Mies halusi tänään kanssani leffaan. Vastasin nätisti, että en haluaisi eikä siellä ole mitään oikein menossakaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *huokaus*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

*huokaus*

Vieras
Mies tiuskaisi; "jaaha" ja lähti ovet paukkuen.

Tuosta aikaa n. 5h ja edelleen mies ei puhu mitään ja nyt alkoi juomaan lonkeroa.

Hmm....

Jos olisi kuunnellut, olisin sanonut että ehkä voisimme tehdä jotain muuta mutta ei. Mies käsitti kieltävän vastauksen heti pahimmalla mahdollisella tavalla : hylkäyksenä.

Voi hitsi, mä oisin kyl lähtenyt, mä lähden aina kun mies pyytää. Vaik ei tuliskaan mitään, ainahan voi sit mennä syömään, jos ei ookkaan mitään katottavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oikeestiko teidän mielestä tuon miehen käytös on ihan normia? :-O

Kyllä, ihan normi äijä. Miehet kun haluaa, että kaikki tehdään niinkuin ne haluaa. Siinä ei muijan mielipiteitä kysellä!

Ja sitten murjotetaan 5h ja aletaan vetää lonkeroa? Ei oo kyllä kukaan mun entisistä tai edes nykyinen tuittupää tollainen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Minä käyttäytyisin ihan samaan tyyliin, jos olisi mahdollisuus lähteä ulos ja mies kieltäytyisi.

Murjottaisit 5h ja alkaisit vetää viinaa, jos mies sanois ettei sen mielestä leffassa mee just nyt mitään hyvää?

^^ Kuulisin viestin niin, että mies ei halua lähteä MINUN kanssani minnekään. Jos haluasi, olisi tietysti sanonut, että ei mennä elokuviin, mennään vaikka kävelylle tai baariin. Jotain yhteistä kumminkin.