Mies jätti kolmevuotiaan yksin

  • Viestiketjun aloittaja ksdjaj
  • Ensimmäinen viesti
logiikka?
Täällähän on mielenkiintoista logiikkaa... Lasta ei voi tuoda avonaisesta ovesta sisälle (miksi kukaan jättäisi ovet auki jos ei ole kotona?) ja jättää sinne, koska äiti on voinut saada sairaskohtauksen tms? Tällä logiikalla lasta ei pitäisi siis tälle yh-äidille tuoda lainkaan siinä pelossa, että äiti voi saada sairaskohtauksen kun on lapsen kanssa kahdestaan kotona... Ja sitten se lapsi jää taas yksin hädissään sinne!!

En ymmärrä aloituksen tarvetta. Pitikö tässä nyt vain haukkua isää? Lasta ette oikeasti ajattele kumpikaan - syytä oli molemmissa. Toinen ei ole kotona kun tietää lasta tuotavan (ja isän tyylin jättää lapsen) ja toinen nyt ei varmistanut että olet kotona. Miksette laita viestiä kun lähdette tuomaan noiden minuuttiaikataulujen sijaan?

Mitään vakavaa ei käynyt ja hyvä niin. Tälläisen ylenpalttisen keuhkoamisen ymmärtäisin, jos lapsi olisi jätetty ulos ja ovi olisi ollut lukossa...

Mutta koska tämä ei miellytä, niin hyvä aapee, jatka samaan malliin. Sinussa ei ollut LAINKAAN vikaa ja KAIKKI syy oli isän. Tietysti. Aikuistuisitte molemmat.
 
Kuvaus kuulosti täysin siltä, että AP tahallaan yritti järjestää tilanteen, jossa lapsi jää yksin.

- AP tiesi, että mies on hölmö ja jättää lapsen ovelle tarkistamatta onko ketään kotona
- AP vannotti miestä, ettei saa olla yhtään myöhässä
- AP itse järjesti itsensä naapuriin, ettei ollut vahingossakaan etuajassa kotona
- AP jätti oven auki vaikkei ollut kotona, jotta näyttäisi siltä että kotona on joku

Täysin väärä asenne. Oikea asenne on unohtaa se, kuka on oikeassa ja kuka väärässä, ja tehdä omalta puolelta kaikki mahdollinen lapsen hyväksi, oli se toinen osapuoli millainen tahansa. Jos nämä lapsen menemiset ja tulemiset ovat ongelmallisia, voi vaihtoon varata joka kerta vaikkapa ylimääräisen tunnin tai kaksi, jotta lapsi ei joudu kärsimään toisen vanhemman sekoilusta. Tarkoittaen sitä, että vaihtopäivä suunnitellaan niin, että illalla voi viettää pari tuntia tehden kotitöitä, jotta varmasti on kotona silloin kun lasta tuodaan.
 
Kellon vilkuilija
Eniten minua jäi mietityttämään, miksi et puuttunut isän käytökseen ennen kuin kakka niin sanotusti tuli housuun? "nyt parin viikon ajan tehnyt niin, että hyvästellyt lapsen ulkoportailla ja työntänyt sen jälkeen lapsen ovesta sisään. Isä tapaa lastaan 2-3/arki-iltaa viikossa." Eli isä on yhteensä 4-6 kertaa toistanut käytöksensä ja puutuit siihen vasta nyt kun jotain sattui. Ja tapahtunut oli mielestäsi isän syy, vaikka sen paremmin sinä kuin isäkään, ette nähneet mitä yllä kuvatusta käytöksestä voi seurata?
Toi mullakin pisti silmään. Siis jos on ollut täysin tiedossa että isä jättää lapsen äidin kotiin tarkistamatta että äiti on edes paikalla, äiti ei tätä tuntunut pitävän niinkään ongelmana. Sen sijaan jaksoi isälle naputtaa jostain 10-30min myöhästymisistä sanoen ettei nyt saa olla yhtään myöhässä.

