Mies huorissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitäs nyt?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitäs nyt?

Vieras
Jäi tuossa oma ""nallekarhuni"" pienen mutkan kautta kiinni huorissa käynnistä. Koska seksielämämme on ollut vaisua jo pitkään (minua ei ole haluttanut), niin jotain tämmöstä osasin jo odottaakin, mutta en kuitenkaan huoran muodossa! Nyt syyllistän itseäni, ja mies syyllistää itseään. En oikein tiedä mitä ajatella... Tavallaan ""helpotus"", koska sitä epäilemääni sivusuhdetta ei ilmeisesti ole ollut kuin omassa päässäni (miksi muuten huorissa?). Mutta pahalta tuntuu. Mies silti sanoo rakastavansa, ja jostain kumman syystä uskon. Jotenkin tuo koko maksullinen seksi on aina mielessäni kuulunut luusereille, tai joillekin vinksahtaneille vanhoille rahamiehille. Omasta ""tavallisesta"" miehestäni en olisi uskonut! Mikä teitä miehiä vaivaa??? Onko muilla kokemuksia??

Itse en sinällään kannata maksullista seksiä, mutta se on kyllä lähinnä hyvin epätunteellinen toimenpide miehenkin mielestä. Miehesi etsi vaihtelua ja mutkatonta pussien tyhjennystä. Mutta onhan tuo nyt härski veto.

No miehet ei ole ihmisiä. Mitä muuta voi sanoa? Pieninkin syy, ja heti ollaan vieraissa. Sitähän se sitten on.

Mitä jos hommaisit rakastajan myös? Tai teetä edes ne fritsut kaulaan (jos et pettää kehtaa... siis teetä/tee).

Ei kannata olla kuule kiltti. Hyväksi vain käytetään ja loukataan.

Kai siinä voi olla monta syytä miksi meni huoriin. Jos teidän seksielämää on ollut huono niin ehkä sen takia. Onko siinä ero sitten jos miehesi kävi nussimassa huoran vai onko se jotenkin ”parempi” jos lähtee jonkun vartun tai muun naisen kanssa? Jos nyt joku ostaa seksiä niin mitäs vikaa siinä sitten on. Ei mitään!! Onhan sinun miehelläsi myös haluja ja ilmeisesti hän vaan näin päätti että ostetaan seksiä kun sitten pihtaat siellä. Eihän sen takia ole mitenkään luuseri!!

Niin jäi kiinni minunkin mieheni, kun tauti ""yllätti"" ja totuus oli pakko paljastaa. Vähäinen petielämämme väheni entisestään, kun en saanut mielestäni ukkoani köyrimässä maksetun kanssa enkä sitä, että tartutti. Sinnittelimme aikamme, melko pitkänkin, mutta erohan siitä sitten seurasi ja perhe hajosi. En voinut enää luottaa.

AP:lle: minusta saat katsoa peiliin. Jos sinun haluttomuutesi vuoksi teidän seksielämänne on kutistunut nollaan, on varsin selvää, että mies - ja samassa tilanteessa nainen - hakee seksiä muualta. Seksuaalivietti on yksi perustavimmista ihmisessä. Sen vuoksi tilanteessanne ei pitäisi olla mitään ihmeellistä eikä ihmettelemistä.

Kyllä on sairasta. Jos miehelle ei riitä käteenveto, niin pitäisi yrittää saada vaimo lämpimäksi jollain muulla tavalla kuin ""vonkaamalla"" ja valittamalla. Puhumattakaan huorissa käymisessä. -Mitä eroa huorissa käymisellä ja käteen vedolla on? Huorat tuskin antavat enempää hellyyttä tai älyllistä keskustelua kuin oma hanska.

Minusta mies on pelkästään pervo, jos harrastaa huoria.

Ja mistäköhän naisen haluttomuus johtuu ? Kiinnostaako sen asian selvittäminen yhtään? Johtuuko esimerkiksi stressistä, ylirasituksesta työtöiden ja kotitöiden takia sekä lisäksi miehen vaatimuksista siihen päälle?
Tuo asenne just oksettaa, ""kun nainen ei anna MINUN mielestäni tarpeeksi usein, MINULLA ON OIKEUS mennä vieraisiin"".
Ehkä minulla ei sitten ole tarpeeksi voimakas vietti, mutta minua miehen haluttomuus eikä impotenssi vie vieraisiin. Olemme yhdessä perheen perustaneet ja siihen olen täysin sitoutunut. Nimimerkki yli 20 vuoden kokemuksella.

