Mies haukkuu aina tyhmäksi riidan yhteydessä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DaSunshine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

DaSunshine

Vieras
Tilanne on se että aina kun riidellään jossain vaiheessa mies suuttuu eikä keksi muuta sanottavaa ja alkaa haukkua: tyhmäksi, vajaaälyiseksi, typeräksi, yksinkertaiseksi.

Mutta kun riita sovitaan pyytää hän anteeksi sanomisiaan ja sano ettei tarkoittanut vaan sanoo vihaisena mitä sylki suuhun tuo.

Se sattuu silti kovin :(

Mitä te tekisitte minun tilanteessani?

ehka kannattaisi jutella miehesi kanssa asiasta riiran sopimisen jälkeen. ja kertoa avoimesti miltä ne sanat sinusta tuntuu. ei tuollainen haukkuminen ole koskaan oikein. pitää pystyä puhumaan niistä kielteisistäkin tunteista keskenään. ja vaikka toinen siitä vähän suutuisikin, niin kyllä miehesi pitää se kuitenkin ymmärtää että se satuttaa sinua vaikka asia olisikin jo sovittu.... voimia halaus

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ehka kannattaisi jutella miehesi kanssa asiasta riiran sopimisen jälkeen. ja kertoa avoimesti miltä ne sanat sinusta tuntuu. ei tuollainen haukkuminen ole koskaan oikein. pitää pystyä puhumaan niistä kielteisistäkin tunteista keskenään. ja vaikka toinen siitä vähän suutuisikin, niin kyllä miehesi pitää se kuitenkin ymmärtää että se satuttaa sinua vaikka asia olisikin jo sovittu.... voimia halaus

Sehän tässä pulmallista onkin että ollaan puhuttu, ja ollana puhutta noin parikymmentä kertaa - enemmänkin.
Aina sanoo lopettavansa ja tekevänsä töitä sen eteen että lopettaa mutta .. tekee sitä edelleen, viimeksi eilen. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No vastaa miehelle että hän on kusipää jos toista haukkuu vajaaälyiseksi.

En haluaisi sortua/alentua samalla tasolle. Olla siis yhtä lapsellinen ja tyhmä.

Olen myös kysynyt mitä luulee saavuttavansa sillä että jatkaa sitä mitä on kokenut lapsena kotonaan. Olen myös sanonut että hän on nähnyt mitä siitä seuraa - PAHAA KAIKILLE. Ja silloin on mennyt hetkeksi hiljaiseksi.

Kannattaa kysyä, miksi miehesi pitää sinua tyhmänä.

Meillä ei usein käytetä lapsellisia haukkumanimiä ja jos on käytetty, ne on selvitetty jälkikäteen ja kerrottu, mistä sellainen toisen kohdalla tuli mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No pistä kädet korville ja ala huutaa lal la la la la laaal laa llalalala |O

:D olipa hauskasti sanottu. Mutta ei se vaan lohduta. Mietin vain miksi hän haluaa minua noin rumasti haukkua.. :/

muoks. eilen päätin että seuraavan kerran kun sortuu moiseen. En puhu hänelle sanaakaan ennen kuin älyää toimintansa ja pytää/lepyttää anteeksi.

Yhteistyössä