Sitten kuitenkin itse on sovittuna aikana vasta kotimatkalla. Eikä hän millään tavalla voinut aavistaa että isä saattaisi jättää lapsen yksin kotiin, hänellä ei ole tapahtuneesta mitään huonoa omaatuntoa eikä koe syytä katsoa peiliin.

Tuskin kukaan täällä pitää asiallisena että lasta jätetään yksin. Mutta jos ex-puoliso näin toimii, niin ei se isän typerä käytös pitäisi olla syy äidille toimia myös tyhmästi. Ihan lapsen turvallisuuden nimissä äidin pitäisi päinvastoin yrittää paikata niitä isän hölmöilyjä ja yrittää saada välit sellaisiksi että lapsen jättämiset sujuisivat asiallisesti.
 
Lannea
Toi mullakin pisti silmään. Siis jos on ollut täysin tiedossa että isä jättää lapsen äidin kotiin tarkistamatta että äiti on edes paikalla, äiti ei tätä tuntunut pitävän niinkään ongelmana. Sen sijaan jaksoi isälle naputtaa jostain 10-30min myöhästymisistä sanoen ettei nyt saa olla yhtään myöhässä.

Sitten kuitenkin itse on sovittuna aikana vasta kotimatkalla. Eikä hän millään tavalla voinut aavistaa että isä saattaisi jättää lapsen yksin kotiin, hänellä ei ole tapahtuneesta mitään huonoa omaatuntoa eikä koe syytä katsoa peiliin.

Tuskin kukaan täällä pitää asiallisena että lasta jätetään yksin. Mutta jos ex-puoliso näin toimii, niin ei se isän typerä käytös pitäisi olla syy äidille toimia myös tyhmästi. Ihan lapsen turvallisuuden nimissä äidin pitäisi päinvastoin yrittää paikata niitä isän hölmöilyjä ja yrittää saada välit sellaisiksi että lapsen jättämiset sujuisivat asiallisesti.
Olette te uskomattomia! Noinko miehet ovat teidät koulineet, että otatte vastuun heidän virheistä ja yritätte luovia niin ettei miehen tarvitse muuttaa huonoja tapojaan?

Ja vaikka kuinka kelloon vilkuilija olet, niin minuutti ei ole myöhässä olemista, vaan tasan ajallaan. Ja ap vielä oli tasan klo 21 kotitiellään. Ettei edes sitä minuuttia ollut myöhässä. Joku vielä kirkkain silmin väittää että ap on kieroilemalla järjestänyt sen että lapsi on jätetty yksin.

Aivan uskomatonta!!
 
Kellon vilkuilija
Olette te uskomattomia! Noinko miehet ovat teidät koulineet, että otatte vastuun heidän virheistä ja yritätte luovia niin ettei miehen tarvitse muuttaa huonoja tapojaan?

Ja vaikka kuinka kelloon vilkuilija olet, niin minuutti ei ole myöhässä olemista, vaan tasan ajallaan. Ja ap vielä oli tasan klo 21 kotitiellään. Ettei edes sitä minuuttia ollut myöhässä. Joku vielä kirkkain silmin väittää että ap on kieroilemalla järjestänyt sen että lapsi on jätetty yksin.

Aivan uskomatonta!!
Eli se että äiti tietää isän jättävän lapsen heitteille tekee sen että äidillä on oikeus toimia samoin? Kuten todettu, jos mä tietäisin että mun ex jättäisi lapsen yksin eteiseen niin myönnän että mä kyllä katsoisin olevani paikalla silloin kun lapsi palautetaan kotiin. Ihan sen lapsen takia, koska se lapsi on mulle tärkeämpi kuin ex:n kanssa tappelu.

