Mies ilman elämää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ville"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Ville"

Vieras
Miksi nainen voi ottaa lapset ja lähteä.
Riidelty on kovastikkin mutta,
Rakastan 2 lastani eikä meillä ole ollut ongelmaa
vaimo sanoi puhelimessa että näet kyllä vielä lapsiasi
sit joskus. viranomaisiin olen oluut yhteydessä mutta ei apua
vaimo haki yksinhuoltajuutta vetoaa väkivaltaisuuteen ja hakee lähestymiskieltoa myös lapsiin
en ole ollut väkivaltainen vaimolle enkä lapsille
tää on sairasta koko elämä viedään noin helposti
se vielä sanoi että kokoajan lehdistä saa lukea perhejuttuja
kiitos median vaimoni sai idean riistää minulta kaiken mkä on rakasta
en vihaa vaimoa kaipaan vain lapsia takaisin
miksi annetaan tehdä näin ja isä menettää rakkaimpansa
isä on heikoilla tämmöisen edessä sanotaan kaikkialla
ei tämän pitäisi olla mahdollista
sitten ehotetaan 2x kuussa tapaamista ei se ole lasten elämässä olemista
se on viikonloppuhoitopaikka vaikka tottakai haluan kaiken ajan lasteni kanssa
mutta haluaisin sen menevän edes tasan

Minkä ikäisiä lapsia teillä on? Tietyn ikäisiltä lapsilta voi jo kysyä mielipidettä asioista.

Yritä kaikesta huolimatta löytää neuvotteluyhteys vaimosi kanssa. Lopputulos on varmasti parempi.

ole merkitystä loppujen lopuksi. Sinulla on tapaamis oikeudet ja jos saat välit jotenkin korjattua niin saat pitää lapsia paljon enemmänkin. Aluksi se on hankalaa mutta exällekin tulee aika et haluaa omaa aikaa, mennä ulos yms ja silloin tapaamisia tulee olemaan paljon enemmän. Yhteishuoltajuus ei ole oikeastaan edes tarpeellista koska se ei vaikuta lasten tapaamisiin...Älä riitele rahasta sillä se tulehduttaa välejä entisetään.

Minulla on yksinhuoltajuus mutta lapset on isällään aina kuin mahdollista sekä kaikki lomat. Alku oli hankalaa mutta nyt jo sujuu

koska olen itse sen läpikäynyt ja se oli tosi rankkaa + olen nyt 50.000eur köyhempi. Eli se ei ole ilmaista...jos haluaa tuloksia...lapsille rankaa, isälle rankkaa, äidille rankkaa ja loppu tulos on kuitenkin sama; lapset jää asumaan äidin luo...

Kurja tilanne, enkä tiedä miten suomessa nämä asiat hoituu. Meillä täällä italiassa mies joutuu lasten elatusmaksujen lisäksi maksamaan ex- vaimollekin elatusmaksua... Ja koti tietenkin jää vaimolle ja lapsille. Turha sanoa että täällä ei erota kovin heppoisin syin, ja ne eronneet mies-parat usein asuvat Joko omilla vanhemmillaan tai autossa, jotta selviävät elatusmaksuista... Tsemppiä!

Rahaa saa pankista
lasten kanssa jos voisin elää maksaisin vaikka lopun ikäni
se että vaimo on ilkeyttään tehnyt näin on väärin
ei lapsen etu kiinnosta häntä vain se että hän saa määrätä
lapset mielellään olisivat luonani usein mutta hän vei toiselle paikkakunnalle lapseni
muutan perässä jos on pakko
haluan lähelle lapsia jotta voivat tulla vaikka koulunjälkeen syömään
ja tekemään läksyt sekä kertoa isälle mietteensä

alkaa hakemaan asuntoa ja työtä paikkakunnalta. Ero prosessit oikeudessa on sen verran pitkiä et päätöstä ei kannata jäädä odottamaan. Meillä meni 4 vuotta. Taisteluun ei kannata ryhtyä koska mies ei saa huoltajuutta jos ei äiti nyt ole ihan alkoholisti, huumeidenkäyttäjä tai muu vastaava. Tavallaan heität vaan rahaa hukkaan, sekin kannattaa käyttää mielummin lapsiin. Erot on aina kalliita kun perhe tai entinen perhe tarvii kaksi asuntoa yms...Tulot tippuu kaikilla ja lapset kasvaa, tarvii enemmän.

Mistä exäsi on saanu päähän, että olet väkivaltainen? Jotenkin tuntuu omituiselta, että keksisi tuon päästään. Mikä teidän eron syy oli? Kävitkö kenties käsiksi, käyttäydyikö uhkaavasti, joitko liikaa?...

Jos nuo ylläolevat ei pidä paikkaansa, niin pelaa kovemmilla panoksilla. Anna samalla mitalla takaisin ja sepitä sinäkin juttuja.

Yhteistyössä