Jokainen on varmaankin yhtamielta miehen teon moraalittomuudesta. Tosin tamakin tapaus osoittaa, ettei yhdenkaan haluttoman kannata seksin merkitysta vahatella.

Jos seksin merkitys oikeasti olisi niin mitaton kuin haluttomat antavat ymmartaa, miksi sen kontrollointi on kuitenkin heille niin tarkeaa ja seksuaalinen uskottomuus loukkaavaa?

Onhan sanomattakin selvaa, etta seksilla on suuri parisuhdetta koossa pitava voima. Ja toisaalta myos parisuhteen rikkova voima. Miksi muuten kukaan olisi valmis ottamaan riskin puolisonsa, lastensa ja omaisuutensa menettamisesta? Tyhmyydesta varmaan, mutta kylla sen tyhmyyden takana taytyy olla hurjasti voimaa.

Sen kaveri hölisi liian kovaan ääneen, eikä tiennyt että olen kuulolla. Että näköjään tuosta tietää jo jokunen muukin, ja sehän vasta loukkaakin! Niin.. oma haluttomuuteni ei ole johtunut mistään stressistä, enemmänkin vaan alhaisesta libidosta. Noh, en jaksa vatvoa tätä täällä sen kummemmin. Meidän välinen asiahan tämä on. Oli vain kiva kuulla muiden kokemuksia.

Olen pahoillani puolestasi ;(. Jos ajattelen asiaa omalle (tai siis mieheni) kohdalle, voi olla, että huora olisi vielä pahempi kuin ""tavallinen syrjähyppy""... Jotenkin ällöä on, että mies on valmis maksamaan vieraasta pillusta... likaisesta.. tautisesta... Oli tunteita tai ei. Minäkin kehoittaisin menemään tautitestiin. Toivottavasti suhteenne toipuu tuosta. Huoran takia ei kannata heittää mitään menemään, ei asia kuitenkaan sen arvoinen ole.

Mistäköhän se naisen haluttomuus johtuu? Miehen taitamattomuudesta. Ällöttävät möhömahaäijät luulevat, että naiset ovat jalat levällään heti, kun äijä haluaa. Itsekäs mies, joka pitää naista masturbointi-välineenä joutaakin menemään huoriin, ilmaiseksi kun sellainen ei saa keneltäkään.

Tuttu juttu. Ei tuota vain kehtaa pois heittää, on se muuten niin hyvä mies. Enkä usko, että tässä tapauksessa paranisi vaihtamalla yhtään. Olen ajatellut, että jos tuo siihen pystyy, niin pystyy kuka vaan! Yritän vähitellen unohtaa, ja toivon ettei töppäile toiste. Jos jotain positiivista oli, niin nöyrästi suostui keskustelemaan suhteeseen liittyvistä asioista monta päivää putkeen... syyt selvisi(?), joten suht luottavaisesti voin varmaan suhtautua tulevaisuuteen. Elämä on.

Tuo on kyllä totta, että jos tuntee että on suurinpiirtein hyvä mies niin ei siitä yleensä vaihtamalla parane. Sitä on lähipiirissään ja itsekin aikaisemmissa suhteissaan nähnyt liikaa alkoholia, väkivaltaa, henkistä alistamista tai muuta _jatkuvaa_ vikaa. Tuollainen kertahölmöily (toivottavasti käytti kondomia) kuitenkin on aika pientä niihin verrattuna... Itse varmaan antaisin olla, ja katsoisin vaan osoitukseksi miesten yksinkertaisesta ajatusmaailmasta, joka voi välillä taantua jonnekin mitä me naiset ei ymmärretä. Tietenkin muodon vuoksi nostaisin hirveän metelin, ei siitä kuitenkaan tapaa saisi tulla! Helvetti rahoille parempaakin käyttöä...

...""haluttoman kannata seksin merkitystä vähätellä"". Voihan sitä olla haluton puolison kanssa, mutta haluta jotain toista. Ei kai se ole itsestään selvää, että nainen (tai miksei mieskin) automaattisesti haluaa puolisoaan. Silti ei tarvitse ihmisenä olla haluton. Minä en esim. halunnut ex-miestäni tippaakaan, koska hän oli todella surkea sängyssä ja ajatteli vain itseään. Sitä vastoin halusin hyvinkin monia miehiä.

