Järjellä kun lähtee ajattelemaan. On kaksi ihmistä ja PARISUHDE = SEKSIÄ SÄÄNNÖLLISESTI . Näin yleinsä oletetaan. Alkuhuumassa, kun sitä suhdetta aletaan rakentemaan, niin ei ajatella sitä, että mitäs jos joku kaunispäivä huomaan saavani seksiä muutaman hassun kerran vuodessa tai antavansa sitä ihan yhtä usein.
Minusta itsestäni on täysin hullua, että toinen osapuoli olettaa, että toinen uhrautuu elämään pelkästään toisen osapuolen ehdoilla?! Sehän on ihan yhtä itsekästä kuin se huorissakäynti. ""Mulla on oikeus olla halumatta ja tekemättä asialle mitään ja sinun ei auta kuin sopeutua. Se on hiukkasen sama, kuin mies ilmottaisi, että mä nyt en haluu olla himassa, vaan ukkojen kaa kaljalla/kalassa ja missä lie ja sun on hyväksyttävä se! Kerran kuussa olen illan kotona, sä et kuitenkaan saa mennä himasta mihinkään, vaikka mä en siellä olekkaan. Hiukan huono vertaus, mutta noin se menee suuninpirtein.
Ja jos naisen haluttomuus johtuu siitä, että mies on aina huono sängyssä, niin sittenhän se miehen haluttomuus naistansa kohtaa johtuu kanssa samasta asiasta?! Eikö. Eihän se ihan riitä, että pelkästään jalkansa levittää? Reikä kun reikä? Senhän voi porata vaikka sitten seinään.
Mitä tulee huorissa käyntiin, niin se on helpoin ja nopein tapa. Ei sitä kaupan kassalla tai töissä lähetä naisille ehdottelemaan, että miten olis...panettaa ja kun kotonakaan ei saa?
Jos mies on huono sängyssä, niin sitten olis aika varmaan pitää pieni palaveri siitä, mitä siellä lakanoissa halutaan?! Puhutaan ja Puhutaan, sitte voidaan vaikka heittäytyä yhtä surkeiksi sängyssä (eli hypätään kesken kaiken pois ja ""ahh..mä sain jo, ei jaksa enää."" ), jos sekään ei auta, niin sitten olis varmaan radikaaliempien toimien paikka tai tyydyttävä kohtaloonsa. Sama koskee niitä ukkojakin. Asioista SAA ja PITÄÄ puhua!
Rakastelu on yksi halvimmista ja mukavimmista keinoista saada ja tuottaa toiselle mielihyvää. Senkään takia en ymmärrä miksi tätä asiaa yritetään mitätöidä niin paljon?! Sen pitäisi olla hauskaa ja mukavaa ja siitä tulee hyvä olo kummallekkin. Se ei maksa mitään, kuin hetken aikaa. Siinä ollaan yhdessä ja tehdään jotain yhdessä ja tähdätään yhetiseen hyvään. Se on vaivattomampaa kuin silittäminen, siivoaminen tai tunnin jumppa.
Itsestäni seksi on yksi mukavimmista asioista omassa parisuhteessani. Mikään ei ole sen ihanampaa kuin olla miehen hellittävänä ja helliä miestä. Vaikka meillä on lapsia enemmän kuin kaksi, niin aikaa jää siltikin. Eikä kyse ole siitä, että toinen ajattelisi vain pillua ja toine pelkkää kyrpää..vaan siitä, että tekee jotain hyvää toiselle, toisen vuoksi, että haluaa ilahduttaa ja osoittaa rakastavansa.
Eipä se minullekkaan mies raahaile koruja tai lahjoja, hyvä jos syntymäpäivälahjankaan muistaa ostaa. Mutta osaanhan minä itsekkin ostaa ja ehkä paremminkin

. Se välittäminen lähtee katseesta, kosketuksesta ja puheesta sekä pienistä teoista. Ja kun kerran täällä vain eletään, niin itse ainakin meinan repia iloni sieltä mistä saan...ja halviten sekä mutkattomammin parisuhteeseen sitä saa peiton alla hullutellen.
Alkuperäiselle kuitenkin voimia rutkasti!