Mä en todellakaan ensin mesuaisi ex:lle että lapsen palautus ei saa myöhästyä yhtään ja olisin itse vielä kotimatkalla sovittuun aikaan. Kirjoitin jo aiemmin että pyrkisin omasta puolestani hoitamaan välit sellaisiksi että nuo lapsen palautukset pystyttäisiin hoitamaan asiallisesti kasvotusten. Jos siinä on sun mielestä jotain vikaa niin ei voi mitään.
 
Olette te uskomattomia! Noinko miehet ovat teidät koulineet, että otatte vastuun heidän virheistä ja yritätte luovia niin ettei miehen tarvitse muuttaa huonoja tapojaan?
Kun kuviossa on mukana lapsi, on *jonkun* otettava vastuu tai lapsi kärsii. Kun on tiedossa, että isä ei vastuuta ota, jäljelle jää kaksi vaihtoehtoa: 1. äiti ottaa vastuun ja lapsella on hyvä olla, tai 2. äitikin välttelee vastuuta ja lapsella on paha olla. Lienee kaikille selvää, että tuossa tilanteessa oikea valinta äidiltä on ottaa se vastuu, vai mitä? Jos toinen vanhempi on idiootti, ei se anna toisellekin vanhemmalle lupaa olla idiootti.

Vastuunjaosta voi keskustella (ja vaikka tapellakin) silloin kun lapsi ei ole paikalla, mutta jos vastuunjaossa on ongelmia, on täysin väärin käyttää lasta pelinappulana yrityksessä saada toinen aikuinen muuttamaan tapojaan. Kiristäkää toisianne jollain muulla tavalla kuin aiheuttamalla tahallaan lapselle paha olo ja syyttelemällä toisianne siitä.
 
Lannea
Kun kuviossa on mukana lapsi, on *jonkun* otettava vastuu tai lapsi kärsii. Kun on tiedossa, että isä ei vastuuta ota, jäljelle jää kaksi vaihtoehtoa: 1. äiti ottaa vastuun ja lapsella on hyvä olla, tai 2. äitikin välttelee vastuuta ja lapsella on paha olla. Lienee kaikille selvää, että tuossa tilanteessa oikea valinta äidiltä on ottaa se vastuu, vai mitä? Jos toinen vanhempi on idiootti, ei se anna toisellekin vanhemmalle lupaa olla idiootti.

Vastuunjaosta voi keskustella (ja vaikka tapellakin) silloin kun lapsi ei ole paikalla, mutta jos vastuunjaossa on ongelmia, on täysin väärin käyttää lasta pelinappulana yrityksessä saada toinen aikuinen muuttamaan tapojaan. Kiristäkää toisianne jollain muulla tavalla kuin aiheuttamalla tahallaan lapselle paha olo ja syyttelemällä toisianne siitä.
Kyse on edelleen yhdestä minuutista. Kauheaa vastuuttomuutta ja välinpitämättömyyttä tosiaan :D. Kaikkien muiden asioiden edessä hän onkin jo sitten taipunut, ja nyt oikeutetusti päätti että nyt riitti. Miehen pitää parantaa tapansa tai ei tapaa lasta. Ja erittäin hyvä niin.
 
Kellon vilkuilija
Kyse on edelleen yhdestä minuutista. Kauheaa vastuuttomuutta ja välinpitämättömyyttä tosiaan :D. Kaikkien muiden asioiden edessä hän onkin jo sitten taipunut, ja nyt oikeutetusti päätti että nyt riitti. Miehen pitää parantaa tapansa tai ei tapaa lasta. Ja erittäin hyvä niin.
Ap sai sen minuuttinsa ja on ilmeisesti siihen tyytyväinen, väliäkö sillä jos lapsi kärsii. Pääasia että ap ja ex:nsä saavat toimia tasan niin kuin tykkäävät.

Kun me on sovittu että avustaja tuo mun lapsen kotiin 19.30 ja hänen työaikansa päättyy 19.45 niin mä olen itse kotona viimeistään 19.15 jotta olen valmis vastaanottamaan lasta.