Kirsille: No totta hitossa voi haluta muita, vaikkei haluaisikaan omaa kumppaniaan. Lienee kuitenkin yleisen moraalikasityksen mukaista olla toteuttamatta naita halujaan.

Edessa on joka tapauksessa todennakoisesti eroon johtava ongelma. Joko tama muita halajava antaa haluilleen periksi tai sitten puutteessa oleva katsoo oikeudekseen hakea haluamansa muualta. Ennen pitkaa asia selviaa ja suhteen loppu haamottaa. Kannattaako kummassakaan tapauksessa jaada odottelemaan vaajaamatonta loppuratkaisua?

Olettekos muuten pistaneet merkille, etta naiset usimmiten loytavat syyn haluttomuuteensa miehesta. Mies on huono ja itsekas sangyssa, ei arvosta, huomioi, ota vastuuta arjesta jne... Aika harva mies perustelee haluttomuuttaan naisen tekemisilla tai tekematta jattamisilla. Mies helpommin tunnustaa (itselleen, ei muille) etta vika on hanen korviensa valissa, vaikkei syyta siihen ymmartaisikaan.

Tama tuskin on osoitus siita, etta naiset puolestaan olisivat sangyssa jotenkin parempia kuin miehet. Miehet vain ylensa sietavat millaista lahnaa tahansa, kunhan se on suostuvainen. Onko tama sitten hyva vai huono asia, onkin jo toinen juttu.

Se on hienoa jos uskollisia naisia löytyy. Muutaman lomasesongin tehnyt töitä Lapin hiihtokeskuksissa, ja nähnyt että kyllä se naimisissa oleva, perheellinen nainenkin osaa pettää. Ja luulenpa että ovat niitä ihan samoja, jotka myös valittavat täällä kun suhde mättää, intohimoa ei ole ja päälle haukkuvat petolliset miehet. Kyllähän täällä saa asioista jauhaa vaikka maailman tappiin, mutta eipä se varmaan kenenkään suhdetta auta jos ei kotona nosteta kissaa pöydälle.

Toinen asia, minkä voinee yleistää koskemaan aika monia naisia, on henkinen laiskuus. Odotetaan, että se mies tekee omasta tylsästä elämästä vauhdikasta ja jännää. Mutta faktahan on, että jos elämäsi on yksin tylsää, olet tylsä ihminen. Sellainen tylsistyttää jossain vaiheessa puolisonkin. Nämä ovat juuri näitä naisia, jotka saavat kaapattua miehen perheen perustamiseen, ja sitten valitetaan kun ei kaikki ole enää niin kivaa, vaikka tämän piti olla se onnen täyttymys. Hyi helvetti...

Tuossa on jotain perää, siitä huolimatta että olen nainen olen kanssasi samaa mieltä. Ei tylsä ihminen voi odottaa että prinssi uljas pysyy uljaana ja mielenkiintoisena jos itse ei anna itsestään mitään tai odottaa että kumppani täyttää kaikki toivomukset joita ei itse viitsi/halua toteuttaa.

Niin paljon helpompaa on syyttää toista kuin katsoa peiliin. Jos on tylsä kumppani, ehkä se kertoo jotain itsestään? Että kuka se kumppanin on valinnut?

Tässäkin keskustelussa on taas saatu nähdä, että joidenkin kirjoittajien mielestä naisen haluttomuus on miehen syytä. Mitäs naiset, jos kerrankin uskaltaisitte katsoa peiliin ja etsiä syitä ihan itsestänne? Niin monen naisen kanssa suhteessa olleena olen joutunut huomaamaan heissä yhden yhteisen piirteen: itsekritiikin puutteen ja samalla kyvyn kääntää omasta itsestä johtuvat ongelmat muiden syiksi.
Ja AP:lle, jos haluttomuutesi miestäsi kohtaan on jatkunut jo pitkään, en yhtään ihmettele miksi miehesi lähtee vieraisiin. Turha täällä on kenenkään siinä tapauksessa vonkua parisuhteen pyhyydestä, ikuisesta uskollisuudesta ja rakkaudesta, jos rakkaus muuttuukin täysin platoniseksi yksipuolisesti. Ymmärrän miestäsi täysin. Ja niin ymmärtäisin naistakin vastaavassa tilanteessa.