Mies haluaa lapsesta Jorman

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapsellista:(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lapsellista:(

Vieras
Jorma oli meillä aluksi työnimenä ja luulin sen olevan hauska vitsi, mutta nyt mies vaatii Jormaa lapsen oikeaksi nimeksi. Olisi kuulemma "siistiä" esitellä äijäporukalle Jorma-vauvaa. Just.

no ihan kunnon nimihän se on..mutta tuo motiivi on vähän mielenkiintoinen. jos tulisi joltain jorma-vaarilta se nimi niin mikäettei vaikka toisena tai kolmantena nimenä. on se jormakin yrjöä parempi ;)

Mun isän nimi on Jorma (syntynyt v. -47), Jorsena se tosin lähipiirissä kulkee. :D Mutta joo, ei olisi kyllä itselläkään nykyään ekana nimivalintana pojalle mielessä. :D

Ei olis ainakaan kaimaa samalla luokalla. Vuosina 2010-2012 Jorma-nimi annettiin vain 17 pojalle.
Nimen juuret tulee Venäjältä.
Onhan miehesi tietoinen, mikä muu merkitys nimellä on?

Juu, mies ei tunnu ajattelevan asiaa kovin pitkälle. Hän haluaisi vain yllättää kaverinsa erikoisella, omalla tavallaan hassulla, nimellä, vaikka onhan Jorma toki myös tavallinen suomalainen nimi. Ei tosiaan enää kovin yleinen, ja se saattaisi olla nimen etu. Minä en vain halua pienelle pojalleni Jorma-nimeä.

Mun isän nimi on Jorma ja yhellä kaverilla on vähän vaikeaa ku on ilm. tottunut hassunnäköisiä sanomaan jormiksi. Kuten viimeks meinasi kutsua mun koiraa (kiinanharjakoira) "nahkajormaksi". :D Vaihto sen "nahkajoosepiksi" viimehetkellä. ;)

Mustakin olisi hauska antaa lapselle nimeks Jorma, ymmärrän miestäsi. :D

Yhteistyössä