vieraassa.

Tiedän samanlaisen tapauksen ja ei voi muuta sanoa kun, että huh huh.. Sitä ukkoa ei kyllä lapset kiinnosta p:n vertaa.

Mun mielestä suhde voi toimia, jos se sopii molemmille osapuolille eli molemmat hyväksyvät irtosuhteet ja erillään asumisen. Mutta suhde ei onnistu, jos toinen haluaa suhteelta jotain muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Kaveri panee kaikkea mikä liikkuu, ja asuu kyllä muijansa kanssa ja kolmas lapsikin syntyi. Muijaa pidetään noin yleisesti kylän tyhmimpänä, koska äijä on varmasti pannu sen kaveritki läpi jo. Mutta minkäs teet, jos haluu olla toisen kanssa ni sit haluu. Ei voi minkää jos tuntuu et ansaitsee sellasen paskan...
Ja tääkin osaa esittää mukavaa ja ihanaa ja kyllä sitäkin ne skidit vähän kiinnostaa. Ja painaahan se sitä omaakin muijaa, vaikka samana päivänä kun uittaa vehettään vieraassa.

Tiedän samanlaisen tapauksen ja ei voi muuta sanoa kun, että huh huh.. Sitä ukkoa ei kyllä lapset kiinnosta p:n vertaa.

Nää olis viäl menossa naimisiin.. Ei oo muijalla paljoa korvien välissä.

Olisinkin vain provo. Anteeksi nyt, en jaksanut kaunistella tätä asiaa yhtään, teki vain mieli avautua - rehellisesti, ilman mitään suodatuksia. Luulin että tällaisella palstalla voi sen tehdä, kun oikeassa elämässä ei... no, näköjään erehdyin.

Olisinkin vain provo. Anteeksi nyt, en jaksanut kaunistella tätä asiaa yhtään, teki vain mieli avautua - rehellisesti, ilman mitään suodatuksia. Luulin että tällaisella palstalla voi sen tehdä, kun oikeassa elämässä ei... no, näköjään erehdyin.

Mikä tässä nyt mättää? Odotitko sä semmosia vastauksia, et " kyllä se sua rakastaa" ja "kyllä se muuttuu"?
Kulta pieni, kun se on erittäin epätodennäköistä, että niin olis.
Me vaan yritetään saada järki sun päähän ja sun itsekunnioitus kohdalleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:

Mikä tässä nyt mättää? Odotitko sä semmosia vastauksia, et " kyllä se sua rakastaa" ja "kyllä se muuttuu"?
Kulta pieni, kun se on erittäin epätodennäköistä, että niin olis.
Me vaan yritetään saada järki sun päähän ja sun itsekunnioitus kohdalleen.

Ei kukaan viitti täällä sulle valehtelemaan ruveta....

Kysyisin minkäikäsiä olette ja molemmatko te lasta yhdessä halusitte???Ja etenkin miten sä jaksat? Voisit miettiä että mitä rakkaus on ei se oo kärsimistä ja sä kärsit ...tämä miehesi ei ole valmis suhteeseen eikä perheeseen munaton,huono itsetunto miehellä jos hän olisi MIES niin hän huolehtisi sinusta ja asuisitte samassa taloudessa pitäsi huolta susta vauvasta yhdestä maailman ihmeestä mitä voi ihmiselle tapahtua.Mutta et sä jaksa kun vauva tulee niin tollasta miestä katsella sun kaikki voimaat menee vauvaan,koita nyt miettiä muuttuko se mies ei varmaan ja millaisii kavereita on kun kaikki vaan nussii hänen kansaan sellainen ei ole kaveri vie itse oot raskaana.Katso nyt kun lapsi syntyy muuttuko mies ...
Tsemppiä sulle

Väsyttää niin etten jaksaisi kirjoittaa, suuri KIITOS silti teille että jaksoitte...

Olen 31-vuotias, mies 35. Alun perin aloimme puhua lapsista puolittain leikillään, sitten minuun iski todellinen vauvakuume ja sanoin sen miehelle. Hän sanoi että miksikäs ei, mutta ei voi luvata mitään. Halusi kuitenkin lapsen, kuulemma yhtä paljon kuin minäkin.

Ette tiedä miten repivää ja raastavaa tämä on... joka päivä epätietoisuudessa. Mitä mies tekee, kenen kanssa, tuleeko edes katsomaan vauvaa kun se syntyy... Usein soitan hänelle, haluaisin vain seuraa ja tukea, en mitään muuta. Miehellä omat ongelmansa, joita koitan parhaani mukaan ymmärtää. Sen voimalla jaksan että toivoa en ole vielä heittänyt.

Väsyttää niin etten jaksaisi kirjoittaa, suuri KIITOS silti teille että jaksoitte...

Olen 31-vuotias, mies 35. Alun perin aloimme puhua lapsista puolittain leikillään, sitten minuun iski todellinen vauvakuume ja sanoin sen miehelle. Hän sanoi että miksikäs ei, mutta ei voi luvata mitään. Halusi kuitenkin lapsen, kuulemma yhtä paljon kuin minäkin.

Ette tiedä miten repivää ja raastavaa tämä on... joka päivä epätietoisuudessa. Mitä mies tekee, kenen kanssa, tuleeko edes katsomaan vauvaa kun se syntyy... Usein soitan hänelle, haluaisin vain seuraa ja tukea, en mitään muuta. Miehellä omat ongelmansa, joita koitan parhaani mukaan ymmärtää. Sen voimalla jaksan että toivoa en ole vielä heittänyt.

Ihan itses takia, jätä se. Kaivat ne viimiset itsekunnioituksen rippeet jostain ja revit ittes irti siitä suhteesta jossa sua käytetään hyväksi, ja epäilemättä nauretaan tyhmyydellesi takanapäin. Haluatko tosiaan tuollaisen miehen mallin lapsellesi? Ajattele edes häntä, jos et itsellesi hyvää kohtelua haluakaan!

Yrität siis, että miehesi pitäisi muuttua sinun vuoksesi? Onko mies luvannut? Mielestäni teidän suhde voi onnistua, jos hyväksyt suhteenne laadun, etkä odota mieheltäsi sellaista, jota ei ole valmis sulle antamaan.

Yhteistyössä