Vaikka mä tiedän ettei lasta jätettäisi yksin, niin en mä silti tulisi kotiin 19.46. Vaikka olisi kyse vain siitä minuutista, mulle on kuitenkin kyse mun lapsesta. Jos mulla olisi pelko tai oikeammin tieto että avustaja jättää lapsen yksin ja häipyy mua tapaamatta niin vielä vähemmän jättäisin kotiutumista viimeisen minuutin varaan.

Jos mä jollekin sanon että tulee tasan kello 20 eikä saa myöhästyä yhtään, mä olettaisin hänen tulevan 19.45-20.00 enkä itse tulisi paikalle 20.01.

Mut tästä nyt voi jauhaa ikuisuuden. Mä en yhäkään puolustele ap:n ex:n käytöstä, mutta mun mielestä ap:n pitäisi katsoa peiliin itsekin. Jos tietää toisen toimivan noin tyhmästi ja on pienestä lapsesta kysymys niin onko niin voi miettiä mikä on oikeasti tärkeintä.
 
Lannea
Ap sai sen minuuttinsa ja on ilmeisesti siihen tyytyväinen, väliäkö sillä jos lapsi kärsii. Pääasia että ap ja ex:nsä saavat toimia tasan niin kuin tykkäävät.

Kun me on sovittu että avustaja tuo mun lapsen kotiin 19.30 ja hänen työaikansa päättyy 19.45 niin mä olen itse kotona viimeistään 19.15 jotta olen valmis vastaanottamaan lasta.

Vaikka mä tiedän ettei lasta jätettäisi yksin, niin en mä silti tulisi kotiin 19.46. Vaikka olisi kyse vain siitä minuutista, mulle on kuitenkin kyse mun lapsesta. Jos mulla olisi pelko tai oikeammin tieto että avustaja jättää lapsen yksin ja häipyy mua tapaamatta niin vielä vähemmän jättäisin kotiutumista viimeisen minuutin varaan.

Jos mä jollekin sanon että tulee tasan kello 20 eikä saa myöhästyä yhtään, mä olettaisin hänen tulevan 19.45-20.00 enkä itse tulisi paikalle 20.01.

Mut tästä nyt voi jauhaa ikuisuuden. Mä en yhäkään puolustele ap:n ex:n käytöstä, mutta mun mielestä ap:n pitäisi katsoa peiliin itsekin. Jos tietää toisen toimivan noin tyhmästi ja on pienestä lapsesta kysymys niin onko niin voi miettiä mikä on oikeasti tärkeintä.
Ymmärrän. Sotkuinen on ap:n tilanne.
 
Ap sai sen minuuttinsa ja on ilmeisesti siihen tyytyväinen, väliäkö sillä jos lapsi kärsii. Pääasia että ap ja ex:nsä saavat toimia tasan niin kuin tykkäävät.

Kun me on sovittu että avustaja tuo mun lapsen kotiin 19.30 ja hänen työaikansa päättyy 19.45 niin mä olen itse kotona viimeistään 19.15 jotta olen valmis vastaanottamaan lasta.

Vaikka mä tiedän ettei lasta jätettäisi yksin, niin en mä silti tulisi kotiin 19.46. Vaikka olisi kyse vain siitä minuutista, mulle on kuitenkin kyse mun lapsesta. Jos mulla olisi pelko tai oikeammin tieto että avustaja jättää lapsen yksin ja häipyy mua tapaamatta niin vielä vähemmän jättäisin kotiutumista viimeisen minuutin varaan.

Jos mä jollekin sanon että tulee tasan kello 20 eikä saa myöhästyä yhtään, mä olettaisin hänen tulevan 19.45-20.00 enkä itse tulisi paikalle 20.01.

Mut tästä nyt voi jauhaa ikuisuuden. Mä en yhäkään puolustele ap:n ex:n käytöstä, mutta mun mielestä ap:n pitäisi katsoa peiliin itsekin. Jos tietää toisen toimivan noin tyhmästi ja on pienestä lapsesta kysymys niin onko niin voi miettiä mikä on oikeasti tärkeintä.
Juuri näin.
 
