Mies haukkui ja löi humalassa :( Olen raskaana, enkä haluaisi enää olla...

• Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti
Minä aloitin huutamisen. Mies aloitti haukkumisen. Yritin ajaa miehen takaisin juoppokavereidensa luo. Mies suuttui siitä ja töni minua pois. Raavin ja läpsin. Mies töni, piti käsistä, löi.

Eiks tos just sanottu et ap aloitti huutamisen (eli luultavasti juopolle) johon mies vastaa haukkumalla johon taas toi ap yrittää "ajaa" miehen takaisin juoppokavereiden kaa takas (ryyppään?) mistä mies suuttuu ja alkaa tönimään johon ap puolustautuu raapimalla ja läpsimällä minkä mies sit taas kostaa tönimällä pitämällä käsistä ja lyömällä.

Eli mun käsitys olis se et mies on aloittanut fyysisen väkivallan ei ap, onks se noi vaikee ymmärtää.
Ja kirjoittihan ap et mies on lyönyt ennenkin.[/QUOTE]

Miten tuon huutamisen mieltää, onko se henkistä vai fyysistä väkivaltaa.

"lilja"
Alkuperäinen kirjoittaja äkkiä karkuun;21334829:
Älä missään tapauksessa syytä itseäsi siitä, että miehesi löi. Kenelläkään ei millään perusteella ole lupaa toista lyödä! Väkivaltaa missään tilanteessa, keneltäkään ei saa hyväksyä eikä se oikeuta omaa lyömistä yms.
jos mun mies jäis verekseltään kiinni panemasta tosita naista,niin kyllä mä uskoisin että löisin niin kovaa kun lähtee, ja mielestäni siinä tilanteessa mie solis sen ansainnutkin! Eli vaikka olen väkivaltaa vastaan,niin kyllä minusta silti se toinenkin osapuoli voi olla osasyyllinen tapahtuneeseen.

ap mistä tuo lähti liikenteeseen?

Jos mies toimii näin joskus harvoin kännissä,niin sittenhän ratkaisu on siinä että mies ei enään koskaan juo! Muuten suosittelisin pariterapiaa

"vieras"
Kyllä on paljon todella typeriä vastauksia ja kommentteja tässä ketjussa. Ei uskoisi, että ollaan Suomessa ja 2000-luvulla!
On täysin itsestään selvää, että lyöminen ei ole hyväksyttävää, teki nainen sitä mitä tahansa tai huusi tai haukkui tai oli tekemättä.
Katso ap. www.naistenlinja.fi.
Eroa ap ennen kuin mitään pahempaa sattuu. Väkivalta muuttuu aina pahemmaksi ja pahemmaksi. Älä usko anteeksipyyntöihin. Voimia Sinulle ap!

57i40
[QUOTE="vieras";28277844]Fiksua vastata pari vuotta vanhaan juttuun... :D Eiköhän tämä keissi ole tähän mennessä selvinnyt jo johonkin suuntaan. ;)[/QUOTE]

Jep on vanha juttu, jos haluatte vastailla niin vastatkaa tuolle 19 v tytölle joka tänään avautui ketjuun omasta tilanteestaan.

Yhteistyössä