Mies haukkui ja löi humalassa :( Olen raskaana, enkä haluaisi enää olla...

• Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no:
mä en voi ymmärtää tuota, et miks ois hyväksyttävämpää se et nainen käy kimppuun, mitä se että mis hermostuu siitä.. toki mies on voimakkaampi ja fyysisesti vahvempi, mutta riitaan tarvitaan kaksi
Joo tokihan miehellä on oikeus lyödä kun raskaana oleva nainen huutaa? Onneksi on ihan oikeitakin miehiä olemassa. Ei kaikki ole tuollaisia luuseri naisenhakkaajia.

hfd
Jos ihan itse aloitit fyysisen väkivallan vaikkapa raapimalla ja läpsimällä, on aika turha itkeä jos mies sitten lyö hermot menetettyään. Jos juttu meni näin, hae apua ITSELLESI. Vaikka sun raapiminen ja läpsiminen ei varsinaisesti sattuisi miestä fyysisesti, satuttaa se henkisesti. Ei kellään ole oikeutta tehdä toiselle noin.

En nyt ole varma miten juttu meni, joten jos miehesi siis vain löi ilman että sinä teit mitään, sitten kannattaisi erota. Kyllä edes lasta pitäisi ajatella sen verran ettei lyö naista jonka sisällä lapsi on..

no
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä en voi ymmärtää tuota, et miks ois hyväksyttävämpää se et nainen käy kimppuun, mitä se että mis hermostuu siitä.. toki mies on voimakkaampi ja fyysisesti vahvempi, mutta riitaan tarvitaan kaksi
Joo tokihan miehellä on oikeus lyödä kun raskaana oleva nainen huutaa? Onneksi on ihan oikeitakin miehiä olemassa. Ei kaikki ole tuollaisia luuseri naisenhakkaajia.
ei se ole sen oikeutetumpaa onko nainen raskaana vai ei!! Naista ei yleensäkkään lyödä.. eikä nainen saa lyödä miestä!!

-
Miks on hyväksyttävämpää että ap löi ensin miestään (lyömistä se raapiminen ja lämsiminenki on) mitä et mies löi takaisin suututtuaan.. kumpikaan EI ole oikein, mut minusta nuo on samalla viivalla..

ö
kun mä olin raskaana, me tapeltiin miehen kanssa kovaäänisesti huutaen kun mies oli humalassa. raivosin hulluna ja toinen ei ois halunnu kuunnella, vaan ois halunnut lähteä baariin. Menin oven eteen enkä päästänyt ja mies yritti siirtää mua pois jolloin tuli mustelmia, itse nappasin kynsillä kiinni miehestä kun sattui se siirtäminen. sitten läimäisin ja mies takaisin. mun mielestä mun käytös oli typerämpää kuin miehen ja se että olin raskaana ei tehnyt asiaa millään lailla pahemmaksi jos mies mua kasvoihin läimäisi kostoksi kun itse ensin niin tein.
ja eipä olla raskauden jälkeen sillä lailla tapeltu. että joo. mun mielestä on kyllä ihan yhtälailla sun vastuulla että rupeatko tollaseen riitelyyn raskaana ollessas

kaisa
Alkuperäinen kirjoittaja ö:
kun mä olin raskaana, me tapeltiin miehen kanssa kovaäänisesti huutaen kun mies oli humalassa. raivosin hulluna ja toinen ei ois halunnu kuunnella, vaan ois halunnut lähteä baariin. Menin oven eteen enkä päästänyt ja mies yritti siirtää mua pois jolloin tuli mustelmia, itse nappasin kynsillä kiinni miehestä kun sattui se siirtäminen. sitten läimäisin ja mies takaisin. mun mielestä mun käytös oli typerämpää kuin miehen ja se että olin raskaana ei tehnyt asiaa millään lailla pahemmaksi jos mies mua kasvoihin läimäisi kostoksi kun itse ensin niin tein.
ja eipä olla raskauden jälkeen sillä lailla tapeltu. että joo. mun mielestä on kyllä ihan yhtälailla sun vastuulla että rupeatko tollaseen riitelyyn raskaana ollessas
oon kanssasi samaa mieltä!!! Ei se että on raskaana oikeuta idiottimaiseen käytökseen.. päinvaston

