Mies haluaisi että teen abortin ! :--(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
Plussasin edellis päivänä, ja itse olen todella iloinen asiasta.
Kai tua mieskin olisi jos tilanne olis toinen.. Miehellä loppuu joulukuussa näillänäkyvin työt ja mulla on vielä vuosi koulu jäljellä, eli valmistuisin toukokuussa 2011.. Luulen että saisin loppukokeet suoritettua mutta laskettu aika olis maaliskuussa joten koulua jäisi pari kk tekemättä.
Ilman ehkäisyä ollaan menty koska tarkoitus oli alkaa yrittämään toista lasta tässä näin, mutta ei arvattu että raskautuisin näin helposti kun ekaakin tehtiin yli vuosi.. Eli nyt vauva tulee 2kk "etuajassa" ja niin..

sano sille, et niin makaa kuin petaa... eli jos ilmanehkäisyä mennään ei nuista yksikään "syy" ole perusteltua aborttiin... ei lapsia TEHDÄ kuukauden tarkkuudella!!

Ei kai mies ole ihan oikeasti sitä mieltä, että koska vauva tulee 2kk liian aikaisin, niin siitä syystä se pitää tappaa?

Anteeksi jyrkkä ilmaisuni, mutta mun mielestä tässä kohtaa miestä kyllä vois vähän ravistella kovemmalla kädellä. Ensin nussii ilman kumia ja sitten parkuu, kun tulee 2 KUUKAUTTA liian aikaisin isäksi. Ei jösses mikä itikka se sun miehes on!

2 kk etuajassa ja abortti pitäis tehdä!!

Vaikka oisitte 2 kk päästä aloittaneet yrittämisen, niin ainahan vauva voi syntyä etuajassa keskosena.

Oisko pitäny pelata varman päälle ja aloittaa se yrittäminen vasta joskus puolen vuoden päästä!!

Kypsä mies sulla. Taitaa tosi paljon haluta sitä vauvaa ja niitähän saa sitten tilaamalla lisää sitten, kun herralle sopii. Voi v**tu oikeesti.

Siis alatte tekemään lasta ja sitten aprillia? Eihän se niin mene. Jos olette yhteismielin alkaneet lasta tekemään, niin yleensähän niitä tulee ennemmin tai myöhemmin. Ja asiahan on jo hyväksytty päätöstä tehdessä.

Sanot vaan suoraan, että päätöksistä on otettava vastuu. Ehkäpä mies on vähän alkujärkyttynyt tai jotain, mutta eihän nyt aborttia huvikseen tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja se tietää vielä mun jyrkän mielipiteen abortista.. nyt sanoi ettei ole vielä valmis kahdelle isäks.. voi että... >:(
Ois miettiny sitä siinä vaiheessa, kun alkoi puuhata ilman ehkäisyä.
Abortoisin ennemmin tuollasen miehen kuin sen vauvan.

Mies on vedellyt paljaalla ja ollut tietoinen raskauden mahdollisuudesta, aikuisen miehen on otettava vastuu teoistaan.

Ja kuitenkin sinä sen laspen kannat ja synnytät, ei sillä ole mitään oikeutta ilmottaa haluaan aborttiin.

harmittaa niin kovaa kun en voi nauttia oikein tästä alkuraskaudesta kun puhuu tuollaisia..
Ymmärrän että miettii rahallisesti kuinka pärjätään ym. mutta silloin kuin esikkoa alettiin odottamaan asiat oli vielä "huonommin" ja hyvin on pärjätty !

Mitenkähän saisin miehen pään käännytettyä..

harmittaa niin kovaa kun en voi nauttia oikein tästä alkuraskaudesta kun puhuu tuollaisia..
Ymmärrän että miettii rahallisesti kuinka pärjätään ym. mutta silloin kuin esikkoa alettiin odottamaan asiat oli vielä "huonommin" ja hyvin on pärjätty !

Mitenkähän saisin miehen pään käännytettyä..

Ei sitä kääntää tarvitse. Sanot vaan ettet tee aborttia.

Valitettavasti maailma on mennyt tähän että noissa tilanteissa tehdään abortteja.

Ja niin se vaan on, että haarat olisi pitänyt visusti pitää kiinni tuossa tilanteessa, siitäkin huolimatta, että eka ei sormia napsauttamala tullut.

Asioilla on tapana järjestyä. Voihan se vaikka olla, että luonto hoitaa teidän "aikatauluongelmanne".

