mies ja sen v*tun ihme mielipide!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja H
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä ajattelen kuten mies, mutta en ymmärrä silti mikä tuossa ei ole "sama asia". Ilmeisesti se kun yöheräämisen jälkeen saa jatkaa unta mutta aamuheräämisen jälkeen ei. En silti ymmärrä miksei hän voi vauvaa muutamaa tuntia viihdyttää aamulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Uimakanisteri:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Jos mies nukkuu samassa huoneessa, kuuleehan hänkin itkut, eikä nuku sikeästi, vaikkei hoitoon osallistuisikaan. Käykö mies töissä? Sitten sallisin hänelle aamut rauhassa lähteäkseen töihin...

Mutta nämä on näitä ikuisuus asioita. Vauvan kanssa se vaan on sellaista. Väsyneenä ei jaksa aina ajatella toisen etua. Toivottavasti saatte sovittua ajan jolloin sinäkin saat levätä. :)

ei ole töissä tällä hetkellä,sairaslomalla on.Ja ymmärrän kyllä että ei nuku hänkään hyvin,mutta tuo että EI OLE SAMA ASIA!!!

Jos ei onnistu aamulla, niin pistä mies päivällä hoitamaan vauvaa, että saat itse otettua vaikka päiväunet ihan rauhassa. Näiden pitäis olla ihan sovittavissa olevia asioita... laitat sen ukkos ottamaan vähän vastuuta lapsesta! Moni mies kyllä ihan mielellään luistaa vauvanhoitojutuista, toivottavasti tilanne helpottuu, kun vauva kasvaa. Voin kyllä sanoa, että meillä "tillanne" helpottui vasta, kun lapsi täytti vuoden... ja varsinainen vauva-aika oli ohi.

peesi

kyllä miehen pitäis herätä munkin mielestä, ja vaikka töissä käviskin. monesti se työssä olo on niin paljon rennompaa kuin kotona kirkuvien lasten kanssa. ja työtähän se äitikin kotona ollessaan tekee, ehkä rankinta työtä koko maailmassa (ellei nyt sit kohdalle osu ihan mielettömiä kilttejä hiljaisia kullannuppuja).

se pari tuntia aamusta ei oo mieheltä pois eikä varmastikaan verota sitä työpäivön energiaa lähestulkoon millään lailla!

Mä oon viimeksi nukkunut katkeamattomat yöunet joskus 7 vuotta sitten, raskausaikana en nukkunu, sit oli kaksosista toisella koliikki jonka jälkeen todettiin erilaisia allergioita sekä niin paha atooppinen iottuma, että rasvailen toista poikaa joka yö lähes tunnin välein. Mies käy töissä eikä tulis mieleenkään herättää häntä valvomaan poitsun kanssa.
Ei ku sori, nukuinhan mä viime joulukuussa koko yön kun pojat oli mummollaan. Ei väsytä yhtään... ;)

Älä kitise,se on uutta miehellekin tuo vauvanhoito,ei miehet tee tiettyjä juttuja koska ei niitä ole ohjelmoitu ymmärtämään vauvaa vaan sinut on!puhu miehellesi äläkä ruikuta täällä.. Kun haluat nukkua niin sano se sille ukolles,lypsät maitoa ja johan mieskin suoriutuu syötöstä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon viimeksi nukkunut katkeamattomat yöunet joskus 7 vuotta sitten, raskausaikana en nukkunu, sit oli kaksosista toisella koliikki jonka jälkeen todettiin erilaisia allergioita sekä niin paha atooppinen iottuma, että rasvailen toista poikaa joka yö lähes tunnin välein. Mies käy töissä eikä tulis mieleenkään herättää häntä valvomaan poitsun kanssa.
Ei ku sori, nukuinhan mä viime joulukuussa koko yön kun pojat oli mummollaan. Ei väsytä yhtään... ;)

:hug:

Ja tarkennetaan velä että vaikka mies on s.lomalla,niin ei ole SAIRAS,vaan ihan on ns.terve,että aivan hyvin vois herätä.Ja haluan vielä sanoa että osallistuu kyllä vauvan hoitoon hienosti ja usein herääkin sen kanssa(mutta erikseen minun tarvii sitä kyllä pyytää heräämään),mutta tuo tämän aamuinen tokaisu sai kyllä veren kiehumaan ja sitä nyt halusin tänne päästä purkamaan.

joo-o,tarvii tästä varmaan lähteä nukkumaan,että jaksaa nuo yöheräämiset ja aamulla vauvan kans ylös,en sinnilläkään enään herätä miestä,siinähän nukkukoot!öitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo-o,tarvii tästä varmaan lähteä nukkumaan,että jaksaa nuo yöheräämiset ja aamulla vauvan kans ylös,en sinnilläkään enään herätä miestä,siinähän nukkukoot!öitä.

:hug: Jaksuja, tiedän tunteen, kun ei saa nukkua, erittäin erittäin hyvin...

Mutta sanoisin, että ittelle koira kiusaa tekee, jos häntäänsä purree. Joten herättelehän vaan miestä, ja puhu tosiaan asiasta jo päiväaikana.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

:hug:

Siis ei pysty tajuu tällasta!! Siis säkö ne lapset oot yksin sitte päättäny hankkia? Ei luulis olevan hirveen vaikee systeemi sopia et mies heräis vaikka 3 kertaa aamuyöstä jolloin ainakin allekirjottanut on kaikkein väsyneimmillään. Vaikka ees joka toinen yö / joskus...? Oikeesti. Joskus on lupa ajatella myös että mikä olis hyväksi ihan itselle.

Yhteistyössä