V
vieras
Vieras
Elikkäs mulla on 8-vuotias esikoinen ja nyt meillä on vuoden ikäinen yhteinen pikkuinen. Olin ajatellut, että nyt "tehtäis" kolmas tähän perään, että sitten lapsiluku olisi siinä ja voisin perustaa oman yritykseni jne.
Nyt mies on sitä mieltä, että ei vielä. Ja minä olen taas lähestulkoon varma siitä, että myöhemmin en tähän enää ryhdy. En halua, että kaikilla lapsilla on yli 5 vuotta ikäeroa
. En halua laittaa tätä pikkuista välissä hoitoon/hakea itse jotain töitä ja sit taas jonkun ajan päästä jäädä äitiyslomalle.
Nyt tuntuu tosi paskalta. Minä niin halusin ainakin kolme lasta, mutta tähän se sitten jää. Miehelle olen ikuisesti katkera ja varmasti, mutta ei auta puhumiset. =(
Nyt mies on sitä mieltä, että ei vielä. Ja minä olen taas lähestulkoon varma siitä, että myöhemmin en tähän enää ryhdy. En halua, että kaikilla lapsilla on yli 5 vuotta ikäeroa
Nyt tuntuu tosi paskalta. Minä niin halusin ainakin kolme lasta, mutta tähän se sitten jää. Miehelle olen ikuisesti katkera ja varmasti, mutta ei auta puhumiset. =(