Mies simahtaa vauva kainalossa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yainaba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Yainaba

Aktiivinen jäsen
11.05.2005
2 743
0
36
...onkohan noilla miehillä olemassa joku sellanen niinkuin äideillä että sen vauvan olemassaolon tajuaa nukkuessaankin?
Oma mies pitelee vauvaa tossa sohvalla ja meinaa nukahdella. Sanoin että voisin ottaa vauvan jos mies haluaa nukahtaa. Mies kuitenkin sano että haluaa pitää vauvan tuossa kainalossaan... kuulemma tietää sen olevan siinä vaikka onkin puoliunessa.
Mua vaan vähän arveluttaa... voiks miehellä pelata kaikki vaistot kunnolla?
Ja toisaalta, vaikka mä olen miten laijonaemo niin enhän mä voi mieheltä mennä vauvaa ottamaan, kun se on senkin lapsi ja mä olen hoidellut vauvaa keskolassa tähän päivään asti, mies pääsee nyt vasta ekaa kertaa ihan kunnolla ja rauhassa sylittelemään pikkustaan.

Onnea pienestä, ja kotiinpääsystä! :flower: Millä viikolla vauva synty (keskolajakso pisti silmään sun kirjoituksessa... )?

Luotat nyt vaan mieheen, kyllä se vauva pysyy kyydissä, vaikka mies torkkuiskin. Meillä on molemmat tytöt nukkunu aina vauvana parhaat unensa isin kainalossa sohvalla :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Onnea pienestä, ja kotiinpääsystä! :flower: Millä viikolla vauva synty (keskolajakso pisti silmään sun kirjoituksessa... )?

Luotat nyt vaan mieheen, kyllä se vauva pysyy kyydissä, vaikka mies torkkuiskin. Meillä on molemmat tytöt nukkunu aina vauvana parhaat unensa isin kainalossa sohvalla :heart:

Poika syntyi viikolla 34+1.
Ihana kyllä katella kun mies on nyt niin rakastunut tuohon pieneen poikaansa. Kattelee sitä ja hokee vähän väliä että "voi että kun sä oot niin pikkunen"
Ja silmät loistaa kuin ois aarteen saanut. Ja aarrehan toi onkin. Ei ole ihan vielä 2½ kiloa mutta niin sulosen ihana kaikessa pienuudessaan.
Tää jää meidän viimeiseksi lapseksi niin halutaan molemmat nauttia vauvasta ihan täysillä ja painaa muistiin sydämeen kaikki mahdollinen.

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Ei miehillä ei ole sitä vaistoa mitä äideillä! :D Ei ne muista sitä vauvaa siinä vierellä, se tippuu. Eikä herää itkuun, vaikka kellonsoittoon herääkin.

Tippumaan toi vauva ei kyllä pääse, se on niin hyvin kainalossa ja tyynyn kanssa vielä tuettuna.

Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
Poika syntyi viikolla 34+1.
Ihana kyllä katella kun mies on nyt niin rakastunut tuohon pieneen poikaansa. Kattelee sitä ja hokee vähän väliä että "voi että kun sä oot niin pikkunen"
Ja silmät loistaa kuin ois aarteen saanut. Ja aarrehan toi onkin. Ei ole ihan vielä 2½ kiloa mutta niin sulosen ihana kaikessa pienuudessaan.
Tää jää meidän viimeiseksi lapseksi niin halutaan molemmat nauttia vauvasta ihan täysillä ja painaa muistiin sydämeen kaikki mahdollinen.

Onnea vielä!
Mun siskon tyttö synty pikkukeskosena, paino maitopurkin verran syntyessään rv 30+1, ja siksi kaikki keskosjutut käy jotenkin sydämeen mulle :heart:

Ei miehillä ei ole sitä vaistoa mitä äideillä! :D Ei ne muista sitä vauvaa siinä vierellä, se tippuu. Eikä herää itkuun, vaikka kellonsoittoon herääkin.

Onnea ap :flower:

Toi on muutes totta nyt hokasin ku sanoit ääneen.. mies ei herää ikinä yöllä vauvan kitinään jos rupee itkeen kunnolla niin sitte herää mut auta armias ku herätyskello soi nii heti pystys..kerran vaan pärähtää :o :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:

Toi on muutes totta nyt hokasin ku sanoit ääneen.. mies ei herää ikinä yöllä vauvan kitinään jos rupee itkeen kunnolla niin sitte herää mut auta armias ku herätyskello soi nii heti pystys..kerran vaan pärähtää :o :laugh:

Meilläkään ei kyllä herää lapsen kitinään yöllä. Eikä koiran vinkumiseen. Ja nykysin ei herää puhelimen herätykseenkään työaamuina, tai laittaa sen kiinni ja nukahtaa takasin. Mies on oppinut liian hyvälle kun mä aina varmistan että se nousee töihin, ei viitti herätä kun tietää et mä kannan vastuun siitäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:

Ei päde meillä. Tai siis että mulla on molempien lasten kohdalla mennyt niin että kun yösyönnit on jääny pois niin en herää ennen kuin itkevät kunnolla, silloin kun söivät vielä heräsin pieninpäänkin kitinään. Mies taas on alkanut yösyöttöjen loputtua heräämään niihin kitinöihin, kun minä jatkan rauhassa uniani mistään mitään tietämättä.
Herätyskelloon taas minä herään usein ennen miestä, pari kertaa on myöhästänyt ukko töistäkin kun olen puolinukuksissa sammuttanu herätyksen ennen ku ukko heränny.

juu ei meilläkään herää vauvan kitinään, mies ja vauva nukku päiväunia ja huikkasin miehelle ulos lähtiessä että kuuntelehan jos vauva herää. No, palatessani puolen tunnin päästä vauva huus ja huus ja mies kuorsasi vieressä |O |O |O :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja andante:
juu ei meilläkään herää vauvan kitinään, mies ja vauva nukku päiväunia ja huikkasin miehelle ulos lähtiessä että kuuntelehan jos vauva herää. No, palatessani puolen tunnin päästä vauva huus ja huus ja mies kuorsasi vieressä |O |O |O :kieh:

Meillä kyllä herää jos mä oon poissa. Kummasti on heräillyt täällä sillä aikaa kun mä olin sairaalassa. Mut nyt kun oon kotona niin eipä heräile enää...tosin vauvan kitinästä en vielä tiedä, vauva on ekaa yötä kotona.