Alkuperäinen kirjoittaja NippaNappaAito:
Mies on vedellyt paljaalla ja ollut tietoinen raskauden mahdollisuudesta, aikuisen miehen on otettava vastuu teoistaan.

Ja kuitenkin sinä sen laspen kannat ja synnytät, ei sillä ole mitään oikeutta ilmottaa haluaan aborttiin.

samaa mieltä. jokainen aikuinen tietää mitä voi seurata kun harrastaa seksiä ilman ehkäisyä. Jos ei olisi ollut mukanana vauvantekohommissa olisi ollut fixu ja käyttänyt kumia.
Tässä tilanteessa lähtis mies jos ei haluaisi isäksi, sillä aborttia en moisesta syystä alkaisi tekemään.

Oletko miettinyt että ihan perimmäinen syy tuohon abortin vaatimiseen ei ole tuo 2kk:den aikaisuus. Voisiko olla että mies on alkanut katua koko vauvahommaa ja nyt käyttää pakotienä tätä syytä? Jos nyt teet abortin niin oletko varma että koskaan tulet sisarusta lapsellesi saamaan mieheltäsi?

siirrä suosiolla sitä valmistumista puolella vuodella eteenpäin.. teet harjoittelut ja mahdollisimman paljon ennen vauvan syntymää ja sitten syksyllä loput. Esim. päättötyötä voi hyvin työstää vauvankanssa tai aloittaa jo nyt sen tekemisen.

Alkuperäinen kirjoittaja k:
siirrä suosiolla sitä valmistumista puolella vuodella eteenpäin.. teet harjoittelut ja mahdollisimman paljon ennen vauvan syntymää ja sitten syksyllä loput. Esim. päättötyötä voi hyvin työstää vauvankanssa tai aloittaa jo nyt sen tekemisen.

Olen jo kerran siirtänyt opiskeluja tuan ekan takia, mutta siis ei se mua haittaa vauva se tärkein on, meillä osa lopputöistä on näyttöinä, ja sanoinki että meen sit vaikka synnäriltä suoraan tekemään ne jos on pakko.. ja sit yleensä huhti-toukokuu on ollut työharjotittelua vain jota ajattelin jos saisin töilläni tethyä, tai sit syksyllä tekisin vaikka aina lauantaisin "työharjoittelua" etukäteen.. :)

Ainahan raskausuutinen tulee yllätyksenä, vaikka sitä oisi toivonutkin ja vähän jo ennakkoon tiennytkin tuloksesta.
Miehesi on varmaan häkeltynyt uutisesta, eikä äkkipikaistuksissaan ole ehtinyt ajatella, mitä on suustansa päästänyt. Luulenpa, että muutaman päivän päästä miehesi on jo oma itsensä ja toivottavasti ymmärtää pyytää anteeksi! Jutelkaa asiasta niin, että kumpikaan ei ole väsynyt (ei yömyöhään).

Meillä oli joskus vähän samanlainen tilanne. Olin luopunut kaikista vauvatavaroista ja parin kuukauden kuluttua testi näytti plussaa ehkäisystä huolimatta. Kieltämättä itsekin ajattelin aborttia ja se kaduttaa nyt, kun katson tuota ihanaa 10 veetä :heart: .
Aluksi ajatukset tuntuivat tosi pahoille, mutta ne hälvenivät nopeasti. Mieskin odotti innoissaan pientä- eli kaitpa se oli alkujärkytystä.
Jouduttiin kyllä puhumaan asioita läpi useamman kerran, niin ristiriitaisia tunteita oli alkuraskaudessa.

Alkuperäinen kirjoittaja k:

Olen jo kerran siirtänyt opiskeluja tuan ekan takia, mutta siis ei se mua haittaa vauva se tärkein on, meillä osa lopputöistä on näyttöinä, ja sanoinki että meen sit vaikka synnäriltä suoraan tekemään ne jos on pakko.. ja sit yleensä huhti-toukokuu on ollut työharjotittelua vain jota ajattelin jos saisin töilläni tethyä, tai sit syksyllä tekisin vaikka aina lauantaisin "työharjoittelua" etukäteen.. :)

saisitko sovittua jo nyt kesä-ajaksi jonki harjoittelun? Ei se maailma kaadu jos valmistuminen viivästyy vielä sen puolivuotta. jokatapauksessa olet silloin vielä äitiyslomalla, joten ei vakuta sinun työelämään siirtymiseenkään mitenkään

Yhteistyössä