A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja k:siirrä suosiolla sitä valmistumista puolella vuodella eteenpäin.. teet harjoittelut ja mahdollisimman paljon ennen vauvan syntymää ja sitten syksyllä loput. Esim. päättötyötä voi hyvin työstää vauvankanssa tai aloittaa jo nyt sen tekemisen.
Olen jo kerran siirtänyt opiskeluja tuan ekan takia, mutta siis ei se mua haittaa vauva se tärkein on, meillä osa lopputöistä on näyttöinä, ja sanoinki että meen sit vaikka synnäriltä suoraan tekemään ne jos on pakko.. ja sit yleensä huhti-toukokuu on ollut työharjotittelua vain jota ajattelin jos saisin töilläni tethyä, tai sit syksyllä tekisin vaikka aina lauantaisin "työharjoittelua" etukäteen..![]()
saisitko sovittua jo nyt kesä-ajaksi jonki harjoittelun? Ei se maailma kaadu jos valmistuminen viivästyy vielä sen puolivuotta. jokatapauksessa olet silloin vielä äitiyslomalla, joten ei vakuta sinun työelämään siirtymiseenkään mitenkään
Vuodella pitäis siirtää valmistumista, jos pitäis, koska syksyllä ei valmistu tätä alaa mitä opiskelen.
No mä olin kesäkuun oman alan ns."kesä töissä" joten siitä saisin varmasti jo 4vk sit pitäis vielä 2k tehdä jostain, voisin kysyä toki kysyä paikasta missä olin jos ottaisivat vielä 10päiväksi ( sit olis se 6vk tehty ) ..