Vähän suhteellisuudentajua nyt kiitos :D.

Väität siis kirkkain silmin että lapselle olisi parempi jos saisi toiset vanhemmat :D.
Niin, sen perusteella mitä tässä olen lukenut, kumpikaan vanhemmista ei ole osoittanut minusta olevansa kypsä ja vastuullinen vanhempi. Heidän syytään on, että pieni lapsi on jätetty hädissään yksin kotiin itkemään.

Uskaltaisin sanoa, että tässä maassa on merkittävän paljon vanhempia, joille ei vain voisi tällaista tapahtua ja joiden lapset eivät ikinä ole tuollaiseen hätään ja tuollaisen sodan välikappaleeksi joutuneet. Myötätuntoni on 110-prosenttisesti lapsen puolella, luulen että hän ei ole selvinnyt tästä ihan ilman vaurioita.
 
"minä vaan"
Jotenkin vaikuttaa, että suhteellisen nuorista vanhemmista kyse, 20-30 ikävuoden välillä? Olen vain utelias... Tosiaan, jos sovittu, että lapsi tuodaan tiettynä kellonaikana, oltava itse kotona ajoissa tai ilmoitettava myöhästymisestä. Missään nimessä ei myöskään isä olisi saanut jättää 3-vuotiasta yksin kotiin. Onko hänellä omat avaimet? Kuinka sai lapsen sisälle? Oliko ovi lukitsematta? Aina pitää tarkistaa, että lapsi jää toisen vastuullisen aikuisen hoitoon. Ei voi koskaan työntää vain lasta sisälle, ei koskaan..
 
"naga"
"Kun kyse on lapsista ja lasten turvallisuudesta, ei asioita oleteta, vaan ne varmistetaan. Mitä tahansa voi sattua. Autot hajoavat, ihmiset joutuvat onnettomuuksiin jne. Ei lasta heivata yksin ihan vain sen takia, että on sovittu, että paikalla on joku.

Ei lasta päiväkotiinkan viedä niin, että vain tungetaan päiväkodin ovesta sisään ja häivytään paikalta, vaikka oletettavaa on, että se hoitaja on siellä sisällä. "

Juuri näin. Saamari viestitolkulla jankutusta siitä kuka on oikeassa.

Entäs jos ap olisikin vaikka naapurissa olon sijaan kaatunut kylpyhuoneessa ja sen takia kykenemätön ottamaan lasta vastaan? Vastuutonta jättää kolmivuotias yksin, oli syy mikä viisi minuuttia tahansa.
 
"tuutis"
Ihan sama, mitä isä tekee, on se äidin vika. Parhaimpaan lopputulokseen siis päästään, kun äiti ei anna isän tavata lasta, mutta sekin on väärin ja äidin vika. Voi isä parka.
 
ap1
"Ap sai sen minuuttinsa ja on ilmeisesti siihen tyytyväinen, väliäkö sillä jos lapsi kärsii. Pääasia että ap ja ex:nsä saavat toimia tasan niin kuin tykkäävät. "

Millä tavalla minä sain minuuttini? Olenko ihan oikeasti antanut itsestäni noin itsekkään kuvan, että minuutilla on minulle väliä?

Se, että isä jätti tottumuksesta lapsen eteiseen yksin, koska ovi oli auki, oli minun vikani, koska mitä olin jättänyt oven auki, jne.
Voisiko joku miettiä myös sitä, että jokaisena kertana olen ollut lasta vastassa (kyllä, kotona etukäteen, aivan joka kerta ja niitä kertoja mahtuu 1,5 vuoteen hyvin hyvin hyvin paljon). Ovi on siis AINA ollut auki, kun isä on sisään lapsen kanssa tullut tai lapsen siitä ovesta ujuttanut. Joka kerta isä on kuitenkin minut nähnyt, että olen lasta ollut vastassa. Tällä kertaa niin ei ollut, joten olisiko isällä pitänyt hälytyskellot soida, että missähän sitä ollaan? Oli se kellonaika sitten vaikka 20:50 tai 21:00, kun isä on lapsen tuonut.
 