vieras
ei se ole sen oikeutetumpaa onko nainen raskaana vai ei!! Naista ei yleensäkkään lyödä.. eikä nainen saa lyödä miestä!!
Voi huoh. :)

vieras
Et tule koskaan saamaan toimivaa parisuhdetta kenenkään kanssa jos käyttäydyt itse riitatilanetissa noin idioottimaisesti. Minusta molemmat teitte yhtä pahasti ja drlityksestäsi saa sellaisen kuvan että vielä provosoit (mee juoppokavereittes luo), joten ei, en nyt pysty sympatiseeraamaan ollenkaan

kaisa
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Onko täällä joku yksinpuhuja eri harmailla nikeillä puolustamassa miehen lyöntejä, nyt tuntuu siltä.
vaan tahdottu sanoa että naisella ja miehellä ei ole oikeutta lyödä toisiaan.
näin juuri... minusta ei naisella eikä miehellä ole oikeutta lyödä.. siksipä en puolusta kyl aon käytöstä, enkä pidä miehen lyömistä sen pahempana kuin naisenkaan (vaik kuin nainen ois raskaana).

no
Voi huoh. :)
voi huhoh??? kyl se vain niin menee.. et kellään ei ole oikeutta lyödä, ei naisella eikä miehellä, ja jos nainen provosoi ja lyö ensin, ni silloin ei ole merkitystä sillä onko nainen raskaana vai ei... perus lähtökohta jokatapauksessa on se että ketään ei lyödä. Jos raskaana oleva nainen on idiootti ja käyttäytyy idioottimaisesti ja mies lyö (kun nainen on lyönyt ensin), minun katsannossa se raskaus ei pahenna miehen käytöksen laatua!

samanlainen tapaus
Itse juuri muutin erilleen. Kävi samoin. Kohta syntyy vauva ja olen paljon tasapainoisempi ja iloisempi yksin. Kyllä kestät ja selviät. Tulet olemaan iloinen kahdestaan lapsen kanssa :)
Tuon miehen kanssa ET SAA jäädä enää. Tsemppiä!

ö
niin siis en puolustanut missään vaiheessa miehen lyömistä, mutta jos nainen on yhtälailla tilanteessa mukana ja myöskin käyttää fyysistä väkivaltaa, niin aivan turha tehdä miehestä jotain hullua jota täytyy lähteä karkuun, yhtälailla mies voisi lähteä lapsen kanssa karkuun äitiä, vai mitä?

ilman syytä pahoinpidelty
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Kauanko olette seurustelleet? Ootteko naimisissa?
Olemme olleet yhdessä 8v, joista naimisissa yli puolet. Meillä on yksi 3v lapsi. Kerran aiemmin, noin 5v sitten mies löi - samalla tavalla kasvoihin ja puristeli/väänsi myös käsistä. Silloin tuli mustelmia, nyt ei muita jälkiä kuin tuo naarmu kädessä. Ei ole lyönyt "kunnolla" siis kuin nuo kaksi kertaa. Minäkään en aivan viaton ole, sillä puolustaudun kyllä myös raapimalla ja läpsimällä... Mutta että löi raskaana olevaa naista! Minusta se on anteeksiantamatonta!
no ei se sun sikiöös ainakaa vahingoita jos naamaan läpsii...ei oo tarkotus vähätel, mut pääpointti ei oo se et oot raskaana, vaan se että HÄN LÖI! olit raskaana tai et. ja jos ite läpsit suojautuakses ni ok, jos ennen kun mies koski ni oma on vikas.... vaikka siis fiksu mies ei löisi vaan lähtis menee, et hyvää työtä teiltä molemmilta

