Mies haluaa lomailla yksin!

  • Viestiketjun aloittaja anniiin
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
[QUOTE="vieras";28685704]elämäsi kaatuu, ja suhteesi on saletisti menossa pilalle. NOT! Kyllähän meilläkin mies säästää kesälomistaan aina VÄHINTÄän viikon syksylle, että pääsee yksin/miesporukalla metsälle lappiin. Eikä muuten ota mukaan lapsia, eikä muita koiria kuin metsästyskoiran. Ja miks pitäisi? Onpa ihan hirveää! Realismia peliin, sä voit silloin tehdä omia asioitasi, ja oman päätäntä vallan alla on, lähdetkö vaikka kavereittesi kanssa omaan reissuun. Minä ainakin menen. Ja silti me keretään sekä lomailla ja viettää normaalia elämää yhdessä. Kait elämässä voi muutaman viikon olla erillään toisesta?[/QUOTE]

Kyllä lapsia vois ottaa mukaan että oppisivat hienoa metsästysharrastusta eivätkä vaan kasvaisi "viherpiipertäjiksi". Tuo on ok jos vaimollakin omaa aikaa ilman lapsia, ei kyllä muuten. Metsästäminen Lapissa kuulostaa yllä niin ihanalta etten jäisi pois...
 
Tyttö tuollainen
Minä olen kyllä sitten ihan hirveä ihminen! Meillä on lapsiakin, ja lomaa on neljä viikkoa meillä aikuisilla, yhtä aikaa tällä kertaa. No mitä minä teen?

Olen kaksi kertaa kaksi yötä poissa, ja sitten vielä aion ajaa miehen lasten kanssa mummolaan että saan maalata kotona rauhassa. Ja että saan herätä muutaman aamun IHAN YKSIN omassa rauhassa.

Hirweetä.
 
"mami"
[QUOTE="Vieras";28686046]Mihin ihmeeseen tarvitsette yhteiset rahat jos niitä ette yhdessä käytä? Haluat vissiin kytätä miehesi rahan käyttöä sitä kautta? :)[/QUOTE]

Kuten sanoin, lomailemme sekä yhdessä että erikseen. Kun mies lähtee yksin reissuun, koen myös itse hyötyväni siitä kun hän tulee kotiin rentoutuneena ja levänneenä. Sama pätee toisinpäin. Meillä raha ei ole mikään vallankäytön väline, jolla kontrolloidaan toista ja toisen menoja.
 
"Vieras"
Miten se niilläkään on jotka laittavat osan yhteiseen ja pitävät osan itsellään?

Et vissiin tajunnut, edes mihin kommentoit alunperin? Pointtihan siellä oli, että miehen pitäisi maksaa perheen yhteiset lomat. Joo aika OK jos toisella ei ole tuloja, mutta mitä sitten jos miehelle jääkin "omia säästöjä" kuten mainittiin? Niitähän ne akat usein vinkuu, että "miksi et käytä niitäkin perheen juttuihin"?

Mitä jos miehet vinkuisi siitä kuinka naiset käyttää 10 kertaa vuodessa satasen kampaajalle +kasvohoidot ja pillukarvapoistot? 1500€ vuodessa helposti. Miksi niitäkin ei laita lomakassaan?

[QUOTE="mami";28686220]Meillä raha ei ole mikään vallankäytön väline, jolla kontrolloidaan toista ja toisen menoja.[/QUOTE]
 

Yhteistyössä