anatolia mun pointti kun ei liittynyt siihen biologiaan millään tavalla, vaan just siihen rahaan ja elatukseen. Uskon että meillä on molemmilla nii vahvat mielipiteet, mut mun mielestä sää tuot nyt vaan omaas niin vahvasti esille ettet huomaa muuta
Jos mies ei halua ja nainen haluaa - mies elättää.
Jos nainen ei halua ja mies haluaa - kumpikaan ei elätä.
Ja kun, tässä ei ollut kyse siitä etteikö nainen saisi määrätä omasta kehostaan, vaan siitä että miksi miestä "rangaistaan" sillä, että hänen on kannettava vastuu erilailla (rahallisesti vähintään) vaikka ei haluaisi lasta joka on sattunut tulemaan esimerkiksi ehkäisystä/luvatusta ehkäisystä huolimatta?
Isyys ja vanhemmuus kun on muutakin kuin rahaa tai biologiaa. Se vaikuttaa ihmisen sisimpään, jos vaikuttaa. Mutta yleensä näin jos kumpaakaan mahdollista vanhempaa ylipäänsä mihinkän suuntaan liikuttaa raskaus / ajatus lapsesta..
Anatolialle vinkki, lue mun tekstit ajatuksella, koska en tarkoita olla sun mielipidettä vastaan vaan koitan nyt selittää mitä ajoin takaa..
Tasa-arvoahan ei koskaan voi olla, eikä pidäkkään, mutta tuo on vain yhteiskunnan luoma epäreiluus, ei luontoäidin tai muun vastaavan..