Karmeaaa... Itse haluaisin Hanneleen :)
.... 21.12.2011 #4 Minttu on ihana nimi! Hannelesta en välitä niin paljon, mutta sekin on ihan ok. Jos kumpikaan ei lämpene toisen ehdotukselle, keksikää jonkin kompromissinimi?
Minttu on ihana nimi! Hannelesta en välitä niin paljon, mutta sekin on ihan ok. Jos kumpikaan ei lämpene toisen ehdotukselle, keksikää jonkin kompromissinimi?
Estu 21.12.2011 #6 Minttu on kiva ja pirteä nimi Meidän kakkosesta ois tullut Minttu, jos olisi ollut tyttö.
./ 21.12.2011 #11 heh, mun mies kans Eka ajattelin että ei se oo nimi ku se on maku, mutta pikkuhiljaa se alkaa kuulostaan koko ajan paremmalta... minttu matilda...?
heh, mun mies kans Eka ajattelin että ei se oo nimi ku se on maku, mutta pikkuhiljaa se alkaa kuulostaan koko ajan paremmalta... minttu matilda...?
Orion- 27.12.2011 #13 [QUOTE="vieras";25274726]Hanttu?[/QUOTE] Meinasin ehottaa samaa. Hanttu Minnele.
"vieras" 28.12.2011 #14 Älä suostu Minttuun. Karmea wt-nimi minun mielestäni. Anteeksi, se on mielipiteeni.
sfa 28.12.2011 #15 mites ois semmoinen nimi mistä saa helposti lempinimeksi mintun? Minna, Minea, Minja? Kaipa noita muitakin löytyy vielä kun käy nimilistoja läpi.
mites ois semmoinen nimi mistä saa helposti lempinimeksi mintun? Minna, Minea, Minja? Kaipa noita muitakin löytyy vielä kun käy nimilistoja läpi.