Mies joka paneskelee muita naisia sillä välin kun tyttöystävä on raskaana kotona - mielipiteitänne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen

Vieras
Mitä luulette, onko suhteella toivoa? Mies väittää rakastavansa, mutta silti viettää viikonloput kavereiden kanssa baarissa ja on kertonut avoimesti harrastavansa seksiä muiden naisten kanssa. Sanoo ettei pelkkä seksi "merkitse mitään"... tiedä sitten uskoako sitä vai ei. Emme asu yhdessä, miehen tahdosta näin. Lapsen laskettu aika 3 viikon päästä ja pää ihan sekaisin... Mies ei tunnu tietävän mitä haluaa, sanoo vain että katsotaan tilannetta sitten kun lapsi on syntynyt. Mitä teen? Unohdanko koko miehen vai jatkanko toivossa elämistä? Hän on kuitenkin lapseni ja isä ja rakastan häntä kaikkine heikkouksineenkin yli kaiken...

Kuulostaa tietysti hurjalta... Mutta mies osaa olla ihana ja valloittava halutessaan. On myös innoissaan lapsesta. Jotenkin ajattelen ja toivon että lapsen tulon myötä miehen tärkeysjärjestys elämässä muuttuu. Naivia ehkä, mutta en pysty päästämään irti ajatuksesta. Ja nyt tässä tilanteessa ei paljon vaihtoehtoja ole...

Harrastamme seksiä kyllä, mutta nyt emme kun olen niin viimeisilläni. Siksi olen tavallaan suonutkin miehelle ne muut naiset... pelkkää seksiähän se on. Mies sanoo käyttävänsä kondomia.

Kaveri panee kaikkea mikä liikkuu, ja asuu kyllä muijansa kanssa ja kolmas lapsikin syntyi. Muijaa pidetään noin yleisesti kylän tyhmimpänä, koska äijä on varmasti pannu sen kaveritki läpi jo. Mutta minkäs teet, jos haluu olla toisen kanssa ni sit haluu. Ei voi minkää jos tuntuu et ansaitsee sellasen paskan...
Ja tääkin osaa esittää mukavaa ja ihanaa ja kyllä sitäkin ne skidit vähän kiinnostaa. Ja painaahan se sitä omaakin muijaa, vaikka samana päivänä kun uittaa vehettään vieraassa.

Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen:
Kuulostaa tietysti hurjalta... Mutta mies osaa olla ihana ja valloittava halutessaan. On myös innoissaan lapsesta. Jotenkin ajattelen ja toivon että lapsen tulon myötä miehen tärkeysjärjestys elämässä muuttuu. Naivia ehkä, mutta en pysty päästämään irti ajatuksesta. Ja nyt tässä tilanteessa ei paljon vaihtoehtoja ole...

Se ei muutu ikinä, häntäheikki on sitä aina. Ainut vaihtoehto sulla on todellakin juosta niin kauas eroon tollasesta kuin pystyt.

:o voi herranenaika! NAINEN! mitä ihmettä sä teet ittelles?

ei miehellä oo mitään oikeutta hässiä muita naisia, olit sitte raskaana tai et! etkä sä voi sellaista hyväksyä koska se kuitenkin loukkaa sua! etkö sä sun mielestä ansaitse parempaa? eikö lapsi ansaitse parempaa?

:o Jätä nyt hyvä nainen tuollainen mies heti. Vähän itsekunnioitusta peliin. En usko hetkeäkään että kyseinen henkilö muuttuisi (maksimissaan aivan hetkellisesti, kunnes palaa takaisin vanhaan malliin).

Mutta oli miten vaan niin koita olla stressaamatta tällä asialla kun noin viimeisilläsi olet.

Voi sinua :( Tiedän sen tunteen, kun enemmän kuin mitään muuta odottaa toisen muuttuvan :( Mut etkö sä voi erota ja odottaa vasta sitten sitä muutosta? Eipä ole sitten sinulta pois, jos ei muutukkaan... Voihan se muuttua, mutta harvemmin ne muuttuu... Ja itse en kyllä todellakaan antaisi. Kortsukaan kun ei kaikilta taudeilta suojaa ja loppuraskaudesta joku herpes esim olisi todella vaarallinen vauvalle!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Harrastamme seksiä kyllä, mutta nyt emme kun olen niin viimeisilläni. Siksi olen tavallaan suonutkin miehelle ne muut naiset... pelkkää seksiähän se on. Mies sanoo käyttävänsä kondomia.

Jaa. Kyllä me vaan harrastettiin seksiä, vielä lasketun ajan jälkeenkin.

Miehen kannalta tilanne on ihanteellinen. On vakituinen nainen, jonka kanssa tulossa lapsi. Ette asu yhdessä, eli hän ei joudu kärsimään kun vauva itkee yöllä, jne. Ja hän saa vielä nussia muita ihan vapaasti. Siis mieshän on aivan guru :o

Mutta kuka nainen tuohon suostuu? En mä ainakaan. Itsekunnioitus on ihan kiva asia omistaa.

Yhteistyössä