S
Surullllinen
Vieras
En osaa sanoa missä tässä mennään, tai oikeastaan kuvio tuntuu niin selvältä.. Olemme olleet 8 vuotta yhdessä (nuorista asti, ei lapsia). Arkemme on ollut aika normaalia - yhteistä aikaa ei kyllä ole ollut oaljoa. Minulla on omia menoja, koska miestä ei ole kiinnostanut tehdä mitään. Olin 2 viikkoa poissa kotoa ja kotona minua yllätti uutinen: hän haluaa laittaa asunnon myyntiin ja laittaa lusikat jakoon. Keskustelin hänen kanssaan ihan tavallisesti asioista, en raivonnut tai itkenyt, mutta mies itki senkin edestä. Lähdin pois kotoa ja nyt mies on laittanut paljon viestejä ja puhuu asiasta. Mies sanoo, ettei halua tehdä sittenkään hätäistä päätöstä ja haluaa miettiä asioita. Kävin uudestaan kotona ja miehen itku jatkui, joten sovimme viikon tauosta ja hiljaisuudesta. Hän ei pystynyt hiljaisuuteen, soittelee ja laittaa viestiä kokoajan.
Miksi minulla on olo, että hän on ollut yksinäinen minun menojeni takia ja hankkinut jonkun lämmittämään sänkyä siksi aikaa kun olin poissa ja siitä tämä itkuisuus ja eropuheet tulee.. Kieltää kyllä kaikki pettämiset jne, mutta mistä minä totuuden saisin tietää? Tuntuu, että hän tosissaan haluaa erota, mutta ei kuitenkaan.. neuvoja?
Miksi minulla on olo, että hän on ollut yksinäinen minun menojeni takia ja hankkinut jonkun lämmittämään sänkyä siksi aikaa kun olin poissa ja siitä tämä itkuisuus ja eropuheet tulee.. Kieltää kyllä kaikki pettämiset jne, mutta mistä minä totuuden saisin tietää? Tuntuu, että hän tosissaan haluaa erota, mutta ei kuitenkaan.. neuvoja?