"---"
[QUOTE="naga";30827849]Vastuutonta jättää kolmivuotias yksin, oli syy mikä viisi minuuttia tahansa.[/QUOTE]

Totta, mutta ap oli osittain syyllinen tilanteeseen itsekin.

Hän tiesi jo valmiiksi, että mies lykkää lapsen ovesta sisään sen kummempia tarkistelematta, mutta päätti siitä huolimatta olla poissa kotoa lapsen tuloaikaan ja jättää oven auki, ikään kuin olisi kotona! Ensinnäkin ihmetyttää, että miksei tuohon yksin sisään laittamiseen puututtu jo ensimmäisen kerran jälkeen, koska se ei todellakaan ole ok. Ja miksi vielä kaikkien niiden kertojen jälkeen piti oikein järjestää tilanne niin, että ovi on auki ja ketään ei ole paikalla, koska ap edelleen tiesi, että mies laittaa lapsen avonaisesta ovesta sisään, oli ap paikalla tai ei.

Lapsen isä tuntuu lapselliselta, ja äiti näyttää antavan samalla mitalla takaisin. Kun vanhemmat ovat kykenemättömiä hoitamaan vaihtotilanteita keskenään, ne voidaan järjestää valvotusti. Tarttukaa siihen mahdollisuuteen, ettei lapsen tarvitse enää jäädä yksin!
 
"Minä vain"
Eihän tässä asiassa ole mitään epäselvyyttä ja jankkaamista! En ymmärrä miksi pitää väitellä kumpi teki väärin ja hakea syyllistä, kun molemmat tekivät väärin. Ap:n olisi pitänyt olla kotona vaikka olisikin ollut pihatietä kävelemässä. Exän olisi pitänyt ehdottomasti luovuttaa lapsi sinulle, eikä jättää lasta eteiseen! En ymmärrä miksi hän ei ole esim. huhuillut ovelta oletko kotona!!

Mietit sitä, että olet voimaton etkä tiedä mitä tehdä. Perustele exällesi asiaa esim. Mitä jos olisit saanut sairaskohtauksen kotona? Olisit mennyt kauppaan ja siellä tapahtunut jotain, jonka vuoksi et ole palannut kotiin ja ilmoittanut asiasta esim. onnettomuus.

Pienen lapsen vuoksi yrittäkää molemmat aikuistua ja sopia vaikka paremmat/sujuvammat tapaamiset. Jos sovitte lapsen vaihdon klo 17 niin silloin molempien pitää pitää kiinni siitä, eikä muutella aikaa! Sillon on molemmilla tasapuoliset pelisäännöt ja lapsen on helpompi ennakoida tulevaa. Tekstistäsi ei ilmennyt että onko mies se joka vie ja tuo lapsen vai vietkö ja Tuotko sinäkin lasta?! Jos exä aina kuskaa niin jos mahdollista niin sinäkin voisit lasta kuskata.
 
:(
Ihan oikeasti väännätte kättä jostain 5 tai 10 minuutista. Kyllä on teillä molemmilla kiireiset aikataulut ja elämä täynnä kaikkea muuta kuin lasta, kun pitää noin paljon kättä vääntää. En ymmärtä edes miten puolen tunnin heitto voi olla niin paha. 3-vuotiaan kanssahan voi tulla vaikka mitä aikataulu muutoksia ihan 3-vuotiaan taholta. Pissähätä juuri ennen lähtöä, nälkä, en pue tota vaatetta, jotain tavaroita unohtui matkasta jne.!!! Aivan kauheaa touhua ja valtataistelua teiltä aikuisilta lapsen kustannuksella. Olette ihan kamalia ihmisiä :(. Tämä oli ehkä surullisin ketju, mitä olen aikoihin lukenut.
 
