Mies joka on liian hyvännäköinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti näkymätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja neiti näkymätön;8434703:
Huolensa kullakin :(

Voipi kuulostaa naivilta ja muutenkin sekopäiseltä tämä ongelmani.
Avokkini kun sattuu olemaan todella hyvännäköinen. Ongelma siitä tulee sen takia, etten tiedä kuinka suhtautuisin naisiin jotka aivan häpeämmättömästi tuijottelevat ja suurinpiirtein kuolaavat hänet nähdessään. Olemme olleet yli vuoden yhdessä ja asumme yhdessä. Emme juurikaan käy baareissa erikseen, tosin emme kovin usein yhdessäkään. Mutta sitten kun lähdemme ulos niin tunnen olevani näkymätön kun naiset rynnii paikalle. Kuulostaa oikeasti ihan uskomattomalta, mutta totta joka sana. Olen siis näkymätön näille puolitutuille naisille (ja joskus tuntemattomillekin) Avokkini kyllä huomio minut ja yleensä esittelee minut. Kuinka korkeasti koulutetut naiset voivatkin käyttäytyä niin moukkamaisesti. En tiedä yhtäkään miestä joka tyrkyttäisi itseään naiselle joka on aivan selvästi varattu!!

Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia tai hyvää neuvoa miten pitäsi toimia tälläisissä tilanteissa??
Avokkini on sanonut, että minun pitäisi mennä kainaloon ja näyttää sillä tavoin olevani hänen seurassaan. Mutta miksi ihmeessä minun pitäsi roikkua kainalossa jos minut on esitelty tyttöystävänä ?? Mustasukkaisuutta suhteessamme ei pahemmin esiinny. Enemmänkin avokin puolelta. Tämä ongelma saa vain minut ihmettelemään joidenkin naisten käytöstä ja tietysti raivostuttaa kun olen kuin ilmaa.

Miehelläsi ainakin on oikea asenne, koska haluaa näyttää näille toisille naisille, että sinä olet se ykkönen. Sinun ei tarvitse välittää näistä moukkamaisista naisista, vaan kulje ylpeänä komean miehesi rinnalla. Jos miehesi ei flirttaile näiden naikkosten kanssa, on asiat ihan ok.

Voiko olla kyse siitä, ette ap nainen itse ota tai pidä kontaktia naisiin. Ja mies pitää. yhdessä harrastusporukassa on vastaava pariskunta, jossa nainen on kuin liimattuna miehen kainalossa, puhuu ja huomioi koko ajan vain miestään ja mies huomioi häntä, mutta myös kaikkia muita ja nainen elää ihan miehensä kautta kaikki ihmissuhteensakin eikä osaa muodostaa omia eikä ole millään tavalla oma-aloitteinen. Kaikki muut huomioivat ja juttelevat kaikille toisille, myös tämän naisen miehelle, mutta tämä nainen on itse ainoa, johon on lähes kenenkään edes vaikea saada kontaktia, koska hän on niin kiinni miehessään eikä itse juttele lähes kellekään. Ja koska hän ei ole alkujaankaan osoittanut minkäänlaista tutustumisen halun merkkejä, niin myöhemmin se on huomattavasti hitaampaa. Kun naiseen ei oikeastaan saa kontaktia ja sitten juttelee vaikka miehelle, nainen saattaisi myös tulkita sen niin, että muut ovat hänen miehensä kimpussa ja liimautuu yhä enemmän mieheensä kiinni ja on yhä vaikeampi olla missään kontaktissa naiseen itse, koska hän ei osoita juuri minkäänlaista valmiutta olla kontaktissa oikeastaan muihin kuin mieheensä ja jotenkin tekee monet asiat aivan miehensä kautta.

Eli minusta tuossakin ilmiössä voi olla kyse siitäkin, että jos naiset yleensä puhuvat ihmisille, kuten aloittajan miehelle aivan samoin kuin muillekin, ja mies puhuu takaisin, niin se voi olla ihan peruskohteliaisuutta ja aloittaja itse on epäkohtelias, koska ei huomioi muita.

Itsekin olen ns näkymätön komean ja halutun mieheni rinnalla, mutta en usko että se johtuu siitä että omassa ulkonäössäni olisi mitään vikaa. Uskon, että mieheni on valinnut minut kokonaisuuden takia, ei vain ulkonäön, olen kyllä nätti ja ihan hyvännäköinen, mutta en usko varsinaisesti tyrmääväni ketään ulkonäölläni.

