Mies haukkui mua huoraksi. :(

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mies olis eilen viihteellä, ja nyt aamulla hän nukkui makkarissa. 2-vuotias tuossa sitten karjui vaatteidensa kanssa ulos lähtöä odotellessa, ja mies huusi lapselle makkarista että "Ole nyt hiljaa!". Mä sitten sanoin miehelle, että ei tarvitse äkäillä lapselle, niin mitä sanoo mies.

"ole hiljaa s*atanan huora!"

Tuli oikeasti NIIIIIN paha mieli. Minusta tuollaista ei tod pidä sanoa edes äkäpäissään. :( :(

ap
Joo täytyy sanoa, että ihan oikeasti itkettää. :'( Mies kyllä osaa olla paha suustaan suuttuessaan, mutta en mä tajua, ei aikuinen ihminen käyttäydy tuolla tavoin. :/

hmm
Mä tiedän et nykyään erotaan liian helposti mut mä joko heittäsin miehen pihalle tai ottasin maksua sit seuraavan kerran kun se seksiä haluis. Tai sit kysysin nätisti et voisko se mennä illaks muksun kans johonkin kun mulle tulee asiakas...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Ei tollanen peli vetele :eek: Mie menisin kaatamaan kylmää vettä päälle.
Tiedätkö, jos mä sen tekisin, niin se vaan haukkuisi mua entistä enemmän sen jälkeen. Sellanen se on.

Olen ihan vakavasti harkinnut tänä aamuna eroamista. En pelkästään ton kommentin takia. Mutta tuntuu, että tää olisi jo se piste ii:n päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Ei tollanen peli vetele :eek: Mie menisin kaatamaan kylmää vettä päälle.
Tiedätkö, jos mä sen tekisin, niin se vaan haukkuisi mua entistä enemmän sen jälkeen. Sellanen se on.

Olen ihan vakavasti harkinnut tänä aamuna eroamista. En pelkästään ton kommentin takia. Mutta tuntuu, että tää olisi jo se piste ii:n päälle.
Ihan totta, jonkun täytyy olla pahasti pielessä jos huoritellaan tuosta vaan! Koitappa, kylmää vettä saaviin ja lojauta. Ihan yhtä kypsää käytöstä kuin mieheltäsi ja taatusti ansaittua.

Inhottava mies. Makaa sängyssä krapulaansa parantelemassa ja kehtaa huudella tuollaisia solvauksia. Jos päätät jostakin syystä jatkaa hänen kanssaan yhdessä, ota seuraavista kerroista maksu ennen aktia.

Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:
Onkohan sillä morkkis eilisestä.. pöllöilly kympillä tai jotain... mutta kaikki nimitykset noissa edellisissä kyllä tulikin jo. Mun mies jos tuollain sanois, niin..en tiedä mitä :kieh:
Minusta se pahin pöllöily taisi tapahtua tänään miehen vaimon välisessä kommunikaatiossa :)

Yhteistyössä