:(
Ja vihanpito ja valtataistelu johtanut lopulta siihen, että lapsi jää yksin! Tehän traumatisoitte lapsenne täysin. Kumpikaan ei tunnu välittävän lapsesta niin paljoa kuin siitä, että tuo "idiootti exä ei pääse pompottamaan ja hyppimään aikatauluineen silmille". Miksi ihmeessä lapsiraukat joutuu tällaisen keskelle, maailman suurimpia vääryksiä.
 
pienen lapsen äiti
Tulee mieleen että onkohan yhdelläkään vastanneista lasta? Ihan sama kuka on mäkättäny ja kelle. Niin kauan kun lapsi on isän hoidossa on isän velvollisuus pitää lapsesta huolta. Ei tiedä vaikka lapsen äiti makais tajuttomana lattialla. Ei oo suuri vaiva kurkata sisälle ja käydä tervehtimässä lapsensa äitiä. Lapsellekkin tärkeää nähdä että vanhemmat tulevat toimeen. Olisin itekkin ihan hajalla jos löytäisin pienen lapseni yksin kotoa paniikissa. En itekkään koskaan vois jättää lasta yksin vaan eteiseen ilman että nään että joku todella on ottamassa hänet vastaan. Isukilla vissiin vähä menojalkaa vipattaa. ..
 
"quu"
täällähän on mielenkiintoista logiikkaa... Lasta ei voi tuoda avonaisesta ovesta sisälle (miksi kukaan jättäisi ovet auki jos ei ole kotona?) ja jättää sinne, koska äiti on voinut saada sairaskohtauksen tms? Tällä logiikalla lasta ei pitäisi siis tälle yh-äidille tuoda lainkaan siinä pelossa, että äiti voi saada sairaskohtauksen kun on lapsen kanssa kahdestaan kotona... Ja sitten se lapsi jää taas yksin hädissään sinne!!

En ymmärrä aloituksen tarvetta. Pitikö tässä nyt vain haukkua isää? Lasta ette oikeasti ajattele kumpikaan - syytä oli molemmissa. Toinen ei ole kotona kun tietää lasta tuotavan (ja isän tyylin jättää lapsen) ja toinen nyt ei varmistanut että olet kotona. Miksette laita viestiä kun lähdette tuomaan noiden minuuttiaikataulujen sijaan?

Mitään vakavaa ei käynyt ja hyvä niin. Tälläisen ylenpalttisen keuhkoamisen ymmärtäisin, jos lapsi olisi jätetty ulos ja ovi olisi ollut lukossa...

Mutta koska tämä ei miellytä, niin hyvä aapee, jatka samaan malliin. Sinussa ei ollut lainkaan vikaa ja kaikki syy oli isän. Tietysti. Aikuistuisitte molemmat.
samaa mieltä
 
AS
Alkuperäinen kirjoittaja pienen lapsen äiti;30832811:
Tulee mieleen että onkohan yhdelläkään vastanneista lasta? Ihan sama kuka on mäkättäny ja kelle. Niin kauan kun lapsi on isän hoidossa on isän velvollisuus pitää lapsesta huolta. Ei tiedä vaikka lapsen äiti makais tajuttomana lattialla. Ei oo suuri vaiva kurkata sisälle ja käydä tervehtimässä lapsensa äitiä. Lapsellekkin tärkeää nähdä että vanhemmat tulevat toimeen. Olisin itekkin ihan hajalla jos löytäisin pienen lapseni yksin kotoa paniikissa. En itekkään koskaan vois jättää lasta yksin vaan eteiseen ilman että nään että joku todella on ottamassa hänet vastaan. Isukilla vissiin vähä menojalkaa vipattaa. ..
Olen samaa mieltä kanssasi.
 

Yhteistyössä