H
"Huolissaan"
Vieras
Siis joo, mies lähti illalla kuuden maissa kaverin kanssa pelaamaan feisbeegolfia. Molemmat lomalla joten aavistelin et kännäämiseks menee, mut mies on AINA vastannut viesteihini ja kertonut missä menee ja mitä tekee. Ekan viestin laitoin 10 maissa ja kysyin vain että minne ovat menossa ja onko tulossa kotiin ihmisten aikaan kun mulla aamulla töihin meno, lapset myöskin tarhasta lomalla. Ei mitään vastausta ja kun yritin äsken soittaa meni vastaajaan, samoin kaverin puhelin.
No äsken kun kävin koiran kanssa ulkona oli meidän auto lähikaupan parkkiksella, ei lähelläkään frisbeegolfrataa eikä baareja eikä myöskään kaverin/ tuttujen asuntoja.
Ja mies hukassa. Mun tekis mieli soittaa jo poliisille ku oon huolesta sairaana, mut nehän naurais mulle.
Mitä mä nyt teen? En unta ainakaan saa ja kello soi 6.20 töihin.
No äsken kun kävin koiran kanssa ulkona oli meidän auto lähikaupan parkkiksella, ei lähelläkään frisbeegolfrataa eikä baareja eikä myöskään kaverin/ tuttujen asuntoja.
Ja mies hukassa. Mun tekis mieli soittaa jo poliisille ku oon huolesta sairaana, mut nehän naurais mulle.
Mitä mä nyt teen? En unta ainakaan saa ja kello soi 6.20 töihin.