oisko ihanaa naista täällä rupatteleen
Töissä olen ottanut nuorelta mieheltä suihin välillä. Kotonani riisuin sen housut ja imin kunnolla, yllätyin kun halus ottaa pimsan suihinsa vaaskymppiseltä posliini mamaalta. Kyllä nuoli niin kauan että sain ja sen jälkeen seksi oli aivan mahtavaa.Wau! En ole testannut pimppiäni "yleisesti" tässä tarkoituksessa, mutta kyllä kaltaisiasi miehiä on jossakin tällä planeetalla. Etsivä löytää varmasti. Tällainen mies on vastustamaton! Voisiko nainen muuta toivoakaan kuin miestä, joka nuolee antaumuksella ja kauan. Ehtisi siinä hyvin lämmetä ja kiihottua vaikka orgasmiin asti yksin tai yhdessä.
Itse nauttisin yhtä paljon siitä ihanan kullin nuolemisesta pitkään ja antaumuksella. Tätä voisin tehdä samalla, kun mies nuolisi pimppiä ja ottaisin myös rintojen väliin. Jos tunnelma tästä tiivistyy, niin ei muuta kuin asennot toisinpäin ja siitä jatkot. Kermavaahdolle löytyykin sitten sopiva paikka sieltä, mikä parhaimmalle tuntuu.
Kuinka yleinen on mies, jonka mielesta seksin ihanimpiin asioihin kuuluu pimpin nuoleminen, antaumuksella, nautiskellen, kauan?
Siis jonka mielesta se ei ole vain ok, tai ihan kivaa kun nainen nauttii, vaan joka todella kiihottuu tasta ja rakastaa sita!
parasta nuolen huolella. esileikki a&o.Kuinka yleinen on mies, jonka mielesta seksin ihanimpiin asioihin kuuluu pimpin nuoleminen, antaumuksella, nautiskellen, kauan?
Siis jonka mielesta se ei ole vain ok, tai ihan kivaa kun nainen nauttii, vaan joka todella kiihottuu tasta ja rakastaa sita!
Haluatko sellaista?Ihana rakastaja... voi ahhh
Pimpan nuoleminen on mahtavinta puuhaa kun vielä näkee kuinka nainen nauttii siitä ja pimppa kastuu ja tuoksuu ihanalle. Sitä jaksaa tehdä vaik kuinka kauan.
Myös minä rakastan ylikaiken pimpan nuolemista, itse kiihotun suunnattomasti siitä kun nainen nauttii nuolemisesta, jopa enemmän kuin siitä että nainen ottaa minulta suihin.Olisin aina valmis nuolemaan pillua kun alamme vaimon kanssa hommiin, valitettavasti vaimoni antaa sitä tehdä harvoin, vaikka pitääkin siitä kovasti. Voisin pelkästään nuolla vaikka koko yön
millä alalla? kateeks käy...iTöissä nuori poika katseli hameenalle, sanoin että otan housut pois ja panen pään hameenalle. Suostu ja nuoli niin kauan kun sain sen suuhun. Kun mieheni on pois ollaan tehty imemistä samaanaikaan ja kaikkea mahdollista kivaa. Nykyään joka päivä töissä saan suihin ja välillä otan ison kalun suuhuni. Piristää päivää mukavasti parit orgasmit.