Mies hukassa ja outoja juttuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huolissaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Huolissaan"

Vieras
Siis joo, mies lähti illalla kuuden maissa kaverin kanssa pelaamaan feisbeegolfia. Molemmat lomalla joten aavistelin et kännäämiseks menee, mut mies on AINA vastannut viesteihini ja kertonut missä menee ja mitä tekee. Ekan viestin laitoin 10 maissa ja kysyin vain että minne ovat menossa ja onko tulossa kotiin ihmisten aikaan kun mulla aamulla töihin meno, lapset myöskin tarhasta lomalla. Ei mitään vastausta ja kun yritin äsken soittaa meni vastaajaan, samoin kaverin puhelin.
No äsken kun kävin koiran kanssa ulkona oli meidän auto lähikaupan parkkiksella, ei lähelläkään frisbeegolfrataa eikä baareja eikä myöskään kaverin/ tuttujen asuntoja.
Ja mies hukassa. Mun tekis mieli soittaa jo poliisille ku oon huolesta sairaana, mut nehän naurais mulle.

Mitä mä nyt teen? En unta ainakaan saa ja kello soi 6.20 töihin. :(

Ostivat kaupasta kaljat, ja jättivät auton kaupan pihaan, koska aikoivat mennä ryyppäämään. Ryyppäävät ehkä siellä frisbee mestassa...? Nyt ovat jossain mestassa, että kummallakaan miehellä ei ole kenttää puhelimessa, joten heihin ei siitä syystä saa yhteyttä...?

On joo kaverin numero, menee vastaajaan. Ja ei oo mitään frisbeemestaa, se on ulkoilualueella oleva kenttä eikä edes asutusta lähimainkaan!

Kello on kaks enkä oo vieläkään saanu yhteyttä mieheen, olen niin huolissani!!! Ja siis parisuhdetta takana yli 10v ja mies AINA ilmoitellut itsestään. Viime aikoina tosin käyttäytynyt tosi oudosti ja mietin liittyykö se tähän "katoamiseen" jotenkin vai ei. Mut ymmärrättekö mikä huoli mulla on kun ei se tällaista oo tehnyt ikinä, ja tuo auto vielä lisää ihmetystä.
Miten mä selviän aamuksi töihin?!

Toivottavasti mies on kunnossa ja kyse on nyt vain jostain teknisistä ongelmista. Jos miestä ei aamuun mennessä kuulu, sinun on vietävä lapsi hoitoon ja ainakin itse ilmoittaisin töihin olevani sairaana tai ihan selittäisin, että mies kateissa, voinko millään olla tämän päivän pois tms.

Mieti kaikki vaihtoehdot, keihin muihin voisit olla yhteydessä, jos joku muukin voisi tietää miehesi tai kaverinsa menoista?

Olisin minäkin huolissani, mutta koita nyt pysyä rauhallisena. Selitys lienee lapasesta karannut juopottelukeikka. Tuskin kaksi miestä nyt yhtäaikaa tulee siepatuksi tai muuten kadonneeksi. En halua lietsoa paniikkia, mutta outo aiempi käytös ja "katoaminen" on jossain tapauksissa ollut toisen naisen seurausta. Toivottavasti ei tässä tapauksessa. Muistan omasta elämästä ex:n katoamisen puhelimen sulkemisineen ja minä tyhmänä valvoin koko yön ja pelkäsin. Töihinkin jäi menemättä ja kömpihän se mieskin puolilta päivin kotiin epämääräisten selitysten kera. Myöhemmin erosimme, ei tosin tämän takia suoranaisesti, mutta tästä se alamäki alkoi. Toisen naisen luona oli ollut. Turhaan olin huolissani ja poliisillekin soitin, mutta eihän moiset heitä kiinnosta, ja hyvä niin. Jos autonnekin on väärässä paikassa tarinaan nähden, niin saattaa olla että mies ei ole edes sen kaverin seurassa, jonka sanoi. Tosi paska tilanne, jos näin on! Tärkeää kuitenkin, että pysyt rauhallusena ja tilanteen herrana. Älä usko valheisiin, jos vähänkään epäilyttää, kunhan mies ilmaantuu kotiin.

[QUOTE="Alkup";28531915]On joo kaverin numero, menee vastaajaan. Ja ei oo mitään frisbeemestaa, se on ulkoilualueella oleva kenttä eikä edes asutusta lähimainkaan!

[/QUOTE]

ulkoilualueella oleva kenttä = frisbeemesta

Luulis nyt hömpämmänkin tajuavan... ;)

Eihän sinne kannata autolla mennä, jos vaikka ajattelivat siellä samalla kaljotella.

jos kerta miehelle täysin poikkeuksellista käytöstä. niin olisin huolissani. tosin tuo että on ooolut jotenkin erikoinen jo jonkun aikaa, viittaa johonkin. ehkä mies ei ole edes mennyt sinne kaverinsa luokse ja pelikentälle, vaan ihan jonnekin muualle, ja sopinut myös kaverinsa kanssa, ettei sekäään vastaa puhelimeen

Ymmärrän että olet huolissasi, mutta minä olisin tuossa tilanteessa lähinnä vihainen! Ja kun mies ilmestyisi kotiin pistäisin sellaisen huudon pystyyn ettei mitään rajaa. Tuollaisia katoamisia ei vaan tehdä läheiselle ihmiselle! On kamalaa ollahuolissaan! Paska mies, ja pahimmassa tapauksessa pettää. Valmistaudu kunnon taisteluun! En usko että tarinalle löytyy loogisia selityksiä.

Yhteistyössä