ilman syytä pahoinpidelty
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Kauanko olette seurustelleet? Ootteko naimisissa?
Olemme olleet yhdessä 8v, joista naimisissa yli puolet. Meillä on yksi 3v lapsi. Kerran aiemmin, noin 5v sitten mies löi - samalla tavalla kasvoihin ja puristeli/väänsi myös käsistä. Silloin tuli mustelmia, nyt ei muita jälkiä kuin tuo naarmu kädessä. Ei ole lyönyt "kunnolla" siis kuin nuo kaksi kertaa. Minäkään en aivan viaton ole, sillä puolustaudun kyllä myös raapimalla ja läpsimällä... Mutta että löi raskaana olevaa naista! Minusta se on anteeksiantamatonta!
no ei se sun sikiöös ainakaa vahingoita jos naamaan läpsii...ei oo tarkotus vähätel, mut pääpointti ei oo se et oot raskaana, vaan se että HÄN LÖI! olit raskaana tai et. ja jos ite läpsit suojautuakses ni ok, jos ennen kun mies koski ni oma on vikas.... vaikka siis fiksu mies ei löisi vaan lähtis menee, et hyvää työtä teiltä molemmilta

Crystalline
Justiinsa näin käy kun ette osaa vaatia miehiltänne edes alkeellisimpia käytöstapoja. Onko herrasmiehet todella näin vähissä? Meillä päin ei isäntä ole väkivallalla uhannutkaan koska olen tehnyt selväksi, että sen jälkeen jos kiinni käy joutuu sellaiseen kuseen että vaikea on edes kuvitella. Mistä te näitä säälittäviä vellihousuja löydätte ja miten edes voitte kutsua niitä miehiksi? Hankkikaa kunnon mies ja pistäkää perhe-elämänne kuntoon. Te ette saa huonoja miehiä muuttumaan vaikka miten yrittäisitte. Hakeutukoot keskenään hoitoon tai jos ei edes sitä älyä, saakoot niin turpaansa kadulla että ikänsä muistaa. Kenenkään kohtalo ei riipu teistä jos vain lapsistanne kasvatatte ihmisiä.

pessimisti
Jos lapsi kerran ei ole tervetullut, onnistuisikohan vielä abortti? Tai sitten lapsen antaminen adoptioon. Ei kuulosta hyvältä kasvupaikalta tuo koti eivätkä hyviltä kasvattajilta toisiaan lyövät vanhemmat.

yks vaa

Minä aloitin huutamisen. Mies aloitti haukkumisen. Yritin ajaa miehen takaisin juoppokavereidensa luo. Mies suuttui siitä ja töni minua pois. Raavin ja läpsin. Mies töni, piti käsistä, löi.[/quote]

Eiks tos just sanottu et ap aloitti huutamisen (eli luultavasti juopolle) johon mies vastaa haukkumalla johon taas toi ap yrittää "ajaa" miehen takaisin juoppokavereiden kaa takas (ryyppään?) mistä mies suuttuu ja alkaa tönimään johon ap puolustautuu raapimalla ja läpsimällä minkä mies sit taas kostaa tönimällä pitämällä käsistä ja lyömällä.

Eli mun käsitys olis se et mies on aloittanut fyysisen väkivallan ei ap, onks se noi vaikee ymmärtää.
Ja kirjoittihan ap et mies on lyönyt ennenkin.

19.v. yh äiti
No mitäs sanotte tähän kun minä vain tiskasin ja sanoin ukolle voitko viedä roskat ulos hän mulkaisi ja sanoi pistä v.... huor.... turpa kii, olin ihan rauhalinen ja hilja kynelet valui poskilla, se tuli vieren ja sanoi mitä sä v.... itket tokaisin vaa tyynen rauhalisena totakai itken kun hormonit hyrrä et miten kehtat tulevan lapsesi äitiä haukua noin yht äkiä se nappas mua kädestä väänsi sen mäsäks heivas latialle repis hiuksista löi nyrkil naamaan ja kaupan pääle se viel löi minua mahaan ja sen pääteks se sanoi mä jätän sut, Tää tapahtui vain sen takia koska anoppi sanoi eihän hän saa anta tapahtua sen asian niin mies sai tietä virka ihmiseltä että keran ei olla naimisissa niin lapselle tule minun mukaan kansalisus ja sukunimi, lapsi syntyi 7kk ja ongelma on se että lapsen huulessa on arpi ja pieni lommo sen tähde et se kusipää löi minua tulen ikuisesti vihaman sitä miestä entuu anta anteks tein rikos ilmoituksen saapa kärsiä ja jos saan tietä et se rupe seuka jonkun kaa ajon kertoa sille naiselle et se on naiste hakkaja

Yhteistyössä