Mies heitti minut ja lapseni ulos talostansa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Joudumme asumaan jonkun aikaa veljeni asunnossa. Hän ei itse siellä paljoa ole. Miten kela tähän suhtautuu? Joudun siis jonkun aikaa saamaan kelasta työttömyysrahaa, ennenkuin saan töitä. Onko veljenikin mulle jokin avopuoliso? Kyllä olen niin rikki näiden asioiden kanssa :( Ei tässä auta, kun alkaa etsimään omaa asuntoa, kohan nyt pääsisin jaloilleni ensin.

No kyllä ne nyt näkee siellä, että sisaruksia olette niin ei voi katsoa avopuolisoksi. :hug: Nyt vain asuntoa hakemaan, se pitäisi saada äkkiä kun olet käytännössä koditon.

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
kyllä ne katsoo että asut toisen kanssa ..

Haloo, eikä katso. Sukulaisuussuhde sentään hyvä todiste siitä, ettei asuta yhdessä. Menehän sossuun ja kelaan selvittelemään asioita.

Näin on, ei vaikuta tuloihin jos sukulaisen kanssa asuu. Minulla on kokemusta asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:

Haloo, eikä katso. Sukulaisuussuhde sentään hyvä todiste siitä, ettei asuta yhdessä. Menehän sossuun ja kelaan selvittelemään asioita.

Näin on, ei vaikuta tuloihin jos sukulaisen kanssa asuu. Minulla on kokemusta asiasta.

Kyllä ainakin lapsettomalla ihmisellä vaikuttaa jos vanhempien kanssa asuu. Kokemusta on.

Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:

Kyllä ainakin lapsettomalla ihmisellä vaikuttaa jos vanhempien kanssa asuu. Kokemusta on.

Niin, jos vanhempien kanssa jos asuu niin vaikuttaa, mutta jos sisarusten, niin ei vaikuta. Veljestähän ap:lla oli kysymys.

Yhteistyössä