mies haluaa vauvan minä en, pelottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surullinnen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surullinnen

Vieras
mies haluisi vauvan (nuorin 7kk ) ja mä en ole valmis. Me sovittiin synnytyksen jälkeen että nyt annetaan näiden lasten kasvaa ja joskus vuosien päästä kolmas. Nyt pelkään että mies jättää mut kun en halua kolmatta kun muutenkin on jo kahden kanssa välillä rankkaa. Luotan mieheeni mutta tässä asiassa on vaan joku pelko koko ajan että mies lähtee kävelemään.. Olenko ihan tyhmä kun ajattelen niin? :(
Tahdon välillä maistaa töitä enkä jaksais olla taas lisää kotona kun nyt on jo äitiysloma lähellä loppua.

Oletko koettanut keskustella miehesi kanssa asiasta? Sanot että sinulla on henkisesti ja fyysisesti rankkaa jo näitten lasten kanssa ja kolmas lapsi noin pian uuden jälkeen voi aiheuttaa jo hirmuista stressiä ja masennusta.
Kehotan suuresti keskustelemaan miehen kanssa tästä asiasta ihan kasvotusten ja vakavasti. Ja jos sen takia lähtee ettet kolmatta heti perään tee, niin sitten anna mennä. Ette ole yhdessä ihan oikeista syistä...

onko miehesi mustasukkaista sorttia? Kävi vaan mielessä, että jos hän haluaakin sinun olevan kokoajan raskaana ja pienen vauvan kanssa kotona. Eihän raskaana olevat ja pienen vauvan äitit pääse mihinkään

Alkuperäinen kirjoittaja joku vaan:
onko miehesi mustasukkaista sorttia? Kävi vaan mielessä, että jos hän haluaakin sinun olevan kokoajan raskaana ja pienen vauvan kanssa kotona. Eihän raskaana olevat ja pienen vauvan äitit pääse mihinkään

Ei hän ole ainakaan paljoa. Sanoo vaan että pitää lapsista ja haluaa nyt sen kolmannen. Mä en ymmärrä kun just me oltiin vielä molemmat sitä mieltä että ei todellakaan haluta vielä sitä mutta nyt yhtäkkiä mies muuttaa mieltään:(
Ja ihan suoraan sanottuna (olen sitten vaikka kuinka pa*ka äiti ) haluan ulos kavereidenkin kanssa ja pitämään aikuisten kesken hauskaa... Nyt se jää siihen että kaveri tai kaksi käy kerran kuussa kahvilla :(

Ja en halua olla mikään hautomo niinkuin joku sanoikin :/

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Vähän pistää miettimään, että millainen suhde teillä oikein on, jos heti pelkäät, että mies jättää, jos et tee niinkuin hän sanoo....??

Niin, kuten sanoin luotan mieheen mutta tämä pelko on tullut ihan jostain tyhjästä. En osaa selittää miksi mutta se kuitenkin mulla on.
Meillä on kaikin puolin ihan normaali suhde on ylä ja alamäkeä. Ei mitään pettämis juttuja yms. Terve suhde kaikinpuolin siis. Siksi pelkotilaani ihmettelenkin koska mies ei ole viitannu millään tapaa siihen suuntaa että jättäisi mut.

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Mua ei ainakaan kukaan voi pakottaa raskaaksi tulemaan. Uutta lasta en tee, jos en myös itse sitä halua. Toisen mieliksi en synnytä, älä sinäkään.

En ole asiaan suostumassa en todellakaan. itseni enkä lasteni koska en halua että lapset kärsii siitä että äiti masentuutai muuta. Eikä siinä ole millään tapaa mitään järkeä hommata lasta jos ei lasta halua.

Yhteistyössä