Ahdistavinta kuitenkin on se, että jos olen yksin tai kavereideni kanssa liikenteessä saan kyllä huomiota miehiltä osakseni, mutta muutun näkymättömäksi mieheni rinnalla. Luulin ensin että kyse on siitä että mies yksinkertaisesti on _paremman näköinen_ kuin minä, mutta kaverini toivat esiin sukupuolikysymyksen. Kaikki naiset ei vain LOPETA sitä katsomista ja jopa lähestymistä varatun komean miehen kohdalla, vaikka miehet lopettavat sen varatun kauniin naisen kohdalla.

Tämä naistyyppi on järkyttävän säälittävä, luulevatko he, että siellä baarissa se varattu onnellinen mies rakastamansa naisen vieressä oikeasti antaa heille mitään huomiota, siitä puhumattakaan, että "vaihtaisi" tyttöystävänsä toiseen!? He vain käytöksellään näyttävät huonon itsetuntonsa jota pyrkivät kohottamaan, sekä äärimmäisen junttimaisuutensa koska moinen on vai typerää ja epäkorrektia käytöstä. Nämä naiset ovat samaa junttiluokkaa kuin ne äijät, jotka OMAN naisensa kanssa kulkiessaan avoimen törkeästi tuijottavat muita naisia, ja myös he siten osoittavat tyhmyytensä.

Toinen pointti on, että olen asunut mieheni kanssa toisessa länsimaassa, jossa ei ilmiötä ollut. Naiset huomasivat mutta eivät tyrkyttäneen itseään.

Miksi suomessa on tämä ongelma? Naiset menevät sekaisin siitä yhdestä komeasta miehestä ja käyttäytyvät moukkamaisesti.

Itsekin olen ns näkymätön komean ja halutun mieheni rinnalla, mutta en usko että se johtuu siitä että omassa ulkonäössäni olisi mitään vikaa. Uskon, että mieheni on valinnut minut kokonaisuuden takia, ei vain ulkonäön, olen kyllä nätti ja ihan hyvännäköinen, mutta en usko varsinaisesti tyrmääväni ketään ulkonäölläni.

Ahdistavinta kuitenkin on se, että jos olen yksin tai kavereideni kanssa liikenteessä saan kyllä huomiota miehiltä osakseni, mutta muutun näkymättömäksi mieheni rinnalla. Luulin ensin että kyse on siitä että mies yksinkertaisesti on _paremman näköinen_ kuin minä, mutta kaverini toivat esiin sukupuolikysymyksen. Kaikki naiset ei vain LOPETA sitä katsomista ja jopa lähestymistä varatun komean miehen kohdalla, vaikka miehet lopettavat sen varatun kauniin naisen kohdalla.

Tämä naistyyppi on järkyttävän säälittävä, luulevatko he, että siellä baarissa se varattu onnellinen mies rakastamansa naisen vieressä oikeasti antaa heille mitään huomiota, siitä puhumattakaan, että "vaihtaisi" tyttöystävänsä toiseen!? He vain käytöksellään näyttävät huonon itsetuntonsa jota pyrkivät kohottamaan, sekä äärimmäisen junttimaisuutensa koska moinen on vai typerää ja epäkorrektia käytöstä. Nämä naiset ovat samaa junttiluokkaa kuin ne äijät, jotka OMAN naisensa kanssa kulkiessaan avoimen törkeästi tuijottavat muita naisia, ja myös he siten osoittavat tyhmyytensä. Naiset menevät sekaisin siitä yhdestä komeasta miehestä ja käyttäytyvät moukkamaisesti.

Nyt on kyllä kirjoitettava, että älä höpötä turhia!
Mieheni on komistus - juuri tyttäreni kanssa puimme hänet naamiaisiin johnny deppiksi ja täydestä meni.
En kyllä itsekään mikään näkymätön ole.
Jos muutut näkymättömäksi miehesi rinnalla, on vika miehessäsi. Sinun pitäisi muuttua angelica jolieksi miehesi rinnalla!
Ei ole olemassa sukupuoliryhmää ("naistyyppi"), joka toimii tietyillä tavoilla. On olemassa ihmisiä, jotka ovat empatiakyvyttömiä.

Ihmistyyppi, joka pitää toisia ihmisiä säälittävinä, on itse säälittävä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä