No mieluusti munalukkoon kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja --:Pitäisikö sen olla panematta sen takia, että on ihastunut suhun?
No ei perkele kun se pihtaa. Se sanoo ettei voi tehdä sitä. Hmph.Alkuperäinen kirjoittaja +:paneeks se sua?
Sanoin että ruojapetturi ja hävitön.Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Oletko sanonut sille asiasta?
Mutta että niin, että toivot, ettei se panisi muita?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sanoin että ruojapetturi ja hävitön.Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Oletko sanonut sille asiasta?
no ei kai se susta tosissaan sitten välitä? ei mun mielestä ainakaan ihastunut mies pane muita, kun sitä ihastustaan.. tää onkin vain mun mielipide.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No ei perkele kun se pihtaa. Se sanoo ettei voi tehdä sitä. Hmph.Alkuperäinen kirjoittaja +:paneeks se sua?
Jep - eli se haluaa ottaa sut vakavasti eikä pelkkänä panopuuna. Arvostaa sua niin, ettei halua pilata juttua. Oottele rauhassa ja pidä täky vedessä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No ei perkele kun se pihtaa. Se sanoo ettei voi tehdä sitä. Hmph.Alkuperäinen kirjoittaja +:paneeks se sua?
Oi ei OU mai gaad Minäkun laskin sen varaan että tästä tulis romanssi.no ei kai se susta tosissaan sitten välitä? ei mun mielestä ainakaan ihastunut mies pane muita, kun sitä ihastustaan.. tää onkin vain mun mielipide.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No ei perkele kun se pihtaa. Se sanoo ettei voi tehdä sitä. Hmph.Alkuperäinen kirjoittaja +:paneeks se sua?
romanttista nykyaikaa vissiinAlkuperäinen kirjoittaja Rane:se välittää susta ap, se panee muita sen takia, ettei tarttis panna sua ja tartuttaa panossa tauteja suhun.
Alkuperäinen kirjoittaja kalamies:Jep - eli se haluaa ottaa sut vakavasti eikä pelkkänä panopuuna. Arvostaa sua niin, ettei halua pilata juttua. Oottele rauhassa ja pidä täky vedessä.
Auts, onko sillä kenties kuppa..? :/Alkuperäinen kirjoittaja Rane:se välittää susta ap, se panee muita sen takia, ettei tarttis panna sua ja tartuttaa panossa tauteja suhun.
Älä sinä naura siellä, loppuu se nauraminen, se on kielletty ensi vuodesta lähtien.Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Alkuperäinen kirjoittaja kalamies:Jep - eli se haluaa ottaa sut vakavasti eikä pelkkänä panopuuna. Arvostaa sua niin, ettei halua pilata juttua. Oottele rauhassa ja pidä täky vedessä.
no niin vissiin.. mut silti, ei ainakaan mun sinkkuaikoina mun säädöt paneskellu muita!Alkuperäinen kirjoittaja m:romanttista nykyaikaa vissiinAlkuperäinen kirjoittaja Rane:se välittää susta ap, se panee muita sen takia, ettei tarttis panna sua ja tartuttaa panossa tauteja suhun.
Mä oon kaatanu sen maahan ja imeny ja tää on luikkinu pakoon. :/Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:elä pihtaa niin ei sen tarvii panna muita
Sori, ei voinut minkään.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Älä sinä naura siellä, loppuu se nauraminen, se on kielletty ensi vuodesta lähtien.
No emmää provo ole, kaikki perustuu tositapahtumiin.Alkuperäinen kirjoittaja mä:täähä oli provo!