Mies jätti ja etsii jo uutta naista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jätetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jätetty

Vieras
Mies jätti minut toissapäivänä. Olo on tosi kurja. Olen onneksi saanut kerättyä kaikki tavarani kasaan muuttoa varten. Muutan huomenna tai ylihuomenna, mutta nämä viimeiset ajat ovat stressaavia yhteisessä asunnossa.

Mies on toisessa huoneessa deittipalstalla lirkuttelemassa jo toisille naisille. Hän kävi laittamassa oven onneksi kiinni etten näe hänen touhujansa. Sydäntä kirvelee eikä näkökykyä ole eteenpäin. Kaikki tuntuu kovin raskaalta :((((

Missään ei ole määritelty, kuinka kauan pitää odottaa bänien jälkeen. Eli exäsi on exä ja saa tehdä mitä haluaa.. Sattuuhan se ja itku saattaa helpottaa, mutta nokka pystyyn ja itsekin etsimään uutta? Sullakin on siihen yhtälainen oikeus yhtä nopealla aikataululla.

Sairasta.
Eräänlainen pakokeinohan tuo on ihmiselle. Jättäjä tai jätetty, niin normaali ihminen prosessoi hetken, kunnes hyppää uuteen suhteeseen. Ei tule onnistumaan.

[QUOTE="vieras";27906793]Missään ei ole määritelty, kuinka kauan pitää odottaa bänien jälkeen. Eli exäsi on exä ja saa tehdä mitä haluaa.. Sattuuhan se ja itku saattaa helpottaa, mutta nokka pystyyn ja itsekin etsimään uutta? Sullakin on siihen yhtälainen oikeus yhtä nopealla aikataululla.[/QUOTE]

Blaa blaa bla bla blaa blaa bla blaa blaa bla bla blaablaa bla bla blaa blaa bla blaa blabla blaa....................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[QUOTE="vieras";27906793]Missään ei ole määritelty, kuinka kauan pitää odottaa bänien jälkeen. Eli exäsi on exä ja saa tehdä mitä haluaa.. Sattuuhan se ja itku saattaa helpottaa, mutta nokka pystyyn ja itsekin etsimään uutta? Sullakin on siihen yhtälainen oikeus yhtä nopealla aikataululla.[/QUOTE]

Minusta vain tuntuu, että en enää kykene päästämään ketään lähelleni. Entinen mieheni on minulle kuitenkin se kaikista rakkain ja läheisin ihminen tällä hetkellä vielä. Ei siitä hetkessä toivu. Eikä ole edes halua lähteä etsimään uutta miestä vielä pitkään aikaan

Voit sä muistoksi vaikka tehdä jotain kivaa että ei jää huono maku. Sano sille vaikka että haluat kakkoseen täyden lastin tai seksiä oikein kunnolla. Näin mä ainakin tekisin, se hellittää sitä ikävää ja kipua.

Sairasta.
Eräänlainen pakokeinohan tuo on ihmiselle. Jättäjä tai jätetty, niin normaali ihminen prosessoi hetken, kunnes hyppää uuteen suhteeseen. Ei tule onnistumaan.
Tältä palstalta AINA löytyy sympatiaa ja kanssasiskoja syyttämään miestä. Yleensä se eron syy löytyy kuitenkin naisesta itsestään mutta tällä palstalla sitä ei IKINÄ myönnetä.

En tunne itse ap:n tapausta mutta jos kyseessä on pidempään jatkunut nalkutus, seksin laiminlyönti tai kohtuuttomat vaatimukset parisuhteessa niin en ihmettele yhtään että mies on helvetin lujaa vauhtia etsimässä parempaa naista.

Mutta eihän naisessa koskaan voi olla vikaa, eihän? :laugh:

[QUOTE="vieras";27906813]Voit sä muistoksi vaikka tehdä jotain kivaa että ei jää huono maku. Sano sille vaikka että haluat kakkoseen täyden lastin tai seksiä oikein kunnolla. Näin mä ainakin tekisin, se hellittää sitä ikävää ja kipua.[/QUOTE]

Tämä varmaan onkin kaikista paras tapa toipua erosta. Edessä on sentään viimeinen yhteinen yö ikinä, joten toivon vain että saan nukutuksi.

[QUOTE="mies78";27906841]Tältä palstalta AINA löytyy sympatiaa ja kanssasiskoja syyttämään miestä. Yleensä se eron syy löytyy kuitenkin naisesta itsestään mutta tällä palstalla sitä ei IKINÄ myönnetä.

En tunne itse ap:n tapausta mutta jos kyseessä on pidempään jatkunut nalkutus, seksin laiminlyönti tai kohtuuttomat vaatimukset parisuhteessa niin en ihmettele yhtään että mies on helvetin lujaa vauhtia etsimässä parempaa naista.

Mutta eihän naisessa koskaan voi olla vikaa, eihän? :laugh:[/QUOTE]

Tottakai voi olla, mutta vain täysi sika hieroo jätetyn naamaan sitä asiaa. Mies olisi voinut odottaa huomiseen.

[QUOTE="mies78";27906841]Tältä palstalta AINA löytyy sympatiaa ja kanssasiskoja syyttämään miestä. Yleensä se eron syy löytyy kuitenkin naisesta itsestään mutta tällä palstalla sitä ei IKINÄ myönnetä.

Sun logiikan mukaan vika on aina naisissa ja miehissä ei ole mitään vikaa.

Juupa juu.

Tottakai voi olla, ja onkin. Minun parisuhteissani aina, koska olen lesbo. ;) Lainasit siis tekstiäni.

Kunhan vaan mainitsin, että on mielestäni jotenkin lapsellista hypätä suinpäin eron jälkeen deittipalstoille etsimään taas sitä "uutta elämänsä rakkautta". Huoh.

Eilen törmästin baarissa tuttuun mieheen joka oli eronnu samana päivänä pitkästä usean vuoden suhteesta ja kovasti oli haku päällä hänellä... että sellastahan se on.

Voimia sulle ap.

[QUOTE="vieras";27906902]Eilen törmästin baarissa tuttuun mieheen joka oli eronnu samana päivänä pitkästä usean vuoden suhteesta ja kovasti oli haku päällä hänellä... että sellastahan se on.

Voimia sulle ap.[/QUOTE]

Entiseni oli myös eilen baarireissulla. Ei tullu yöksi kotiin, liekö jo uus ollut kierroksessa.

Jos se mies on samantyylinen kuin mitä kirjoituksesi antaa ymmärtää sinusta, niin voi olla parempi että pääsee eron miehestä. Suhteet ovat kahden kauppa, harvoin vika on pelkästään toisessa.

Jos se mies on samantyylinen kuin mitä kirjoituksesi antaa ymmärtää sinusta, niin voi olla parempi että pääsee eron miehestä. Suhteet ovat kahden kauppa, harvoin vika on pelkästään toisessa.
Susta on kyllä kovaa vauhtia tullut oikein kunnon palstajeesus ja tykkäysten kalastelija. Ei millään pahalla.

Ei todellakaan ole. Naisen kuuluu odottaa ainakin vuosi, mies sen sijaan voi aloittaa uuden suhteen jo vaikka ollessaan vielä entisessä suhteessa. Näin se vain menee.

Yhteistyössä