mies ja lapsesi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Amy

Uusi jäsen
21.09.2004
10
0
1
Miten on uusi miehesi tullut lasten kaa toimeen? Minkä ikäisiä lapset silloin oli? Entä kuinka lapset otti miehen vastaan? Miten äkkiä mies jäi lasten kaa keskenään sun ollessa omilla asioilla?

Hyvin tulee toimeen. Pidämme häntä yhdessä tärkeämpänä lapsille kuin lasten omaa isää, joka harvakseltaan tapaa lapsia. Lapset olivat hänet tavatessaan 6kk ja 3,5v, joten aika pieniä. Aluksi, kun mies ei asunut mun kanssa niin, piti pientä välimatkaa lapsiin. Tosin puuhaili niiden kanssa, mutta minä hoidin "likaiset työt" :D

Sitten se vain pikku hiljaa alkoi mennä niin, että hän osallistui enemmän ja enemmän ja nyt vajaan kolmen vuoden yhdessä olon jälkeen teemme kaiken yhdessä. Mies hakee hoidosta ja vie, miten vaan sovitaan. Tekee kaikille ruokaa, huolehtii iltapesuista jne. Komentaa myös! Nyt kun olin leikkauksessa niin oli lasteni kanssa kotona ilman suurempaa numeroa sen ajan kun olin sairaalassa.

En nyt muista, kuinka nopeasti tuli eka kerta kun hän "vahti" lapsiani, mutta emme silloin vielä asuneet yhdessä. Olisikohan ollut joku 1-2kk siitä kun lapset tapasivat hänet ekan kerran niin olen piipahtanut kauppaan tai kampaajalle kun hän on jäänyt vahtiin.

Olen ollut nyt mieheni kanssa yhdessä 2 1/2.v ja meillä on yhteinen 1,2v tyttö, ennestään mulla on 3 lasta, kun tavattiin lapset olivat 11,9 ja 5, aluksi vähän katselivat ja ihmettelivät, mutta nopeasti sopeutuivat ja hyvin menee,kun joku kysyy kadulla mieheltäni että, kuinka monta lasta teillä on, niin mies sanoo automaattisesti 4, vaikka edellisestä avioliitosta on 1 lapsi, jota hän tapailee, eli periaatteessa niitä olisi 5, ja kun mieheni vie joitain lapsistani lääkäriin, siellä oletetaan että hän on isä, eikä mieheni oikaise asiaa, tämä toimii meillä helposti, koska lasten oikeat isät eivät halua tavata lapsiaan, eli ei ole muita miehiä sekottamassa pakkaa. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2005 klo 17:40 amy kirjoitti:
Miten on uusi miehesi tullut lasten kaa toimeen? Minkä ikäisiä lapset silloin oli? Entä kuinka lapset otti miehen vastaan? Miten äkkiä mies jäi lasten kaa keskenään sun ollessa omilla asioilla?

No mä ja mun ex:ä erottiin ku lapsi oli 5kk.
Tapasin sit tän nykyiseni mieheni,Jannen. Tyttärreni täytti 4v minun ja Jannen hääpäivänä.
Tyttö suhtautui Janneen ensin epäillen,ihmetellen ja oudoksuvasti. Sitten alkoivat ystävystyä kun Janne vähän hemmotteli tyttöä.Janne on tosi lapsi rakas.jäi tyttären kanssa keskenään jo aika pian.Olivat olleet keskenään jo ennen meidän avioliittoa.
Tyttö nyt 8v ja minulla ja Jannella yksi yhteinen poikavauva.
Janne on edelleen ottanut tytön huomioon samallalailla kun ennen tän yhteisen lapsen syntymää.
Ex:än kanssa elämä oli yhtä hel*****.!
Janne adoptoi tyttäreni. Tää ex:äni lähti Amerikkaan n.5 vuotta sitten,eikä ollut pätkääkään kiinnostunut meidän tyttärestämme.
Onneksi asiat ovat nyt nääin ihanasti :)
:heart:

Yhteistyössä