mies jätti tänään...

• Viestiketjun aloittaja Tiuna83
  • Ensimmäinen viesti
Tiuna83
ja olen ihan p.askana... 5vuoden suhde takana ja yksi lapsi meillä.. kuinka tässä nyt jaksaa arkea kahdestaan :'( :'( :'( :'(

niin pahalta tuntuu.. ja mikään ei tunnu auttavana...itkeä tuhrutan koko ajan ja oksettaa kun niin paha olla...

kuinka pärjää rahallisesti en ole saanut töitä vaikka kuinka haen.. kaikki kysymykset pyörii mielessä että kuinka niistä selvitä...

on niin paha olla yksin... :'(

:hug: Olen todella pahoillani puolestasi. Kokemuksesta voin sanoa että takuulla pärjäät, ensijärkytyksestä toivuttuasi.

Saa kirjoitella yksityisviestiä, olen jääny kahdesti yh:ksi, eli kokemusta löytyy. VOIMIA!!! :flower:

myös minut jätetty 1,5 kk sitten ja meillä yhteinen 7 kk lapsi..Kyllä sitä aina rahallista apua saa ja tukea asumiseen ym.itse aion jäädä kahdeksi kuukaudeksi hoitovapaalle vaikka yksin pojan kanssa olenkin.

Voimia oikein paljon sinulle :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.08.2006 klo 22:18 n-79 kirjoitti:
Itsekin vasta eronnut ja yksi lapsi. Itse tosin olin "jättäjä" :ashamed: Jos haluat jutella enemmän, niin nnistuu :) Voimia sinulle :hug:
Ei sun tarvi laittaa "hävettää"-hymiötä perään kun tunnustat olevasi se "jättäjä".
Ole ylpeä että olet osannut tehdä ratkaisun etkä jäänyt rypeemään paikoillesi,hatunnosto sinulle.
Miksi halusit erota?Oliko "syy" sinussa vai miehessäsi vai...???

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2006 klo 15:28 Kukkanen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.08.2006 klo 22:18 n-79 kirjoitti:
Itsekin vasta eronnut ja yksi lapsi. Itse tosin olin "jättäjä" :ashamed: Jos haluat jutella enemmän, niin nnistuu :) Voimia sinulle :hug:
Ei sun tarvi laittaa "hävettää"-hymiötä perään kun tunnustat olevasi se "jättäjä".
Ole ylpeä että olet osannut tehdä ratkaisun etkä jäänyt rypeemään paikoillesi,hatunnosto sinulle.
Miksi halusit erota?Oliko "syy" sinussa vai miehessäsi vai...???
Kiitos viestistäsi :) Kaiketi syitä oli molemmissa.. niin kai se yleensä pariuhteessa on. Monia, monia oli kuitenkin kaikkiaan syitä ja tämmöiseen ratkaisuun päädyin...enkä kyllä yhtään ole katunut!

makkaraperuna
joo.ja uutta miestä teki mieli kun arki tuli vastaan ja nyt täällä itketään ja ruikutetaan.että silleen ja mies maksaa...taas :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Fabulous Patsy Stone
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.08.2006 klo 23:39 makkaraperuna kirjoitti:
joo.ja uutta miestä teki mieli kun arki tuli vastaan ja nyt täällä itketään ja ruikutetaan.että silleen ja mies maksaa...taas :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
oletkos sinä makkarapottu mies vai nainen kun nuo sinun jutut ovat ihan peffasta. Jos sinun tekee miestä mieli niin nuo hómojutut ei kuulu tälle palstalle. Kirjoita vaikka tonne seksi osioon.

Plussa 73
Minutkin jätettiin puoli vuotta sitten, tosi yllättäen jäin yksin kahden lapsen kanssa.
Eka kuukausi oli pahin, sitten se alkoi helpottaa ja nyt en miestäni ottaisi takas mistään hinnasta!!
Ihan ok tyyppi, mutta sen kanssa en enää seurustella haluaisi. Jopa uudet miehetkin on alkaneet kiinnostamaan. Välit on säilyneet exän kanssa, ja se on helpottanut paljon. Asioista on pystytty puhumaan, eikä katkeruutta ole puolin aikä toisin.

Eli voimia sinulle, kyllä pärjäät vaikka alussa vaikeaa onkin.

Yhteistyössä