Mies ja seksuaaliset ärsykkeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija263
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija263

Vieras
Mulla on seksiä mun miehen kanssa todella usein. Seksi on todella hyvää ja erilaista. On pikapanoja ja sitten pidempiä sessioita. Mua vaan huvittaa, että onko tää maailma todellakin kaikille miehille samanlainen lähinnä seksiä pursuava puutarha.

Mun miehellä halut saattaa laukaista se, että telkussa näkee jotain vähän eroottisempaa. Esim. yks päivä kattoi minuutin jotain "voittopottia", jossa oli vähän hemasempi juontaja. 5 minuuttia tästä ja oltiin jo puuhissa. Tai jos näkee jonkun vähän paremman pepun tuolla kadulla. Tai ei tarvi olla oikeastaan sen parempi peppu, kunhan on sopivassa pakkauksessa... Ja tietenkin omat eleeni. Tiedän, että jos pikkasenkin kiusaa, niin se on menoa :)

Jotenkin vaan mietin, että aika rankkaa se elämä kun koko ajan tulee noita ärsykkeitä. Nykyäänhän telkkariakin kun kattoo, niin tursuaa seksiä. Mitä mieltä?

Mun mies ei innostu vain naisten (edes nakujen) katselemisesta vaan siihen tarvitaan myös seksuaalisviritteinen toiminta.

Mutta toisaalta mun ei tarvitse olla nakuna vaan vaan katsoa tietyllä tavalla ja se on valmiina.

Mut siis, oishan se kamalaa jos tarvitsisi aina virikkeen jotta alkaisi panettaa.

Mut siis, oishan se kamalaa jos tarvitsisi aina virikkeen jotta alkaisi panettaa.

Aina siihen virikkeen tarvitsee. Mutta se virike voi olla mikä vaan. Onhan se nainen itsessään virike. Mun mies saisi virikettä ihan tarpeeksi pelkästään musta, mutta se saa sen itsestään melkein mistä vaan muutenkin.

Siis jos tässä on ongelma niin se ei todellakaan ole se, että virikettä olisi liian vähän vaan paljon. Esim. kun oltiin viikko mökillä jossa ei ollut mitään "ulkopuolisia" virikkeitä (Kännyköitäkään ei räplätty kun ei ollut sähköä). Kyllä sitä seksiä riitti, jopa enempi kuin normaalisti.

Mun mies on hyvin herkkä "negatiivisiin" ärsykkeisiin. Kai se on osa sitä, että kun on ollut yhdessä 15 vuotta. Silti seksiä meillä on ihan kivasti. Mies on ihan avoimesti kertonut, että nykyään pienikin negatiivinen ärsyke saattaa poistaa halut.

Meillä mies kiihottuu nopeasti kun näkee nuoren naisen kadulla tai telkkarissa vähissä vaatteissa. Sitten kun näkee minut alasti niin johan lopahtaa kaikki halut. "Ei mua nyt huvita" tai "En mä nyt jaksa"
Parisuhde kestänyt 35 vuotta.

Yhteistyössä