mies ja rakkaus..............

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tällä kertaa nikittä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tällä kertaa nikittä

Vieras
joo eli en tiedä mistä aloittaa mutta kuitenkin sellainen kysymys pyörii mielessä kun en enää tiedä rakastanko miestäni ollenkaan!?!?!välissä tuntuu et en tunne häntä kohtaan mitään muuta kuin vihaa!hän on hirveän mustasukkainen eikä antaisi kulkea minun missään!esim.eilen lähdin käymään kylillä siskoni kanssa ja kysyin sopiiko jos meen niin vastaus oli et joo jos et ole kauaa...no olin sitten peräti 1½ tuntia ja kun tulin kotiin niin kärtyhän siellä haisi kun olin kerta sanonu etten ole kauaa!!!!!näitä tilanteita on ollu miljoona ennen tätä!!meillä oli pari kuukautta ihan mukavaa mut sitten kuulin et hänellä olis toinen nainen ja vihjasin hänelle asiasta niin hän kielsi kaiken ja sen jälkeen on menny päin vit**a!!!itse mietin jatkuvasti miltä tuntuisi olla yksin eikä tarvitsisi olla tilivelvollinen kenellekkää!!!ja jos sanon että pitäis asua hetki erossa ja miettiä tilannetta niin vastaus on et tytöt(2w4kk ja 1w7kk) jää sitte hänelle et niitä sinä et vie!!!!olen miettinyt jopa sitä et jos se on kerta ehtona niin ei kai auta ku jättää tytöt ja lähteä itse mut en tiedä onko siinä mitään järkeä kun hän opiskelee ja minä olen päivät kotona tyttöjen kanssa!!hän ei keskustele asiasta kanssani vaan alkaa huutamaan ja raivoamaan ja uhkailemaan etten ikinä enää näe tyttöjä jos nyt lähden!!!!!!eli tyttöjen vuoksi olen aina jäänyt mutta nyt tuntuu etten enää jaksa!!eilisen tapahtuman jäljiltä ollaan oltu mykkä koulua!!!siis todella raivostuttavaa!!!!mitä te tekisitte tässä tilanteessa!?itse en tiedä enää mitä tehdä!onko ainoa vaihtoehto jättää lapset sille ja lähteä yksin?entä voiko hän tosissaan saada asiat niin etten näe enää tyttöjä!?auttakaa pliis joku!!välissä tuntuu et ois helpointa ku tappas itsensä niin ei tarvis jäädä suremaan tyttöjä!!

Aivan. Menkää yhdessä johonkin rauhalliseen paikkaan vaik mökille, pitämään lomaa!! Niin, että on aikaa kertoa toiselle asioista ja että toinen voi kuunnella rauhassa. Lapset vaikka mummille hoitoon.
Sanon et on varmasti ihan eri pohjalla sen jälkeen... Zemppiä!! :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 12:22 mami05 kirjoitti:
Aivan. Menkää yhdessä johonkin rauhalliseen paikkaan vaik mökille, pitämään lomaa!! Niin, että on aikaa kertoa toiselle asioista ja että toinen voi kuunnella rauhassa. Lapset vaikka mummille hoitoon.
Sanon et on varmasti ihan eri pohjalla sen jälkeen... Zemppiä!! :heart:

mutta kun häntä on niin vaikea saada puhumaan asioista kun kysyn et mikä hätänä niin vastaus on: et miten niin ei mikään!!!joskus mietin et jos odottais vielä muutaman vuoden et tytöt osaa sanoa mielipiteensä kumman luo jää!!!en tiedä......kai se pitää yrittää puhua mut ärsyttää vaan ku ei missään sais käydä.....

Siis puhutte ihan rennosti/ilosesti vaan et miten teillä menee ja missä mennään. Kyllä se sieltä alkaa avautuun! Toivotaan parasta! Ootteko muuten millon viimeks ollu kahestaan jossain ihan kiireettömästi?!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 13:07 mami05 kirjoitti:
Siis puhutte ihan rennosti/ilosesti vaan et miten teillä menee ja missä mennään. Kyllä se sieltä alkaa avautuun! Toivotaan parasta! Ootteko muuten millon viimeks ollu kahestaan jossain ihan kiireettömästi?!

eipä olla oltu kahdestaan kun sitä on niin vaikea saada lähtemään mihinkään ja eipä tuo mielellään anna lapsia hoitoonkaan kelleen ja sitten jos antaa niin vapaa aika menee siinä et hän istuu tietokoneella ja minä vahtaan telvisiota!!!en tiedä tuntuu ttä kun ajattelee asioita niin muistuu mieleen vaan kaikki paska!!!!!tuntuu jo niin toivottomalta tää tilanne!!!ehkä helpointa lähteä itse kävelemään pois koko tilanteesta ja katosa mitä ero saa aikaan!!!!

Niin onhan se varmasti vaikeeta. Ota vaan kaulasta kii ja kysy et lähettäiskö kulta reissuun ihan kahestaan, ja sanot et tarvit sellasta ja että välillä kiva olla kahestaan.. Ystävällisesti vaan. Vaik kuinka ärsyttäis. Kyl se siitä lähtee... :flower:

Entäs jos hakeutusitte jonkun ammattiauttajan puoleen...?!? En minäkään meinannu miestäni saaha lähtemään mut lähti sit kuitenki....ja oli loppujenlopuks ihan tyytyväinen kun lähti. Keskustelu avautuu ihan eritavalla kun läsnä on vieras ihminen vaikkei se juuri puutukkaan keskusteluun. Meillä ainakin tälläsellä käynnillä selvis paljon asioita....Mut kyllä avioeroltakin vältyttiin :)

Eihän tämä elämä vieläkään ole entisensä,mut kuitenkin kannatti käydä! Nyt oon harkinnu että lähtisin yksin purkamaan sydäntäni jollekkin "viisaammalle" kun välillä iskee ahistus! Vuodatintässä taas lukemattoman määrän kyyneleitä ja olo helpottu niin en oo saanu nyt soitettua eteenpäin,vaikka lasten neuvolatäti sitä hetki sitten lämpimästi suositteli.

Niin sit vielä se,että turha sinun on pelätä ettet näkis tyttöjä enää koskaan,jos lähdet. EI MIEHESI VOI SELLAISTA PÄÄTTÄÄ vaan sen päättää ihan joku muu. Voimia sinulle ja yritä saaha miehesi puhumaan,se kannattaa! =)